Todella asialliset bileet jossa ei päässyt kyllä kyllästymään, dtm:kin tilana mielestäni oikein hyvä... porukkaa oli tosiaan niin paljon ettei moni lauantaikaan pärjää tämän rinnalla. Enemmän näitä!
*plur*Sun - 16h Mini Festival josta olin paikalla...16h!!!!!!
Oli kyllä niin täydellinen päivä. Indigo sun takia sinne saavuin jo heti alkuu ja en pettyny.. KIITOS.
Mikä on sen ihanampaa kuin istuu terasilla, aurinko paisto, kylmää juotavaa, pientä purtavaa, ilmapalloja, saippuakuplia, hyvä kirja ja ihania ihmisiä ympärillä ja täydellistä musiikkia
iltaa kohdin enemmän porukkaa ja meno sen kuin villintyy ja loppujen lopuksi paikka ihan täynnä, ei olisi uskonu että on sunnuntai..!!
pietari Sä oot sitä mun harvinaista herkkuja ja pakkohan mun oli tanssii koko sun setti kun tuli niin mahtavia kipaleita peräkanaa.. sä oot paras jo moonta vuotta oon sun seteistä tykänny niin että oksat pois... kumpa sua näkisi enemmänkin... kiitos erittäin paljon. Oli ihana tanssia ja nähdä pitkästä aikaa
Tab.. kesä kesä kesä.... again paljain varpain kiksutellen.. oli kylläkin kiva setti
Orkidea + muut järjestäjät ...KIITOS KAIKESTA..! tää päivä oli todella hieno viihdyin alusta loppuun ja tylsää ei ollu missään vaiheessa.. oli aivan mahtavaa.
Proteus...Äijä niinkuin kerkes piipahtaa toisessa maassakin täs vkl aikana... sä kerkeet.. Ihanaa musaa soitit tääläkin erillaista.. mii laiki... mikä se hauskempaa jaella flaikkuja ja tanssii samaan aikaa...
ja ylipäätänsä DTM
pitkä selostus loppuu jälleen kerran hyviin tunnelmiin...
ilmapallot rules... varsinkin silloin päivällä... poks poks..
Biisilistoja kaivataan etenkin tabilta, orkidealta ja kimikilta... Loistavat bileet kerrassaan *muhaha*
•
•
ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Aivan yliluonnollisen IiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHaNat Bileet!
Eipä oo ollu pitkilleen niin kivaa! Paikka oli ku sauna, tanssin Orkidean ja Proteuksen soittaes jotain 2 tuntii putkeen.. Fiilikset olivat korkealla.. Uudet KoneHelsingin farkut saivat kyytiä ja paitakin.
Erityisesti Proteus päätti hienon illan mahtavasti! Siitä ISO kiitos & *kiitoskiitos*. Upeeta.
•
•
ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Passaa vaan toivoo, että aurinko viel paistais tänä kesänä, ja Sun järjestettäis ainakin vielä kerran!
täytyypä postata vielä toisenkin kerran ja todeta et olipa ihan helvetin tiukat bileet!
ja mä en siis abt *koskaan* käytä sanaa tiukat kuin sen kirjaimellisessa merkityksessä, joten oli kans sit aika tiukat bileet!