308 posts, 16 pages, 163,401 views
sapeli, 7.3.2006 01:16:
Oon vastannu tähän aiemminkin mut nyt ois hyvä muistella tätä asiaa jälleen
Miika, 2.9.2005 22:51:
---
UnityF, 8.7.2004 19:33:
Beethoven -Moonlight Sonata (Full Length)
---
Tuo on voimakkain pianosonaatti mitä on ikimaailmassa tehty.
Ensimmäisen osan (Adagio sostenuto) Ludwig sävelsi kuvaillakseen sokealle pikkutytölle miltä kuutamo näyttää, mitä se tuo mieleen. Perfect momentum.
Alley Cat,
Mutta asiaan. Kuulostakoon tämä vaikka kuinka itsekkäältä teidän muiden mielestä, mulle tällä hetkellä tärkeintä olen minä itse. Jos aion tästä masennuksesta selvitä, mun on pakko olla itsekäs ja keskittyä siihen, mikä minut tekee iloiseksi ja onnelliseksi. Jos siis sellaista joskus sattuisin keksimään.
Toinen yhtä tärkeä on pieni(?) karvainen vauvani Jedi. Rakastan sitä kollinronttia enemmän kuin mitään muuta.
Kolmantena tulee opiskelu. Haluan hoitaa sen mahdollisimman hyvin, jotta voisin tulevaisuudessa olla niin hyvä suuhygienisti kuin vain voin ja ansaita oman toimeentuloni.
Tietysti tärkeitä ovat myös kaikki läheiset ihmiset, eli käytännössä siis lähisuku, ystäviä mulla ei enää ole. Tuosta voisi päätellä, että olen kamala ihminen, mutta olen vain ujo enkä helposti luota keneenkään ja vanhat ystävyydet ovat elämänmuutosten myötä haalistuneet. Jos (tai siis toivottavasti kun) joskus saan sydänystäviä ja poikaystävän, tulevat he olemaan tärkeyslistan kärjessä. Sitä ennen mun vaan täytyy saada pääni terveeksi.
Chatte, 9.3.2006 22:03:
---
Alley Cat,
Siis haloo