RUSH - Trip to DanceValley

142 posts, 8 pages, 47,939 views

Claquesous

Posts: 3,206

#81 • • Claquesous viidettä kolonnaa

petraxx:
---
mikkihiiri:

Muista toki DanceValley'n lippuhinta à 180€.. ainakin viime vuonna oli tuon verran. Siis euroissa. [muokattu 18.6.2004 15:18]

---


taitaa olla joku toinen dancevalley ;)

ennakkoliput maksaa 65€ + presale fee, muistaakseni oli sama hinta viime vuonna.



Joo joo.. nii siis dancevalleyn lippuja sai ostettua euroissa vain hollannista ja muualta maailmasta tulevat joutuivat ostamaan lippunsa netissä briteissä sijaitsevalta saitilta. Lippu oli siellä punnissa muistaakseni joku 50...

Eli lippu+booking fee (punnissa)+postituskulut= aika muikee hinta

--
32. of December

ãnimãnic

Posts: 153

#82 • • ãnimãnic Nomad



Joo joo.. nii siis dancevalleyn lippuja sai ostettua euroissa vain hollannista ja muualta maailmasta tulevat joutuivat ostamaan lippunsa netissä briteissä sijaitsevalta saitilta. Lippu oli siellä punnissa muistaakseni joku 50...

Eli lippu+booking fee (punnissa)+postituskulut= aika muikee hinta



Siis mä ainakin ostin liput netistä tohon 65 eken hintaan vielä tossa viime viikolla. Koko paketin hinnaks täältä Oulusta asti lentojen kanssa tulee nyt jotain 300€


Lennot Bleu ykköseltä reitille Oulu-Hki-ADam-Hki-Oulu yhteensä 225€
+
Lippu Dance Valleyhin 68€
=
*plur*

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

Claquesous

Posts: 3,206

#83 • • Claquesous viidettä kolonnaa


animanic:

Siis mä ainakin ostin liput netistä tohon 65 eken hintaan vielä tossa viime viikolla. Koko paketin hinnaks täältä Oulusta asti lentojen kanssa tulee nyt jotain 300

Lennot Bleu ykköseltä reitille Oulu-Hki-ADam-Hki-Oulu yhteensä 225
+
Lippu Dance Valleyhin 68
=
*plur*



Saitko ostettua Hollannista nuo DanceValley'n liput. Mun pointti oli edelleenki se, että ainakaan viime vuonna ei ollut mahdollista ostaa ulkomaalaisen kyseisen tapahtuman lippuja euroissa.

Vai onko sinun mielestäsi viime viikolla yhtä kuin viime vuonna?

--
32. of December

JustinSan

Posts: 822

#84 • • JustinSan Nullius in verba
Hähää, näyttääpä nyt siltä, että joudutte ilmeisesti meikäläistäkin siellä sitten kestämään *pahis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jarsseli

Posts: 356

#85 • • Jarsseli
Ehdottomasti LENTO! Vaikka hyvällä porukalla olis liikkellä niin ei jaksa kesää viettää Matkalla istumassa bussissa. Koneella perille pirteenä, fiilis päälle, ja monot liikkumaan.
Bussilla en ole lähdössä mutta jos lentoon saadaan jengii kasaan niin uskoisin lähteväni
Jaspa

Posts: 64

#86 • • Jaspa

Sebastian:
Saatiin 55 kpl lippuja

Perjantai illaksi tulossa warm-up bileet Amsterdamissa *jiihaa*



Noist warm-up bileista saa sit infota tarkemmin, kun paikka jne varmistuu!
Pitaa paasta tutustumaan koko horholaumaan, et sit tietaa keta siel oikein pyorii mukana. Taal tuntuu kumminkin olevan aika moni joka saapuu paikalle omin neuvoin.
Jone

Posts: 8,258

#87 • • Jone Archibald Haddock

Jarsseli:
Ehdottomasti LENTO! Vaikka hyvällä porukalla olis liikkellä niin ei jaksa kesää viettää Matkalla istumassa bussissa. Koneella perille pirteenä, fiilis päälle, ja monot liikkumaan.
Bussilla en ole lähdössä mutta jos lentoon saadaan jengii kasaan niin uskoisin lähteväni



Mr. CreamAss,

Jos olisitte lukeneet koko threadin läpi, niin huomaisitte varmasti, että bussi & laiva-vaihtoehto on voittanut aikaa sitten ja on siten valittu transportaatiomuodoksemme. Viimeistään tästä viestistä saatte nyt siis tiedon, että teidän ehdottomuutenne ei aiheuta muuta kuin sen, että jäätte Suomeen.

-

(Joskus voisi siis tinkiä omista preferensseistä ja lähteä messiin vaikka äänestyksessä olisikin valittu muu kuin se oma vaihtoehto. Kyllä mä vaan olisin lähtenyt tonne lentäenkin jos niin oltais päätetty, vaikka bussi ja laiva onkin mun ykkösvalintani.)

[muokattu 11.7.2004 18:54]
Kana

Posts: 69

#88 • • Kana lässski
Mä hajoon ihan täysin , enää alle kuukauden päivät and counting! *hih* *jiihaa*

--
Techno 4 life!

