Miten juot kahvisi?

310 posts, 16 pages, 145,607 views

*Bixxx*

Posts: 162

#221 • • *Bixxx*
Ei tuu juotua ollenkaan *igor* Menee maha sekasin ja alkaa särkee päätä *hikoil* Kofeiini ei sovi mulle *eiei*

--
***TIIKERI***

Avatar
#222 • • Viola00 Guest
Harvoin juon tavalista kahvia, latte/cappucino ym on enemmän mun makuu mut ihan normikahvista jos puhutaan niin juon sen maidolla ja sokerilla *joo*
Miazu

Posts: 815

#223 • • Miazu Päivänsäde
Mä oon ainakii ihan himo kahvi addari ja jos ei aamulla saa niin pää räjähtää ja en pääse käyntiin mut käytän kahvissani älyttömästi sokeria ja maitoa niin että on sit myös sellanen sokeri humala koko päivän... Pitäs kyllä muuttaa tapoja mut sitte sitä llitkuu ei pysty juoda*nuha**igor**aplodit**iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#224 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oonkohan jo vastannu tähän.. Aamulla aina mustana, että herää kunnolla. Myös ilman mitään sokeria. Töissä pistän maitoa sekaan, kun työpaikan kahvi on liian laimeeta juotavaks pelkiltään. Erikoiskahveista en jaksa enää innostua *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#225 • • ayame Guest
Mmh, tummaa paahtoa maidolla *slurps*
Avatar
#226 • • nebula Guest
Moottoriöljymäisen mustana. *iloinen*
ee102

Posts: 775

#227 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mustana ja niin vahvana, että yhdestä-kahdesta kupillisesta tulee rytmihäiriöitä. *justjoo*
Pauha

Posts: 515

#228 • • Pauha
Jos juon, niin 2-4 pressoa ilman mitää lisukkeita. Onpahan hereillä pari tuntia *iloinen*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Ova

Posts: 220

#229 • • Ova
en juo

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

nomic

Posts: 4,120

#230 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
väärinpäin
joun

Posts: 425

#231 • • joun People want to be needed
Yh, onpa euroshopper-kahvi perseest *igor**poks**grr* Täytyy jatkaa "Vain juhlamokka"-periaatetta. Mut joo maidon ja sokerin kanssa *hymy*

--
Im happy only when Im busy

ANONYM

Posts: 731

#232 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
tolla joululahjaksi saamallani uudella hienolla moccamaster keittimellä*plur* ja maidolla...
aivastus

Posts: 499

#233 • • aivastus Ärsyttävä
Mustana, ei sitä aromia saa millään sotkuilla pilata ;)

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

2000

Posts: 420

#234 • • 2000 Opetuslapsi
Työpöydän ääressä aamuisin, hyvin nopeasti ja vahvana!!!

--
2 nasty 4 U

Urjala

Posts: 134

#235 • • Urjala vauhko
Ensinnäkin sen pitää olla vahvaa. Litkusumpit saavat vain pahalle tuulelle sekä mielen että suoliston. Yh...ja äh... Eli ihan rohkeasti saa kauhoa poroja sinne pahviläpyskän sisään. Ja ihan mustana juon (toisinaan jos pitää herkutella niin kerman kanssa, mutta harvemmin näin tapahtuu) koska eniten pidän kahvin omasta mausta, ilman johdannaisia.

Liian kuumaa ei kahvin myöskään sovi olla, joskin lämpötilan pitäisi olla tasaisen lämmin, mikään ei ole niin surullista kuin viilenevä kuppi kahvia... joten termoskuppi pitäisi kai hankkia.
PsyFox

Posts: 124

#236 • • PsyFox team red army
vahvana ykkösmaidon kera *pupu*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

toma

Posts: 2,009

#237 • • toma Tototoototo
En.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Rocka

Posts: 150

#238 • • Rocka
mä juon kahvini: mustana niinku miehet...

jossain vaiheessa tainnu tuo lausahdus herättää kaikenlaisia ajatuksia ihmisissä, kun sitä heittelin ympäriisä enkä edes tajunnut tuota sen kaksoistarkoitusta
Dacey

Posts: 671

#239 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
maidolla
syntikka

Posts: 30

#240 • • syntikka
Ehdottomasti mustana... murunenkin sokeria ja kahvin iiiiihana maku muuttuu joksikin s**tanallisen kauheaksi