144 posts, 8 pages, 28,206 views
dark-raver:
Tänne todellakin piti lähtee mutta kaveri ei pääse lähtee..
eikä kyl jaksais yksin lähtee.... mut olis kyl pakko päästä
kattotaa..
serotonot:
---
[---
eihän reivaamiseen mitään kaveria oo ennenkään tarvittu. itseasiassa paritanssit tuntuvat olevan syystä tai toisesta hyvinkin harvassa tässä tanssikulttuurissamme vaikka ihmiset muuten innokkaasti halailevatkin toisiaan
dark-raver:
---
serotonot:
mut onhan se aina ihan mukavaa jos joku on mukana kun ainakaan allekirjoittaneen kunto ei kestä kokoaikaa tanssia niin sit siellä on tylsää istuskella yksin.. mut päätin just et paikalle ollaa tulossa
serotonot:
---
Sitä vartenhan siellä on uusia ihmisiä joille jutella. Eiks reivaajien just pitäis olla sillee ystävällisiä ja avoimia et kelle tahansa voi jutella. Mä en oo ainakaan ikinä saanu ketään kimppuuni bileissä jos oon menny jolleki puhuu :)
serotonot:
---
dark-raver:
Tänne todellakin piti lähtee mutta kaveri ei pääse lähtee..
eikä kyl jaksais yksin lähtee.... mut olis kyl pakko päästä
kattotaa..
---
eihän reivaamiseen mitään kaveria oo ennenkään tarvittu. itseasiassa paritanssit tuntuvat olevan syystä tai toisesta hyvinkin harvassa tässä tanssikulttuurissamme vaikka ihmiset muuten innokkaasti halailevatkin toisiaan
Sitä vartenhan siellä on uusia ihmisiä joille jutella. Eiks reivaajien just pitäis olla sillee ystävällisiä ja avoimia et kelle tahansa voi jutella. Mä en oo ainakaan ikinä saanu ketään kimppuuni bileissä jos oon menny jolleki puhuu :)