Onks muita lähdös Törnävän puistoon festaroimaan?
25 posts, 2 pages, 10,285 views
Steven Hoaks:
Groove Armada, Scissor Sisters ja Giant Robot olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mutta en todellakaan ajatellut meneväni tuhansien känni örvelöiden kanssa hyppimään samaan kasaan... Kun tälläsillä tapahtumilla on aina yleensä niin että mihin sitten katsotkin aina näät jonkun oksentavan, saa varoa ettei taita niskaansa kun pulloja on joka puolella, kaikki tavarat yleensä ”häviiä”/varastetaan ja sitten tietysti loputtomiin näitä sankareita jotka haastaa tappelua jokaisesta aiheesta...
Eli sama lyhyesti: En tule
Steven Hoaks:
Groove Armada, Scissor Sisters ja Giant Robot olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mutta en todellakaan ajatellut meneväni tuhansien känni örvelöiden kanssa hyppimään samaan kasaan... Kun tälläsillä tapahtumilla on aina yleensä niin että mihin sitten katsotkin aina näät jonkun oksentavan, saa varoa ettei taita niskaansa kun pulloja on joka puolella, kaikki tavarat yleensä ?häviiä?/varastetaan ja sitten tietysti loputtomiin näitä sankareita jotka haastaa tappelua jokaisesta aiheesta...
Eli sama lyhyesti: En tule
oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?
Chare84:
ei vitsi... provinssi kyl himottais aika kunnol... hmm.. jos sais seuraa ja rahaa ni joo.. vois lähtee..
Astaroth:
Lähdön vain kyseenalaistaa se vitun Blakaidpiis!!!*kivatsulle*
Sanjie:
---
---
Mä olin ja kantsi kyl mennä,siel oli jotain 200 tyyppii ja tosi hyvää musiikkii.
Provinssiin meen todellakin tänäkin vuonna.
Ja noista tappeluista viel,oon käyny provinssis jo monta vuotta putkeen enkä oo tainnu nähdä kertaakaan mitään suurempia tappeluita...
hallaaa: