Paul Oakenfold 27.8.2004 @ Helsinki

143 posts, 8 pages, 37,060 views

Lenita

Posts: 1,423

#62 • • Lenita

Baar:

Hmmmmmmm mihin la illaksi??



Reiviin tietty!

--
^_____________^

Maximum

Posts: 241

#63 • • Maximum digital boy
todellakin tänne*jiihaa* ja tietenkin myös hesarin aamuihin,missä ne bileet vasta alkaa*juonittel* onnex on liput jo taskussa niin ainoa mitä tarvitsee miettiä,on se mitä laittaa päälle*joo*

--
....matkailu avartaa.....

Baar

Posts: 10

#64 • • Baar
Lenita no sitten ei ole enää sitäkään ongelmaa kiitos tuosta *aplodit*
sapeli

Posts: 11,768

#66 • • sapeli jokukukamikä?
Voih... budjetti näyttää varsin huonolta... *uuh* Mitäköhän (tai ketäköhän) pitäis tehdä että tänne sais lipun... *juonittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Markus

Posts: 2

#67 • • Markus
Lippuja myydään!

Hankin liput jo aikaisin alkukesästä, mutta nyt pitääkin lähteä aikaisin aamulla 28.8 kertausharjoituksii :( Eli jos joku olisi lippuja vailla, niin pistäkäähän viestiä jatkoksi. Liput voi noutaa Kuopiosta, tai voin myös tietysti postittaa kyseiset liput minnepäin Suomea tahansa :)

Lippuja on 2 kpl, ja myyn samaan hintaan mitä itte maksoin niistä, eli 25e/kpl.
T

Posts: 69

#68 • • T Topi
Jep. Lippu taskussa.. Vois alkaa jo jännittämään etukäteen.
Dementation

Posts: 2,892

#69 • • Dementation wednesday?
Liput ja matka helsinkiin ja takas tilattu,
kaveri matkalle tiedossa,
Vaatetus valittu,
enää pitää vaan odottaa pari viikkoa...

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Pelimies

Posts: 229

#70 • • Pelimies back in businesssss....
Onko kellään tietoo, onko lippuja viel jäljellä, meni meinaan v-lopun suunnitelmat uusiksi....
Ozie

Posts: 1,389

#71 • • Ozie

Pelimies:
Onko kellään tietoo, onko lippuja viel jäljellä, meni meinaan v-lopun suunnitelmat uusiksi....



Tänään sain ainaki omani striitistä ostettuu tos kahen aikoihin, et luulis.
Avatar
#72 • • Peppi Guest
Jihaa! Lippu sekä Paulin keikalle että jatkoille tiukasti takataskussa...! *taputapu* Ja ei millään malttais odottaa... Mitenkäs sitä pysyis housuissaan vielä 1 ½ viikkoa...? *plur*
anthocyan

Posts: 1,511

#73 • • anthocyan Kohti valoa...
Liput on! *plur* En malta odottaa!!!! JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! *sydän* *aplodit*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

W

Posts: 1,049

#74 • • W
Mä kuulin sellasta huhua, että lippuja tänne olisi viellä vaikka millä mitalla..... mulle itelle tulee rahaa vasta sinä samaisena päivänä, ja toivon/uskon saavani viellä silloinkin lipun....jos en saa, meen aleen ja vedän sellaset kännit et voi että! *känni*

Kuuntelen paul oakenia korvalapuilla ja joraan vimmatusti teinien katelessa että mikä hullu vanha vuohi toi on?

Ei mutta, hyvä keikka tulee, totta vie.

[muokattu 18.8.2004 22:50]
sapeli

Posts: 11,768

#75 • • sapeli jokukukamikä?

W:
Mä kuulin sellasta huhua, että lippuja tänne olisi viellä vaikka millä mitalla..... mulle itelle tulee rahaa vasta sinä samaisena päivänä, ja toivon/uskon saavani viellä silloinkin lipun....jos en saa, meen aleen ja vedän sellaset kännit et voi että! *känni*



Aikas samat suunnitelmat, paitsi sen rahan suhteen *uuh* Mut ehkä tänne vielä eksyy...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#76 • • *Mirri* Guest
Lippu ollu ostettuna jo varmaa lähemmäs 2 kuukautta. *iloinen* Täällä mennäänki sitte ja lujaa ku nyt tulee parit välivloput biletyksestä duunin takia.. keep on raving.. *jiihaa*
Markus

Posts: 2

#77 • • Markus
Minullahan on edelleen 2kpl lippuja myynnissä, koska itse en pääsekään lähtemään Oakenfoldia kattelee. Jos joku haluaa ostaa noi liput niin voin ne postittaa, tai ne voi myös halutessa noutaa Kuopiosta.
Maihku

Posts: 1,186

#78 • • Maihku neiti hankala
Jää nämä ainakin väliin kun joutuu mennä töihin*igor*
alex kunnari

Posts: 604

#79 • • alex kunnari

W:
Mä kuulin sellasta huhua, että lippuja tänne olisi viellä vaikka millä mitalla..... mulle itelle tulee rahaa vasta sinä samaisena päivänä, ja toivon/uskon saavani viellä silloinkin lipun....jos en saa, meen aleen ja vedän sellaset kännit et voi että! *känni*

Kuuntelen paul oakenia korvalapuilla ja joraan vimmatusti teinien katelessa että mikä hullu vanha vuohi toi on?

Ei mutta, hyvä keikka tulee, totta vie.

[muokattu 18.8.2004 22:50]

...Toivottavasti ei tarvitse mennä aleen... ; ) Lippuja on kyllä jäljellä muttei mitään älytöntä määrää eikö ihan varmaa tietoa ole siitä riittääkö niitä ovelle. Mikäli myynti jatkuu kuten on tähän asti mennyt niitä ei varmaankaan ole ovella.. ilmoitan joka tapauksessa ensiviikolla mikä on tilanne..

P.S kannattaa tsekata Street Beatin sivut tulevana sunnuntaina.. sielä odottaa mieluinen yllätys jonka olemme varta vasten räätälöineet kaikille teille.. ; )

[muokattu 19.8.2004 07:25]
Avatar
#80 • • Pachaboy Guest
Ihan asiasta toiseen huomasin vaan että Oakenfold on Madonnan lämppärinä Dublinin 80 000 jättikeikalla 2 päivää Helsingin jälkeen eli 29.8...
Pitää tiedustella noita Helsingin lippuja,on mennyt kesän pöhinässä herran tuleva vierailu täysin ohi!