Sella:
Ikava kunnon kahvia!
Ei taalla voi sanoo saavansa sita ihanuutta....
Tammikuus juon kaikki Suomen kahvit samana iltana!
Arvaa olix mulla hyvä fiilis sillo ku ppäsin laivalle(muuten oli kyl tosi ikävä olo..), ku sain SUOMALAISTA kahvia.... Kyl maistu hyvälle..sen Portugalilaisen "mitälie- litkukahvin" jälkeen... Muuten oli kyl TOSI kiva maa ja ennenkaikkea, ku oli OMA rakas siellä...
juuh...en kyl kauheemmin kahvia juo..seuran vuoksi lähinnä..mutta mustana sokerilla, ei se muuten kahville maistu....ja mieluummin jotain tummempaa paahtoa, eikä mitään pirun kulta mokkaa tai jotain muuta liian pliisua...nyt täytyy varmaan alkaa juomaan enemmän kun hankittiin moccamaster
mä en oo kahvi ihmisiä... mut jos sattuu sellanen tilanne et oon kylässä enkä kehtaa kieltäytyä kahvista niin heitän sekaa maitoo ja sokerii... ei sil oikee hirveesti mitää välii oikee olis ku se menis lavuaarista alas kuitenkin
Jos juon kahvia niin maidolla ja sokerilla. Mutta yksi kuppi kahvia päivällä tarkoittaa etten nuku seuraavana yönä kunnolla. Voin kyllä juoda pari Batteryä illalla ja nukkua kuin tukki, mutta kuppi kahvia päivällä ja yöunet lähtee karkuun*uuh* Siksi lopetin kahvin juonnin jälleen viikon sitä taas kokeltuani. Mutta tiedänpähän millä pysyä hereillä jos tarvitsee.
Maidon ja sokerin kanssa Sit ku viel kotona oleva kahvinkeitin tekis lämmintä kahvia ni ois hyvä. Tai onhan se lämmintä ku se on mustana, mut ku kaataa maidon sekaan ni sit se alkaa olee jo liian viileetä. Pitäs varmaan hommata uus keitin