Paul Oakenfold 27.8.2004 @ Helsinki

143 posts, 8 pages, 37,038 views

Avatar
#41 • • Cera Guest
kiitti ella lipust täs vaihees näin vallan. :)(:
nyt pääsen kans tänne sit. *jiihaa*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#42 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ngh.. mun lipun ostaminen venyy jonnekin 15. päivään asti. Taitaa olla menetetty peli *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

alex kunnari

Posts: 604

#43 • • alex kunnari

Hyzenthlay:
Ngh.. mun lipun ostaminen venyy jonnekin 15. päivään asti. Taitaa olla menetetty peli *uuh*



Ei ole menetetty peli sillä lippuja riittä aivan varmasti, koska paikan kapasiteetti on 1250 eikä varsinaista mainostamista ole vielä aloitettu. Muista myös aamu-bileet.. 5 eur = Hernan Cattaneo sekä Jokke
Late

Posts: 3,441

#44 • • Late team Lasse
Lippu taskussa! *iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#45 • • sapeli jokukukamikä?
Tästä tulee täydellinen yö. *plur**jiihaa**plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

*hymy*

Posts: 322

#46 • • *hymy*
tietääkö kukaan lippu tilannetta? koska tarvii alkaa jo hätäilee ja koska viim. haalii rahoja kasaan?! otin perjantain ja lauantain lomaa Paulin ja kutkuttavien hesarin jatkojen takia et olis niinku PAKKO päästä sinne!
akiapina

Posts: 2,729

#48 • • akiapina apinaki
Vois kai sen lipun ostaa, eiköhän sen saa myydyksi jos Suomen valtio tarvii mua just sinä viikonloppuna niin paljon etten pääse tänne *dissaa*
alex kunnari

Posts: 604

#49 • • alex kunnari
Bussi Oakenfoldin keikalle Turusta!!

Lähtö Turusta: 20:00
Takaisin Helsingistä: 04:00
Hinta: 35 eur (sis. matkat + lipun tapahtumaan)
varaukset:
Defa
puh: 0407390592
email: [email protected]
inka

Posts: 179

#50 • • inka juppihippireivaaja
*sydän* Maestro! *sydän* ja vielä Hernán Cattaneo! *sydän*
ohhoi. Täytyy olla täällä.
~caro~

Posts: 184

#51 • • ~caro~
*jiihaa* nyt on lippuki!!!! *jiihaa*
alex kunnari

Posts: 604

#52 • • alex kunnari
Pitäisiköhän kuitenkin kaiken varmuuden vuoksi bileet siirtää takaisin hesarille, kun sitä ei ainakaan vielä ole ostettu.. ; ) Oakenfoldin keikkan ainakin nykyisten tietojen mukaan pitäisi olla Maestrossa.. tosin Sedun valtakausi alkaa heti vajaan 4 päivän päästä meidän tapahtumasta.. Saas nähdä kuinka kaiken käy.. Eipä taida olla meillä paljoa sananvaltaa asiassa. Pidetään kuitenkin viimeiset kunnon bileet Maestron sekä kesän loppumisen kunniaksi..
Lost-Soul

Posts: 3,107

#53 • • Lost-Soul los pallos

alex kunnari:
Pitäisiköhän kuitenkin kaiken varmuuden vuoksi bileet siirtää takaisin hesarille, kun sitä ei ainakaan vielä ole ostettu.. ; ) Oakenfoldin keikkan ainakin nykyisten tietojen mukaan pitäisi olla Maestrossa.. tosin Sedun valtakausi alkaa heti vajaan 4 päivän päästä meidän tapahtumasta.. Saas nähdä kuinka kaiken käy..


Ei todellakaan mihinkään hesarille noita siirretä.. Kuitenkin kun mun synttäreille tulee toi soittamaan, ni tilat pitää olla kunnolliset!


Eipä taida olla meillä paljoa sananvaltaa asiassa. Pidetään kuitenkin viimeiset kunnon bileet Maestron sekä kesän loppumisen kunniaksi..


Voidaan laittaa paskaks koko paikka, ni ei Sedun tarvi hajottaa sitä

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

milla

Posts: 3,699

#54 • • milla
nonih! liput taskus, aamujen kera! kerranki kunnon paikka aamujatkoille! huih.. jänskättää jo! \o/
Baar

Posts: 10

#55 • • Baar
Lippu ostettu viikko sitten ja sen juokseva numero oli muistaakseni joku 460 elis jos se myynti on alkanut nro. 1:sestä niin kyllä niitä toivottavasti on vieläkin.
Hienoa puuhaa Colourssin ihmisiltä saada Pauli tänne kylmään pohjolaan ja ammut Hesarilla kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Hmmmmmmm mihin la illaksi??
WuZuul

Posts: 181

#56 • • WuZuul
Helmee, paras tapa juhlistaa syndejä kyl.. Pakko päästä tonne.. Tulee kermat housuun ku kelailee tota viikonloppua.. *nauru*

--
Wannabe bilekone.

inka

Posts: 179

#57 • • inka juppihippireivaaja

alex kunnari:
Oakenfoldin keikka ainakin nykyisten tietojen mukaan pitäisi olla Maestrossa.. tosin Sedun valtakausi alkaa heti vajaan 4 päivän päästä meidän tapahtumasta.. Saas nähdä kuinka kaiken käy.. Eipä taida olla meillä paljoa sananvaltaa asiassa.



Toivottavasti tää oli vitsi... *nyyh*
Maestron takii mä olin sinne tulossa... No en sentään onneks ihan pelkästään, mutta kuiteskI! :)
Duracell

Posts: 173

#58 • • Duracell Öhkömökö...
*sydän* ou jeah..liput hommattu ja nyt vaan odotetaan...Mä oon messissä..!! *sydän*
-P

Posts: 4,972

#59 • • -P
ei kyl riitä varat oakiehen, mutta kyllä jatkoille mennään 110% :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#60 • • astaroth Guest
Tänne tullaan. :)