Dragon meets Rush - The Awakening feat. KEVIN ENERGY 16.7.2004 @ Tampere

144 posts, 8 pages, 27,824 views

Avatar
#101 • • RINY Guest
Höh, ei oo rahaa niin ei oo. *nyyh* *nyyh* *nyyh* Olis halunnu lähtee...
serotonot

Posts: 3,137

#102 • • serotonot Paul Easy

dark-raver:
Tänne todellakin piti lähtee mutta kaveri ei pääse lähtee.. *poks*
eikä kyl jaksais yksin lähtee.... mut olis kyl pakko päästä *jiihaa*
kattotaa..


eihän reivaamiseen mitään kaveria oo ennenkään tarvittu. itseasiassa paritanssit tuntuvat olevan syystä tai toisesta hyvinkin harvassa tässä tanssikulttuurissamme vaikka ihmiset muuten innokkaasti halailevatkin toisiaan
Auacusha

Posts: 1,097

#103 • • Auacusha Koneradio

serotonot:
---
[---

eihän reivaamiseen mitään kaveria oo ennenkään tarvittu. itseasiassa paritanssit tuntuvat olevan syystä tai toisesta hyvinkin harvassa tässä tanssikulttuurissamme vaikka ihmiset muuten innokkaasti halailevatkin toisiaan



harvemmin tulee kyl tosiaan paritanssia harrastettua *hymy*
mut onhan se aina ihan mukavaa jos joku on mukana kun ainakaan allekirjoittaneen kunto ei kestä kokoaikaa tanssia niin sit siellä on tylsää istuskella yksin.. mut päätin just et paikalle ollaa tulossa *hymy*

[muokattu 16.7.2004 11:39]

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

serotonot

Posts: 3,137

#104 • • serotonot Paul Easy

dark-raver:
---
serotonot:

mut onhan se aina ihan mukavaa jos joku on mukana kun ainakaan allekirjoittaneen kunto ei kestä kokoaikaa tanssia niin sit siellä on tylsää istuskella yksin.. mut päätin just et paikalle ollaa tulossa *hymy*


Sitä vartenhan siellä on uusia ihmisiä joille jutella. Eiks reivaajien just pitäis olla sillee ystävällisiä ja avoimia et kelle tahansa voi jutella. Mä en oo ainakaan ikinä saanu ketään kimppuuni bileissä jos oon menny jolleki puhuu :)
Auacusha

Posts: 1,097

#105 • • Auacusha Koneradio

serotonot:
---

Sitä vartenhan siellä on uusia ihmisiä joille jutella. Eiks reivaajien just pitäis olla sillee ystävällisiä ja avoimia et kelle tahansa voi jutella. Mä en oo ainakaan ikinä saanu ketään kimppuuni bileissä jos oon menny jolleki puhuu :)



Mut mä oonkin niin Anti-sosiaalinen ihminen ettei mulla ole tapana mennä puhuun vieraille ihmisille *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Sebastian

Posts: 904

#106 • • Sebastian RoboCock
Timetable


Arena 1

- 22.00 - 23.45 Circle vs Vincent Vega
- 23.45 - 00.45 Carbon Based live
- 00.45 - 02.00 Sebastian starring Kris Kylven
- 02.00 - 03.30 Kevin Energy

Arena 2

- 22.00 - 23.45 Kenjido Okiru
- 23.45 - 01.30 Jamestalbot
- 01.30 - 03.30 Poliisi


Merchandise

Nu Energy merchandise and Kevin Energy mix CD`s will be available from Nousu sales stall
martina

Posts: 1,875

#107 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
TÄNÄÄN TÄNÄÄN TÄNÄÄN TÄNÄÄN!!!!
JEEEEEEAAAAAHHHH!!!!! *jiihaa* ei jaksa enää odottaa! (hyppii yksinään himassa...)
*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
MENNÄÄN JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ei sitten mennäkkään.... kyyti kosahti ihmisten vähyyden takia.... *nyyh*
EI VITTU HEI............

[muokattu 16.7.2004 13:53]
Auacusha

Posts: 1,097

#108 • • Auacusha Koneradio

Sebastian:
Kevin Energy mix CD`s will be available from Nousu sales stall



mikä mahtaa olla mixin hinta ?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

okiru

Posts: 709

#109 • • okiru Outo Hervantalainen
Illalla myös menevämpää musaa toisellakin puolella, tosin housen, progen, breikkien ja global trancen merkeissä. Tervetuloa katsastamaan tarjonta.

Soittoaikataulu on suunnilleen tuo minkä sebastian antoikin. Tässä vissiin hieman tarkempi vielä:

- 22.00 - 22.30 Kenjido Okiru
- 22.30 - 23.00 Jamestalbot
- 23.00 - 23.30 Poliisi
- 23.30 - 01.00 Kenjido Okiru
- 01.00 - 02.30 Jamestalbot
- 02.30 - END Poliisi

Illalla näkyillen *jiihaa*

[muokattu 16.7.2004 19:23]
sakin

Posts: 178

#110 • • sakin

serotonot:
---
dark-raver:
Tänne todellakin piti lähtee mutta kaveri ei pääse lähtee.. *poks*
eikä kyl jaksais yksin lähtee.... mut olis kyl pakko päästä *jiihaa*
kattotaa..

