Miksi ihminen haluaa päihtyä?

341 posts, 18 pages, 157,049 views

terraluna

Posts: 1,270

#321 • • terraluna Agentti

domi, 1.4.2008 21:15:Neljäs vois ilmoittautua myös, vaikka quoteet lähes 1,5 vuotta vanhaa juttua :) Tosin itse en juo lähes ollenkaan, poissuljettuna randomit saunabisset ja oikeasti-yhdet siiderit.



;D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avernian

Posts: 7,451

#322 • • Avernian Kerettiläinen

terraluna, 1.4.2008 21:12:
Kolmas ilmoittautuu! Olen vuosien myötä tajunnut ettei alkoholi ole "mun" päihde. Aloin juoda 19-vuotiaana kun pojat opetti mut tavoille, mutta en tähän päivään mennessä ole kyennyt saamaan humalatilasta mitään mainittavaa hyvää oloa irti. Koskaan en ole juonut niin että muisti menisi, mutta sellainen tila tuskin on omiaan tuomaan esille alkoholin mahdollisia positiivisia vaikutuksia. Yleensä juodessani muutun heti (tai viim. 2 h sisällä juomisen aloittamisesta) vain väsyneeksi, sulkeutuneeksi, pahoinvoivaksi ja saan päänsärkyä.
--



Samis!

...eli numero neljä. Tosin olen harkinnut viinin juomista itsekseni, koska se on olevinaan tyylikästä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#323 • • Edited niomic Guest

Avernian, 1.4.2008 21:38:
---
terraluna, 1.4.2008 21:12:
Kolmas ilmoittautuu! Olen vuosien myötä tajunnut ettei alkoholi ole "mun" päihde. Aloin juoda 19-vuotiaana kun pojat opetti mut tavoille, mutta en tähän päivään mennessä ole kyennyt saamaan humalatilasta mitään mainittavaa hyvää oloa irti. Koskaan en ole juonut niin että muisti menisi, mutta sellainen tila tuskin on omiaan tuomaan esille alkoholin mahdollisia positiivisia vaikutuksia. Yleensä juodessani muutun heti (tai viim. 2 h sisällä juomisen aloittamisesta) vain väsyneeksi, sulkeutuneeksi, pahoinvoivaksi ja saan päänsärkyä.
--

---


Samis!

...eli numero neljä. Tosin olen harkinnut viinin juomista itsekseni, koska se on olevinaan tyylikästä.



No nythän sun ei enää tarvii sitäkään juoda kun toit mahdollisen tyylikkään harrastuksesi esiin, eikä kukaan sitä pääse vahtaamaan, yksin kun olet :) Bluffer's Guide to Wines + parit pullot rekvisiitaks, ni fasaadi on siinä :F

edit: Buffer != Bluffer
Avernian

Posts: 7,451

#324 • • Avernian Kerettiläinen

niomic, 1.4.2008 21:43:
No nythän sun ei enää tarvii sitäkään juoda kun toit mahdollisen tyylikkään harrastuksesi esiin, eikä kukaan sitä pääse vahtaamaan, yksin kun olet :) Bluffer's Guide to Wines + parit pullot rekvisiitaks, ni fasaadi on siinä :F

edit: Buffer != Bluffer



Uu. Totta! Hei ihmiset, olen viiniaficionado! *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#325 • • beyootch Guest
varmaan suurimmaks osaks sen takia, koska niillä on tylsää? kai ne haluaa tehä jotain muutakin, ku aina vaan sitä "peruspaskaa" kaikki päivät. as in to spice up your life a bit, niin sanoakseni.
tai sitten vaikka turruttaakseen tuskansa/huolensa, saadakseen itsevarmuutta/menettääkseen estonsa, tai ihan vaan kiinnostuksen/kokeilun halusta.
vaihtelun vuoksi?
tai sit, ku niillä on tarpeeks kauan ollu "liian kivaa", ni ei voi olla enää ilmankaan, eli on pakko päihtyä - päihteillä ku on paha tapa myös usein koukuttaa *pahis*.
tai sit ei vaan kiinnosta olla selvinpäin. ihmiset on erilaisia, kai jokaisella on omat syynsä. sanotaan jopa, että toisilla se päihteisiin meneminen vaan on geeneissä *justjoo*

veikkaan suurimpana syynä päihteiden käyttöön ehkä tylsyyttä. tyylillä "ku on niin tylsää ni pakko juoda ainaki viinaa ettei vituta tää tylsyys". emt.

