RUSH - Trip to DanceValley

142 posts, 8 pages, 47,948 views

Sebastian

Posts: 904

#62 • • Sebastian RoboCock

Mellu-:
hmm...onkos tonne kauhiastikkin jotai rajotuksia? lähinnä ikää jne :F et onks ne tyyliin k20 vai häh *hih* ois kyl aika *plur* bileet.. tahtoo mukaan *jiihaa*



K-18 on bileissä ikaraja, laiva pitää vähän sumplia
Sebastian

Posts: 904

#63 • • Sebastian RoboCock

Mellu-:
hmm...onkos tonne kauhiastikkin jotai rajotuksia? lähinnä ikää jne :F et onks ne tyyliin k20 vai häh *hih* ois kyl aika *plur* bileet.. tahtoo mukaan *jiihaa*



K-18
Mellu-

Posts: 4,006

#64 • • Mellu-
hip hei *jättisuuri ilopomppu* *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sebastian

Posts: 904

#65 • • Sebastian RoboCock
Aikataulu

Meno: 5.8. lähtö aamulla klo 09.00 Turusta laivalla - perillä Amsterdamissa 6.8. iltapäivä/ilta

Paluu: 8.8. lähtö aamulla Amsterdamista - perillä Turussa 9.8. klo 20.15

Matkan hinta 350.- / varausmaksu 150.- maksetaan varauksen yhteydessä (varaus on sitova)

Varaukset [email protected]

tarvitsemme sulta seuraavat tiedot varaukseen:

- Nimi
- Ikä
- Puhelinnumero
- sähköposti


Bussi alkaa olla pikku hiljaa täynnä ... paikat kannattaa varata nopeasti, jos haluu vielä mukaan
BuBu

Posts: 509

#66 • • BuBu
Pikku kysymys...
Ollaanko Helsingistä järjestämässä bussi kyytiä, vai seikkaileeko porukka omilla kyydeillään turkuun?

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Sebastian

Posts: 904

#67 • • Sebastian RoboCock

BuBu:
Pikku kysymys...
Ollaanko Helsingistä järjestämässä bussi kyytiä, vai seikkaileeko porukka omilla kyydeillään turkuun?



.... juu, bussi lähtee Helsingistä
tuitui

Posts: 1,258

#68 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
APUA APUA APUA APUA!!!

PALJON TOI BUSSIJUTTU MAKSAA?!??!?!?!

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tuitui

Posts: 1,258

#69 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Claquesous

Posts: 3,206

#70 • • Claquesous viidettä kolonnaa


tuitui:
APUA APUA APUA APUA!!!

PALJON TOI BUSSIJUTTU MAKSAA?!??!?!?!



Ota silmä käteen äläkä pyöri kuin hyötymarja sukupuolielimessä (kts. alle)


sebastian

Matkan hinta 350.- / varausmaksu 150.- maksetaan varauksen yhteydessä (varaus on sitova)



EDIT: Tzori, olin myöhässä

[muokattu 18.6.2004 15:14]

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#71 • • Claquesous viidettä kolonnaa

tuitui:

eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D



Muista toki DanceValley'n lippuhinta à 180€.. ainakin viime vuonna oli tuon verran. Siis euroissa. Hollannin ulkopuolelta tulevat joutuvat tilaamaan liput briteistä eli hinta nousee aika tuhdiksi.

Sitä paitsi ei se maali vaan se matka*vink*

EDIT: Säätöö

[muokattu 18.6.2004 15:18]

--
32. of December

Sebastian

Posts: 904

#72 • • Sebastian RoboCock
Saatiin 55 kpl lippuja

Perjantai illaksi tulossa warm-up bileet Amsterdamissa *jiihaa*
-MC*SG-

Posts: 37

#73 • • -MC*SG-

tuitui:
eiku ei mitään...en kyl maksa 300-350e tosta reissust, mielummin lennän suoraan damiin 155e :D



Hmmm... Olen itse selvitellyt noita lento hintoja ko. ajankohdalle ja en kylla ihan tuohon hintaan mitaan loytanyt, mika lentoyhtio tarjoilee 155e hintaa????