---

eihän reivaamiseen mitään kaveria oo ennenkään tarvittu. itseasiassa paritanssit tuntuvat olevan syystä tai toisesta hyvinkin harvassa tässä tanssikulttuurissamme vaikka ihmiset muuten innokkaasti halailevatkin toisiaan

Sitä vartenhan siellä on uusia ihmisiä joille jutella. Eiks reivaajien just pitäis olla sillee ystävällisiä ja avoimia et kelle tahansa voi jutella. Mä en oo ainakaan ikinä saanu ketään kimppuuni bileissä jos oon menny jolleki puhuu :)


Asiaa puhetta ! nyt tampereella viettäny 6 h ja hyvin on menny, herkkupuoti löyty yllättävän hyvin ( paikalliset tietää mistä puhutaan.. )

S.
Spämä

Posts: 91

#111 • • Spämä
Etkot on menny ihan jees. Tämä sekä Yves de Reuter tulee katsastettua. Huhujen mukaan mestoilla tulee olemaan jengiä. Party on people!

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

Auacusha

Posts: 1,097

#112 • • Auacusha Koneradio
Kylläpä oli hyvät bileet *hymy*
paikat aivan paskana tamppaamisesta ja vieläkin näkyy valot silmissä.
hyvin järjestetty ja huippua musaa. mitään miinuksia en nyt keksi koska niin känniääliö linjalla mentiin eilen et ei tule mitään negatiivista mieleen.

Kiitos Dragon ja Kiitos Rush *sydän*

ps: toivottavasti saamme jatkossakin nauttia Rushin ja Dragonin yhteistyöstä *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

kAiStA

Posts: 229

#113 • • kAiStA
Hyvät bileet juu, ainut vaan,että ei tehnyt mieli lähteä tamppaamaan, kun huono ilma kävi särkemään päätä ja henkeä ahdisti, kerran eksyin tamppaamaan muiden joukkoon.*hikoil*

Mutta muuten *plur**pihkassa*

--
Let the music be your only God..

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#114 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mä en osaa sanoo muuta ku että OU JEE*aplodit*
*sydän*kevin*sydän**hihu*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

serotonot

Posts: 3,137

#115 • • serotonot Paul Easy
oli kyllä kivaa. olin tosi positiivisesti yllättynyt kakkoshuoneen meiningistä. Saundikin oli koko illan omaan makuun sangen kohdillaan, kiitos siitä soittokumppaneille Okirulle ja Jamestalbotille.

Oli oikein nastaa :) nyt valmistautumaan tämän illan koitokseen...

[muokattu 17.7.2004 20:09]
coco

Posts: 172

#116 • • coco hifipanda
hikipäässä *sydän*kevinin*sydän* tahtiin tuli poljettuu senssin lattiaa kyllä.

ja kiitti sille punapaitaselle kaverille *hali* joka tarjos vettä tanssilattialla, oli niin hyvät mestat siinä soittopöyän ees ettei viittiny ite lähtee suunnistaa tiskille vaan piti nauttii kuumuudesta huolimatta fiiliksistä siinä.

( jos jotai negatiivista pitäs ettii pakolla bileistä ni chix on dix ei o ihan mun makuun ja olisin ollu onnellisempi ilman, mutta mikäs siinä jos joku tykkää - ei ne mua niin paljoa haitannut että fiilikset ois kadonnu)
Timce

Posts: 5,381

#117 • • Timce
Tuli täälläkin pyörittyä, kun I-klubi osoittutui sudeksi. Pääpuoli jäi kokematta, mutta loungessa Talbot soitti törkeän hyvää meno-teknoa. En vieläkään ymmärrä mitä noi sitomis-fetissi-hässäkät tekee bileissä?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

xl8r

Posts: 2,227

#118 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huoh, olipahan aika turnaus... Henkilökohtaisesti nautiskelin olikein urakalla taas, etenkin Carbon Basedin ja Kevinin settien aikana. Sebastianin ja Kris Kylvenin setin aikana häiritsi kun Krissin rumpuja ei keritty kunnolla saamaan säätöihin. Meininki rokkasi kyllä aivan pirusti muuten ko. setissä, joten ongelmaa ei ollut.

Jaksoin riehua vielä jopa jatkoillakin, ja tiiviisti loppuun saakka. Meno meni aika rankaksi loppupuolella, E-NRG ja Sebastianin, ja pikkuisen vielä myöhemmin myös Circlen ja Vincent Vegan toimesta.

Lisää tämmöisiä Tampereelle, kiitos *aplodit**aplodit**aplodit*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

mutsis

Posts: 33

#119 • • mutsis
Paljon parempaa menoa kun Illuminationin saunassa! Suurin osa näistäkin kemuista jäi tosin 'kokematta' humalatilan takia jolloin koin ulkoilemisen parempana vaihoehtona tamppaamiselle *nauru*
Peace Tampere!
tematsu

Posts: 436

#120 • • tematsu Innovator
nää oli hyvät iltamat... sanoisin että nää oli parhaimmat bileet ikuna, tunnelma oli riittävän hikinen ja tiivis minun makuuni, koskaan en oo nii paljoo polkkaillut ku tuona iltana... pikkuhuoneessa tuli jossain vaiheessa iltaa pikaseen käytyä, mutta suuren huoneen sauna oli kivempi... hyvää settiä joka deejiiltä, etenki Keviniltä *sydän* isot kiitokset butcher-kk:lle red devileistä ja sakinille halista tanssilattialla, piristi iltaa mukavasti *hihu* loisteliaan onnistunut ilta toden totta... *plur*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.