Sebastian

Posts: 904

#89 • • Sebastian RoboCock
Koska osa porukasta ei näköjään suostu lähtee bussilla, tai ei saa noin monta päivää vapaata duunista yritetään järjestää vielä bussin lisäksi toi lentovaihtoehto - eli kaikki jotka on miettinyt tota lentovaihtoehtoa vakavasti, laittakaa mulle mailii [email protected] viimeistään perjantaihin mennessä, että tietää kuinka moni halua lähteä lentäen
ãnimãnic

Posts: 153

#90 • • ãnimãnic Nomad

mikkihiiri:
---

Saitko ostettua Hollannista nuo DanceValley'n liput. Mun pointti oli edelleenki se, että ainakaan viime vuonna ei ollut mahdollista ostaa ulkomaalaisen kyseisen tapahtuman lippuja euroissa.

Vai onko sinun mielestäsi viime viikolla yhtä kuin viime vuonna?

---





Siis mä kyllä tilasin noi liput netistä jonkin hollantilaisen lippufirman kautta. Maksu hoitui tietenkin VISA:lla.. ei ollut mitään ongelmia ja hintakin oli sama kuin Hollannista ostettaessa + BF (of course) *nauru* Ja ”pari viikkoa sitten” ei todellakaan ole mielestäni sama kuin ”viime vuonna”... *kuolaa*

[muokattu 16.7.2004 12:57]

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

ãnimãnic

Posts: 153

#91 • • ãnimãnic Nomad
Onko ketään menossa fiilisteleen damiin ”muutamaa” päivää aiemmin... *hih* Vois nostattaa tunnelmaa jossain tota DV:tä varten? Hyviä bileitä? Tietääkö kukaan?

[muokattu 16.7.2004 14:41]

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

Sebastian

Posts: 904

#92 • • Sebastian RoboCock

sytytin:
Kuulin tästä hommasta vasta eilen, onko vielä mahdollista ilmoittautua mukaan?



mahtuu vielä, laita maili [email protected]
Philly

Posts: 506

#93 • • Philly AIM HIGH!
varaus reissulle tehty, toivottavasti vielä paikkoja on *aplodit*
Jone

Posts: 8,258

#94 • • Jone Archibald Haddock
Ihan mielenkiinnosta: Ketkä kaikki ovat jo reissulle osallistumisensa varmistaneet? Olis hauskaa tietää millaisella porukalla ollaan liikkeelle lähdössä.

Ainakin minä ja Väne kuulutaan varmoihin tulijoihin. *hihu*
Jonne

Posts: 151

#95 • • Jonne Member of Private Trainer Association

Jone:
Ihan mielenkiinnosta: Ketkä kaikki ovat jo reissulle osallistumisensa varmistaneet? Olis hauskaa tietää millaisella porukalla ollaan liikkeelle lähdössä.

Ainakin minä ja Väne kuulutaan varmoihin tulijoihin. *hihu*



Juu..olishan ihan kiva tietää tilanne montako tulos ja näin.. Omasta puolestani kerron jo kovasti tervetuloa kaikille tasapuolisesti.Minä tulen ajamaan teidät turvallisesti Ruotsin läpi Tanskaan ja sieltä Saksaan jne.*hymy* Tehdään yhdessä matkasta positiivisesti ikimuistoinen ja hyvä sellainen niin mahdollisesti tämä kerta on vain alkua! *jiihaa* Jotkut tämän jo tietävätkin kuka näitä Turun dösä kuljetuksia itse on kuumeisesti säätänyt ja ajellut melkee kaikki Suomen kaupungit läpi*nauru* Euroopan kulisseis olen Ranskas asti pyörähtäny dösäl..Eli ammattimaisesti hommat hoituu..No problemo..*joo*
Jone

Posts: 8,258

#96 • • Jone Archibald Haddock
Matkareitistä ja aikatauluista tulee varmaan tarkempaa infoa piakkoin et päästään tohkeilemaan? *vink*
JustinSan

Posts: 822

#97 • • JustinSan Nullius in verba

Jone:
Ihan mielenkiinnosta: Ketkä kaikki ovat jo reissulle osallistumisensa varmistaneet? Olis hauskaa tietää millaisella porukalla ollaan liikkeelle lähdössä.

Ainakin minä ja Väne kuulutaan varmoihin tulijoihin. *hihu*



Messis ollaan sittenkin *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

display23

Posts: 3,069

#98 • • display23
Varaus maksettu ja hypetys on villiä.
BuBu

Posts: 509

#99 • • BuBu
DanceValley here we come!! *jiihaa*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

jortsu

Posts: 15

#100 • • jortsu pfffykokäärwme
Nyt lasketaan jo päiviä. iiiiks kun jännittää! ...kuhan vaan sais tietoon minkä verran ehtii siel amsterdamis palloilla ku himottais ehkä katsastaa se cyberdogin puoti *ding* aghhh! niin siistii et heitän voltin!!

--
Shpadoinkle!