Ja itseasiassa olet ensimmainen joka pitaa reissua kalliina, kaikki kenen kanssa itse olen keskustellut ovat ihmetelleet sen halpuutta... Matkat, majoitukset, liput jne...
Taisto

Posts: 7

#74 • • Taisto
nii.. eli missä vaiheessa saa tietää että on varmasti mukana eli on siis paikka laaksoon varma!! Ja missä vaiheessa on tuo 150e maksettava?
Olisi kiva tietää jos sumplii jo sen ajankokdan duunista sun muusta vapaaksi..*jiihaa*
Sebastian

Posts: 904

#75 • • Sebastian RoboCock

Taisto:
nii.. eli missä vaiheessa saa tietää että on varmasti mukana eli on siis paikka laaksoon varma!! Ja missä vaiheessa on tuo 150e maksettava?
Olisi kiva tietää jos sumplii jo sen ajankokdan duunista sun muusta vapaaksi..*jiihaa*



heti, kun olet laittanu mulle mailii ja varannu paikan ..... varausmaksu maksetaan varauksen yhteydessä - eli kahden viikon sisällä (maksuajassa voidaan joustaa tarpeen vaatiessa).

Eli tässä nyt vielä kerran kaikille muillekin varmuuden vuoksi:

Varaukset mailiin [email protected] ja siihen seuraavat tiedot:

- Nimi
- Ikä
- Puhelinnumero
- sähköposti

saat sähköpostissa varmistuksen varauksesta ja ohjeet koskien varausmaksua
ville

Posts: 3,780

#76 • • ville olen oikeasti ujo

-MC*SG-:
Hmmm... Olen itse selvitellyt noita lento hintoja ko. ajankohdalle ja en kylla ihan tuohon hintaan mitaan loytanyt, mika lentoyhtio tarjoilee 155e hintaa????

Ja itseasiassa olet ensimmainen joka pitaa reissua kalliina, kaikki kenen kanssa itse olen keskustellut ovat ihmetelleet sen halpuutta... Matkat, majoitukset, liput jne...



Tälläkin hetkellä suoraan damiin pääsee alle 200e ja saksan puolelle lähelle rajaa 20 e/suunta. Jälkimmäisellä vaihtoehdolla pitää tietysti päästä vielä damiin, mutta silti puhutaan hyvin paljon pienemmästä summasta kuin 200 e edestakaisin damiin.

Hotelliyön tuolta saa todella helposti 40 e/naama/yö, jolloin n. 300e/naama damissa yöpyy käytännössä neljä yötä. Reilulla 60 e:lla taitaa jopa saada 5*, joten jos matkaan menisi 200e, niin 320 eurolla yöpyy damissa kaksi yötä viiden tähden hotellissa.

Rushin järjestämä matka siis ei ole kovin halpa, mutta sen sijaan se tarjoaa jotain muuta: ikimuistoisen bussimatkan hyvässä seurassa ... en yhtään ihmettelisi vaikka tosta bussimatkasta jäisi kaikkein parhaimmat muistot ...
Avatar
#78 • • x Guest

mikkihiiri:

Muista toki DanceValley'n lippuhinta à 180.. ainakin viime vuonna oli tuon verran. Siis euroissa. [muokattu 18.6.2004 15:18]



taitaa olla joku toinen dancevalley ;)

ennakkoliput maksaa 65 + presale fee, muistaakseni oli sama hinta viime vuonna.
Avatar
#80 • • yana Guest

Sebastian:
K-18 on bileissä ikaraja, laiva pitää vähän sumplia



ei laivoilla ole mitaan sumplimista reittimatkoilla. paitsi jos on alle 16v niin tarvitsee lupalapun isiltä/äidiltä ;)