Provinssirock 2004

25 posts, 2 pages, 10,017 views

Avatar
#1 • • kelasin Guest
David Bowie, Air, Groove Armada, Scissor Sisters, Giant Robot...
Onks muita lähdös Törnävän puistoon festaroimaan?

*super*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Groove Armada, Scissor Sisters ja Giant Robot olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mutta en todellakaan ajatellut meneväni tuhansien känni örvelöiden kanssa hyppimään samaan kasaan... Kun tälläsillä tapahtumilla on aina yleensä niin että mihin sitten katsotkin aina näät jonkun oksentavan, saa varoa ettei taita niskaansa kun pulloja on joka puolella, kaikki tavarat yleensä ”häviiä”/varastetaan ja sitten tietysti loputtomiin näitä sankareita jotka haastaa tappelua jokaisesta aiheesta...

Eli sama lyhyesti: En tule

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Individual

Posts: 10,942

#3 • • Individual HYPNO!

Steven Hoaks:
Groove Armada, Scissor Sisters ja Giant Robot olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mutta en todellakaan ajatellut meneväni tuhansien känni örvelöiden kanssa hyppimään samaan kasaan... Kun tälläsillä tapahtumilla on aina yleensä niin että mihin sitten katsotkin aina näät jonkun oksentavan, saa varoa ettei taita niskaansa kun pulloja on joka puolella, kaikki tavarat yleensä ”häviiä”/varastetaan ja sitten tietysti loputtomiin näitä sankareita jotka haastaa tappelua jokaisesta aiheesta...

Eli sama lyhyesti: En tule



No sellainen korjaus, että itse festarialueelle ei ole nykyään mitään asiaa enää minkään lasi-tai muitten pullojen kanssa, ehkä muovinen vesipullo on poikkeus.
Anniskelualueethan näissä tapahtumissa yleensä on. Itse leirintäalue on tietysti asia erikseen ja siellä voi tuota mainitsemaasi toimintaa esiintyäkin.
Paha sanoa, Provinssisa kun en ole käynyt, muilla festareilla kylläkin.
Ote Provinssin sivuilta...
”Kaikkien pullojen, tölkkien, aseiden ja kovien esineiden tuonti festivaalialueelle on kielletty!
Toivomme yleisöltä joustavuutta asian tiimoilta. Järjestely on tehty mm. lasinsirujen aiheuttamien tapaturmien välttämiseksi ja alueen siisteyden ja viihtyvyyden parantamiseksi. Myös esiintyjien tiukentuneet sopimusvaatimukset ovat pakottaneet meidät tähän ratkaisuun. ”

ja

”Festarialueella on erilliset anniskelualueet, joihin on 18-vuoden ikäraja. Näitä ovat B-oikeuksin varustettu Saariterassi Törnävänsaarella ja keskiolutoikeuksin varustetut Olutteltta kentällä (Päälavaa vastapäätä) sekä uusi Brykärinpuiston Piknikbaari terasseineen. Omien juomien tuominen anniskelualueille on kielletty. Myös anniskelualueelta ostettu alkoholijuoma tulee nauttia anniskelualueella. ”
Avatar
#4 • • kelasin Guest

Steven Hoaks:
Groove Armada, Scissor Sisters ja Giant Robot olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mutta en todellakaan ajatellut meneväni tuhansien känni örvelöiden kanssa hyppimään samaan kasaan... Kun tälläsillä tapahtumilla on aina yleensä niin että mihin sitten katsotkin aina näät jonkun oksentavan, saa varoa ettei taita niskaansa kun pulloja on joka puolella, kaikki tavarat yleensä ?häviiä?/varastetaan ja sitten tietysti loputtomiin näitä sankareita jotka haastaa tappelua jokaisesta aiheesta...

Eli sama lyhyesti: En tule



outoo, mä en oo törmänny mihinkään noista 8 vuoden festarikokemusteni aikana (paitsi oksenteluun *vink* ), mut ehkä se on siitä asenteesta kiinni.. *piis*
anri

Posts: 890

#5 • • anri team parempi pitäjä
*joo* Kyllä tulen Törnävää moikkamaan, luultavasti lauantaina paikalle!
Provinssi-rock on paras festari ikinä! (Edelleen paras, vaikkakin ehkä hiukan liikaa paisunut..)
Mulle ei oo vaan niin selvää tänä vuonna se, et ostanko sisään lippua. Vois sunnuntain lipun ostaa vaan.. Kolmea päivää mä en enää kestä! (kolme päivää=to-ma) Alkaa kunto kadota! Mutta leirille 100% varmuudella ja sitte on tietty varmaan jotain jatkomeininkiä viimevuoden tapaan... *iloinen*
Mä oon kans kulkenu Provinssissa ikuisuuden, kymmenes kerta olis edessä!

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#6 • • kelasin Guest
pitäiskö sitä sitten järkkää klubbarilaisten omat jatkot johonki metän reunaan, jonkun kälysen soundsystemin kanssa tietty! *iloinen*
anri

Posts: 890

#7 • • anri team parempi pitäjä

hallaaa:
pitäiskö sitä sitten järkkää klubbarilaisten omat jatkot johonki metän reunaan, jonkun kälysen soundsystemin kanssa tietty! *iloinen*



Ei varmaan kannata, ei ainakaan lauantaille. Kun luultavasti ainaki silloon on jo jotain...

