Sun - 16h Mini Festival 1.8.2004 @ Helsinki

64 posts, 4 pages, 6,176 views

Chainboy

Posts: 363

#41 • • Chainboy
Kivaa oli !!! *jiihaa* harmi vaan et mamass järjestetään tolliaisia niin harvoin !!!! kuuma oli kuin saunassa mut kivaa oli !!! *joo*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

*pupu*

Posts: 351

#42 • • *pupu* nanonano
aivan mahtavat bileet, kiitos! ei oo pitkään aikaan tullu tanssittua noin paljon*plur*
kimik ja orkidea *sydän*

--
*pupu*

W

Posts: 1,049

#43 • • W
Todella asialliset bileet jossa ei päässyt kyllä kyllästymään, dtm:kin tilana mielestäni oikein hyvä... porukkaa oli tosiaan niin paljon ettei moni lauantaikaan pärjää tämän rinnalla. Enemmän näitä! *jiihaa*
Avatar
#44 • • Cera Guest
mulla on eilen ollut ihan älyttömän kivaa!

ja nyt mä kuolen.
UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se
*plur*Sun - 16h Mini Festival josta olin paikalla...16h!!!!!!*plur*


Oli kyllä niin täydellinen päivä.
Indigo*sydän* sun takia sinne saavuin jo heti alkuu ja en pettyny.. KIITOS.

Mikä on sen ihanampaa kuin istuu terasilla, aurinko paisto, kylmää juotavaa, pientä purtavaa, ilmapalloja, saippuakuplia, hyvä kirja ja ihania ihmisiä ympärillä ja täydellistä musiikkia *plur*

iltaa kohdin enemmän porukkaa ja meno sen kuin villintyy ja loppujen lopuksi paikka ihan täynnä, ei olisi uskonu että on sunnuntai..!!*hih*

*sydän*pietari*sydän* Sä oot sitä mun harvinaista herkkuja ja pakkohan mun oli tanssii koko sun setti kun tuli niin mahtavia kipaleita peräkanaa.. sä oot paras jo moonta vuotta oon sun seteistä tykänny niin että oksat pois... kumpa sua näkisi enemmänkin... kiitos erittäin paljon. Oli ihana tanssia ja nähdä pitkästä aikaa *sydän*


Tab.. kesä kesä kesä.... again paljain varpain kiksutellen.. *jiihaa* *hih* oli kylläkin *super* kiva setti *joo*

Orkidea + muut järjestäjät ...KIITOS KAIKESTA..! tää päivä oli todella hieno viihdyin alusta loppuun ja tylsää ei ollu missään vaiheessa.. oli aivan mahtavaa. *joo* *plur*

Proteus...Äijä niinkuin kerkes piipahtaa toisessa maassakin täs vkl aikana... sä kerkeet.. *vink* Ihanaa musaa soitit tääläkin erillaista.. mii laiki... mikä se hauskempaa jaella flaikkuja ja tanssii samaan aikaa... *jiihaa*


ja ylipäätänsä DTM *sydän*


pitkä selostus loppuu jälleen kerran hyviin tunnelmiin...
ilmapallot rules... varsinkin silloin päivällä... poks poks.. *hih*

peikko kiittää ja kumartaa.. *kiitoskiitos*

[muokattu 2.8.2004 16:21]
Avatar
#46 • • Peppi Guest
Aurinko häikäisi kirkkaudellaan! *kiitoskiitos*
-P

Posts: 4,972

#47 • • -P
eipä voi muuta sanoa kuin iso kiitos (ja yhtä iso anteeksipyyntö). kivaa oli :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#48 • • jesus Guest
*känni**poks**hikoil*

Karmeet lärvit!
jugy

Posts: 57

#49 • • jugy Tsilinaksu!
Biisilistoja kaivataan etenkin tabilta, orkidealta ja kimikilta... Loistavat bileet kerrassaan *muhaha*
ElNiño

Posts: 289

#50 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Aivan yliluonnollisen IiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHaNat Bileet! *plur**plur**plur**hali*
Eipä oo ollu pitkilleen niin kivaa! Paikka oli ku sauna, tanssin Orkidean ja Proteuksen soittaes jotain 2 tuntii putkeen.. Fiilikset olivat korkealla.. Uudet KoneHelsingin farkut saivat kyytiä ja paitakin.
Erityisesti Proteus päätti hienon illan mahtavasti! Siitä ISO kiitos & *aplodit**kiitoskiitos**hali**pahis*. Upeeta.

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

ElNiño

Posts: 289

#51 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Passaa vaan toivoo, että aurinko viel paistais tänä kesänä, ja Sun järjestettäis ainakin vielä kerran! *hymy**piis*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Summerblink

Posts: 291

#52 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Pitää myöntää että oli ekat Sun:it mulle muttei vikat.
Hieno tunnelma ja muzakissakaan ei ollut tod.valittamista.

Oli suorastaan epätodellista kävellä stadin hiljaisesta sunnuntaiyöstä moiseen keitaaseen *hymy*

Suuri kiitos!
Mr.Pink

Posts: 307

#53 • • Mr.Pink
V**ttu että sattuu.......

vieläkin!! *sars*

--
Lost in the silver box.

kap-pu

Posts: 1,167

#54 • • kap-pu the amazing suction cup boy
täytyypä postata vielä toisenkin kerran ja todeta et olipa ihan helvetin tiukat bileet!
ja mä en siis abt *koskaan* käytä sanaa tiukat kuin sen kirjaimellisessa merkityksessä, joten oli kans sit aika tiukat bileet!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kamu-

Posts: 243

#55 • • kamu- Skojare
Oli aivan mahtavat bileet!!*plur* Fiilis oli korkeel koko illan ja tuli jortsuiltuu paita ja housut ihan märiksi *jiihaa**nauru*

Iso iso ISO kiitos!! *aplodit**plur*

--
Minä itse! *nauru*

ei ole koskaa messis

Posts: 294

#56 • • ei ole koskaa messis suomen pisin dj
oli kyl kivaa. varsinkin päivällä kun 13 jälkeen saavuttii ja aurinko paistoi, vaikka oli sadetta luvattu. terassi oli ihana <3

loppua kohden meno kyl hyytyi (liikaa viinaa liian pitkän aikaa), mut eipä haittaa kun imho musakin meni vain paskempaan suuntaan.

--
next!

Avatar
#57 • • hellu Guest
Mulla oli ihan mielettömän kivaa.. Kiitos <3
Avatar
#58 • • kelasin Guest

Fyraett:
Oli sen verran kivaa et pääs välil unohtuu et oli sunnuntai *hymy*
*sydän*



oli niin PLUR et en tajuu *sydän*

orkidea <3
elliot ness <3
tab <3
mr. a <3

yläkerrassa neulojen pomppiminenkaan ei estäny mun hyvää fiilistä! kiitos sun, toivottavasti nähdää pian uudestaan <3
Avatar
#59 • • kelasin Guest

-Santtu-:
Se pelletyttö oli kiva, teki mulle hau-haun.



mä sain *sydän*:men <3 <3
-Kerttu-

Posts: 4,542

#60 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oli kyllä aivan huippu bileet! DTM todellakin yllätti positiivisesti! Ja tanssilattialtatahan mua ei saanut pois koko iltana!!! *jiihaa*

ISO KIITOS!!! *kiitoskiitos* *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..