oli kyl tuskaa herätä duuniin, mutta eilisen bileistä nyt sietääkin vähän kärsiä!
kerma sai arvoisensa lopun ja nyt kelpaa siirtyä taas eteenpäin. tai ulkomaille, jos ei kermaa korvaavaa sopivaan hetkeen tule ;D
Samaa mieltä. Kamalampaa klubitilaa ei nyt ihan äkkiä tule mieleen.
Premi! :)
Tosiaan, parempi nuhjunen klubitila kun ei klubitilaa ollenkaan :p
Hassua miten ajat muuttuu. Kun 17-vuotiaana olin vasta tutustumassa helsingin yöelämään (enkä tiennyt siitä yhtään mitään) luin paljon arvosteluja paikoista ja kuulin juttuja ihmisiltä. Kermassa kävin ensimmäistä kertaa vasta talvella 2004. Parisen vuotta sitten mun käsitys paikasta oli tosiaankin sellanen, että siellä juhlii kaupungin kerma ja tosiaankin pelkkiä mallityttöjä täynnä koko paikka. Sen jälkeen on kerennyt vähän muuttua tuo käsitys Oli varmaan city-lehti, mikä ton käsityksen synnytti. Samoin ctrl oli tohon aikaan joku tosi hieno eksoottinen paikka jonne saatto tuurilla päästä 18-vuotias (tai ainakin melkein :p) sisään... silloin se oli k-20.
joo paikalle tollanen 7-vuotinen setti on jo kunnioitettava aika, mut muuten en oo samaa mieltä. Sillä äänentoistolla varustettua, yhtä rentoa klubitilaa ei toista löydy; ja se soundi mitä siellä tarjoiltiin oli kaupungin parasta. Toivottavasti jatkuu jossain muualla.
Surku tulee Kerman loppumisen vuoksi. Jack, Voodoo, Freeform, FBI ja Pussy on tarjonneet mulle aivan mahtavia musiikillisia klubikokemuksia. Pienen Helsingin pieneen Kermaan on rahdattu isojen metropolien klubidj:tä kerta toisensa jälkeen... Ja kotimaista parhaimmistoa myös. Kaunis kiitos asianosaisille, varsinkin Kerman isännälle, lil´tonylle!