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#8 • • kelasin Guest
oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?
Sanjie

Posts: 202

#9 • • Sanjie

oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?



Mä olin ja kantsi kyl mennä,siel oli jotain 200 tyyppii ja tosi hyvää musiikkii.
Provinssiin meen todellakin tänäkin vuonna.

Ja noista tappeluista viel,oon käyny provinssis jo monta vuotta putkeen enkä oo tainnu nähdä kertaakaan mitään suurempia tappeluita...
anri

Posts: 890

#10 • • anri team parempi pitäjä

hallaaa:
oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?



Pääsin melkein perille *blush* Sinne oli pikkasen liikaa matkaa mun kuntoon nähden.. Yritin kyllä kovasti! Tänä vuonna korjaan sen virheen!
Ja ei oo kyllä mikää rähinäfestari toi Provinssi.

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#11 • • pinjuzska Guest
tänne ollaan kyll tulossa!!!*jiihaa*

ja oon todellaki noitten jatkojen kannalla...yritettiin viime vuonna rauman rmj.hin järkkää omia summer sound systemeitä/lova parade katubileitä, mut aika huonolla menestyksellä...kolme ihmistä ja auton stereot...me kerättiin lähinnä hilpeyttä ja poliisien kiinnostusta...
Chare

Posts: 412

#12 • • Chare kiltti tyttö
ei vitsi... provinssi kyl himottais aika kunnol... hmm.. jos sais seuraa ja rahaa ni joo.. vois lähtee.. *vink**joo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#13 • • kelasin Guest

Chare84:
ei vitsi... provinssi kyl himottais aika kunnol... hmm.. jos sais seuraa ja rahaa ni joo.. vois lähtee.. *vink**joo*



eiköhän niistä + 40 000 ihmisestä sulle joku löydy seuraa pitämään *iloinen*
Avatar
#14 • • astaroth Guest
Trinity jää tämän takia väliin, mutta ei auta itku markkinoilla. Ollaan suunniteltu tätä jo niin pitkään, on vielä mun ekat festarit ever. 5 äijää ja asuntoauto - Tämä reissu on tuhoon tuomittu...*eiei**hih*

Lähdön vain kyseenalaistaa se vitun Blakaidpiis!!!*kivatsulle*
Avatar
#15 • • kelasin Guest

Astaroth:
Lähdön vain kyseenalaistaa se vitun Blakaidpiis!!!*kivatsulle*



eihän sitä pakko oo mennä kattoo ;)
serotonot

Posts: 3,137

#16 • • serotonot Paul Easy

Sanjie:
---
oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?
---


Mä olin ja kantsi kyl mennä,siel oli jotain 200 tyyppii ja tosi hyvää musiikkii.
Provinssiin meen todellakin tänäkin vuonna.

Ja noista tappeluista viel,oon käyny provinssis jo monta vuotta putkeen enkä oo tainnu nähdä kertaakaan mitään suurempia tappeluita...


viime vuonna oli kyllä ihan kivaa. oli vaan vähän kylmä ja toinen keikka samoilla silmillä ni alko vähä jo väsy painaa oman soitannan jälkeen, mut jos koittais tänä vuonna paremmas virees.

eli eiköhän siel oo jotaa luvas ;)
mza

Posts: 2,954

#17 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Provinssiin on pakko mennä!*joo*

BTW
Muistaako kukaan viime vuodelta ”party”bussia Törnävän leirintäalueella jossa musiikki soi ja jengi bailas aamuun asti.
Voisin olettaa että bussilla liikkuneet olis klubitus väkeä?!
Toivottavasti tänäkin vuonna...*jiihaa*

[muokattu 27.5.2004 14:32]
T0mbstone

Posts: 728

#18 • • T0mbstone The Process.
Kiitos ei festarielämää, liian ördausta mun makuun. Rappioihmisten rellestystä on tähän elämään nähty tarpeeksi. *joo*
Pitkulaisen leirintäalueen takia provinssissa järjestyksen valvonta on aavistuksen vaikeaa, ja loppuillasta sammunteita tuppaa olemaan enemmän kun järjestysmiehet kerkeää niitä korjaamaan talteen.

Mutta propsit yleensä festareille, siellä tavalliset ihmiset voi päivän pari esittää festarifriikkiä, ja palata taas sen jälkeen arjen harmauteen. *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

meisi

Posts: 327

#19 • • meisi maiu naki

hallaaa:
oliks viimevuonna niissä metsäbileis tms?




Mä olin kans ja oli kivaa! Vaikkakin oli ihan saakelin kylmä...hrr..mutta onneks oli notski ja sumuinen aamuauringon valaisema laguuni *sydän*

Provinssiin tuskin tulee kuitenkaan tänä vuonna lähdettyä kun on lähdös 21.päivä Maltalle..ei pysty eikä oo rahaa *grr* Mut katotaan ens vuonna taas..
peepe

Posts: 904

#20 • • peepe
Juu,päätin että vois taas vaihteeksi kokea festarieloa,joten tänne siis!Vaikka eipä siellä juuri muuta nähtävää ole kuin Bowie ja Air...mutta eiköhän siitä kiva reissu tule kuitenkin..