miksi ihmiset haluaa olla absolutisteja?
Trinaz

Posts: 67

#326 • • Trinaz Snake
*nauru* no miksköhän?? ihmiset halutaan päihdyttää, et ne ei tajuis maailmanmenosta mitn... mutta en jeesustele tykkään itekki päihtyy... ihmiset haluu varmaan päihtyy siks et ne jaksas tätä maailmaa... mut ku se ei auta........ avaa silmät ois kai ihan hyvä lause *pepsodent*

--
~ Se onnellinen, joka ei sure sitä, mitä häneltä puuttuu,
vaan iloitsee siitä, mitä hänellä on ~

Aeslie

Posts: 356

#327 • • Edited Aeslie

beyootch, 1.1.2009 05:06:
miksi ihmiset haluaa olla absolutisteja?



Koska ei ole yhtään syytä vetää päätä sekaisin ;)

Se voi auttaa hetkeks eroon ujoudesta tai helpottaa vitutusta, mut siihen se sit jääkin ellei sitä pidä yllä. Harvemmin viina tuo pysyvää muutosta veikkaisin. (ellei ala olee kokoaikaa sekasin)

Jos sul on koko talo täynnä hometta, ni mitä hyötyä on pelkäst kellarist poistaa se. Ei niin mitää

Valitettavasti pakko poistaa koko talosta

Siks joku voi ehkä tahtoo olla selvinpäin, tosin vain oma näkemys
Avatar
#328 • • Sunshine^82 Guest
siksi koska siitä tulee hyvä fiilis eikä huomisesta väliä! *hymy*
Decion

Posts: 1,569

#329 • • Decion Koneradio
saa stressin alta pois ja voi tuntea olonsa rennommaksi, meininki on hauskempaa eikä tule tylsää, jotkut sanoo että elää pidempään ilman päihteitä, itse sanon että se vaan tuntuu pidemmältä ilman kaikkea kivaa *hymy*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

[Siru]

Posts: 259

#331 • • [Siru]
ei kaikki jaksa aina selvillä vesillä olla... ja se on kivaa *hihu*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

longshort

Posts: 180

#332 • • longshort silmiäni usko en...
näin masentuneena
:

jotta voi unohtaa

asiohinhan on kiva palata sitten myöhemmin..
Auacusha

Posts: 1,097

#333 • • Auacusha Koneradio
SE ON NIIN VITN MAHTAVAA!!!

Paitsi olotila seuraavana päivänä mut pitää olla tarpeeks jumis et on viel seuraavanaki päivänä kivaa

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Arsk4_

Posts: 833

#334 • • Arsk4_ Lihis
Onhan se mukavaa olla päissään :) Ja muitakin syitä löytyy...

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

W

Posts: 1,049

#335 • • W
Ite tykkäsin nuorempana vetää aina kauheet kännit kun lähdin ulos yms, mutta jotenkin mennyt maku tuohon touhuun vuosien varrella. Hauskinta ryyppääminen oli 18-22 jonka jälkeen pikkuhiljaa vähentynyt tuo kännihakuinen juominen.
Nykyään kun käyn ulkona juon yleensä vakiot 3-4 siideriä pohjalle ja baarissa ehkä 1-2 niin on sillai aivan pikkusen jotain alkoholin tuomaa letkeyttä havaittavissa mutten suinkaan kännissä.

Onpa sitten seuraavanakin päivänä parempi fiilis. *hih*

Sitä miksi silloin teininä piti olla aina niin saakelin kännissä on aika vaikea selittää...oli kait jotenkin hauskaa kun ei tajunnut mistään mitään.
noemi

Posts: 535

#336 • • noemi
Koska Suomen kesässä ei tarkene selvinpäin *justjoo*

--
Oikeutta koneille!

Nex

Posts: 83

#337 • • Nex
six et ei pelottas *hymy*
Snowie

Posts: 601

#338 • • Snowie Ihku Hiutale
Ööh, koska se tuntuu hyvältä? Suurin osa ihmisistä tekee mitä vain juurikin sen takia. :)
Ressiv

Posts: 1,582

#339 • • Ressiv
Jotta ei tarttis olla oma ittesä, tai jotta voisi olla oma ittesä
Arsk4_

Posts: 833

#340 • • Arsk4_ Lihis
*hik* *känni*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: