Kerman loppu -R.I.P.

52 posts, 3 pages, 13,623 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se

Damien:
En jää kaipaamaan, mutta tilalle olis hyvä saada rempattu, raikas ja iso clubi.



samoilla linjoilla ollaan *joo**hymy*
efo

Posts: 1,908

#22 • • efo Laserpoint

ant1:
Niin no onhan premissa nyt omistaja vaihtumassa ja saa nahda mita se tuo. ^hih*


Ööö*ding* mun tiedon mukaan nykyinen omistaja edelleen myy sitä aivan naurettavan kalliiseen hintaan ni ostajaa ei tahdo löytyä.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Oliwer

Posts: 799

#23 • • Oliwer
Joo, en minäkään Kermaa paikkana jää kaipaamaan. Olihan se tunkkainen, pieni ja ankee. Mutta niille jo edellä mainituille mageille klubeille toivois löytyvän uutta kotii. Paikat senku vähenee, toivottavasti jotain jää.. Toimisko house-proge bileet isommissa paikois? Pidettiinhän Pussyy aikoinaan Hesperias ja väkee riitti! *ding**jiihaa*
Avatar
#24 • • HRDance Guest
Eipä tullu ees käytyä koko paikassa..*nauru* joten ei voi sanoo oikeen mitää..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Oliwer:
Toimisko house-proge bileet isommissa paikois?



mun mielestä kuulostaisi ainakin hyvältä, pienet ja tunkkaset luukut on aikansa eläneitä :p

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hyvisdeluxe

Posts: 83

#26 • • hyvisdeluxe superdeluxe
Kerma oli kyl SE mesta. aito ja oikea. parhaat päivänsä paikka valitettavasti näki jo vuos pari sitten mutta niitä aikoja on ihana muistella.

iso iso käsi ehkä parhaalle henkilökunnalle ever. ... ja oi niitä kaikkia ihania tyttöjä... harmi vaan etten päässy päättäjäisviikonloppukemujen viimeisiin rutistuksiin.

haastajaa odotellaan edelleen...
[reiv:]

Posts: 769

#27 • • [reiv:]
Haluamme kiittää Kermaa loistavasta paikasta, mahtavista
bileistä, hienoista ihmisistä ja ainutlaatuisista kokemuksista.


Jäämme kaipaamaan,
Toma & Laura / [reiv:]
Unik

Posts: 4,117

#28 • • Unik
Perjantai ilta oli ja meni himassa. Ajattelin et lähden Kermassa käymään illalla mut ei se taida enää onnistua...
Kiitoksia Kermalle lukemattomista unohtumattomista ja muutamista ”unohdetuista” hetkistä. 7 vuoden aikana tuli aika ahkerasti käytyä mestoilla ja aina oli hubaa.
Oman dj-uran kohokohtia on ollut päästä soittamaan Kermaan: pääsaliin, talvipuutarhaan ja redrum:iin.
Parempaa henkilökuntaa on kyllä vaikea löytää. Kiitos kun jaksoitte allekirjoittaneen törttöilyä.
Berlin, Smile, Kerma...siinä kolmen kärki missä olen viettänyt parhaat&ikimuistoisimmat bailukokemukseni.
Jinx

Posts: 2,615

#29 • • Jinx Superfeminine
Kermassa on monet hyvät bileet bailattu*plur**hih* kyllä tulee ikävä... *snif*

--
Pyllykkä

zaler

Posts: 1,545

#30 • • zaler e h k i s
freeformit kermassa... *nyyh*

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#31 • • *Mirri* Guest
Kyllä mä ainaki jään kaipaamaan Kermaa. *nyyh* Se oli niin kotoisa paikka... Oma pikku olohuone jossa törmäsi aina tuttuihin ja jossa soi aivan loistavaa musaa... *sydän* R.I.P
sts

Posts: 7,969

#32 • • sts Sama pyynti aitta!
Ikävä tulee mut eipä voi mitään.
MothaFucka

Posts: 1

#33 • • MothaFucka
Joo, minulla on iso ikävä!*sydän*
Avatar
#34 • • paha setä Guest
[muokattu 18.8.2004 04:19]
Dives

Posts: 536

#35 • • Dives I see the light
WAHAAA!!!!

nyt löyty paikka!!! NY`T PRKL LÖYTY PAIKKA!!!!!
TonySt

Posts: 4,166

#36 • • TonySt mediamoguli

Dives:
WAHAAA!!!!

nyt löyty paikka!!! NY`T PRKL LÖYTY PAIKKA!!!!!



eli ?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

frns

Posts: 264

#37 • • frns
:( :( :( ...Helsinki menetti paljon... paljon muistoja.. positiivisia sellaisia.. uutta klubia odotellessa..

--
Eiku siis niinku..

Lothar

Posts: 97

#39 • • Lothar

moonburnt:
---
kuilu:
http://www.clubrosegarden.com/

- odotushymiöpäättyy? -

---


onkohan tuokin taas sedun?



Tämä on Kerman poikien uusi paikka ja taitaa nyt torstaina olla avajaiset. Lauantaisin rupeaa paikassa pyörimään Let there be house-iltama, jossa on residentteinä mm. Hulkkonen ja Toni. Minä ainakin odottelen sitä mitä suurimmalla mielenkiinnolla. Jos saataisiin tähänkin kylään taas paikka, jossa voi käydä...

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

Avatar
#40 • • WexMontana Guest


Tämä on Kerman poikien uusi paikka ja taitaa nyt torstaina olla avajaiset. Lauantaisin rupeaa paikassa pyörimään Let there be house-iltama, jossa on residentteinä mm. Hulkkonen ja Toni. Minä ainakin odottelen sitä mitä suurimmalla mielenkiinnolla. Jos saataisiin tähänkin kylään taas paikka, jossa voi käydä...



Onko kukaan menossa torstaina jo tai perjantaina? Olisi kiva saada tänne jotain palautetta paikasta jne. Ja onko Lothar tietoa joko ensi lauantaina 18.9 olisi residentit soittamassa tuolla?