327 posts, 17 pages, 117,003 views
Ober, 9.5.2005 23:33:
Olkoon mitä olkoon ei homoudessa mielestäni mitään vikaa sinäänsä ole mut ite saan vitun ällöttävii ja kuvottavia viboja jos näen 2 miestä suutelemassa toisiaan. Muutenki ällöttävä ajatus tuo paskanpakkaus oli siinä sitten tyttö ja poika tai poika ja poika.
Juhgu, 9.5.2005 23:39:
Itseäni homoissa ei ärsytä muu kuin se raivostuttava puhetyyli
sapeli, 9.5.2005 23:57:
---
Ober, 9.5.2005 23:33:
Olkoon mitä olkoon ei homoudessa mielestäni mitään vikaa sinäänsä ole mut ite saan vitun ällöttävii ja kuvottavia viboja jos näen 2 miestä suutelemassa toisiaan. Muutenki ällöttävä ajatus tuo paskanpakkaus oli siinä sitten tyttö ja poika tai poika ja poika.
---
No eipä monelle kuitenkaan naisen nähdessään ensimmäisenä tule mieleen kuukautiset tai muut naistenvaivat... Ehkä ne ihmiset kuitenkin tekee muutakin kuin pakkailee
Mut sinänsä mielenkiintoista että sulle tulee pelkästä pussaamisen näkemisestä tuommoiset vibat, mistä luulet että se johtuu? Meinaan että veikkaan ettet ole ainoa, enkä itse oikein ymmärrä mistä moinen voisi johtua - kasvatuksesta kenties?
Displacer, 10.5.2005 00:39:
Mun mielestä mielenkiintoinen kysymys on, että miksi useat homot käyttäytyvät niin stereotypisesti.
toma, 14.11.2004 18:50:
Parempi gallup ois:
Suvaitsemattomuus, suvaitako vai ei?
[ ] ei
[ ] ei
Massamuusi, 9.5.2005 23:19:
Mun mielestä ne on marginaaliryhmä ja niitten pitäis käyttäytyä sen mukaan eli turha tulla ruikuttaa jos ensin provosoidaa muita ja jos sitte tuleeki turpaa.
sapeli, 10.5.2005 00:49:
---
Displacer, 10.5.2005 00:39:
Mun mielestä mielenkiintoinen kysymys on, että miksi useat homot käyttäytyvät niin stereotypisesti.
---
Tästä oli taannoin varsin mielenkiintoinen keskustelu eri topikissa, ja se keskustelu alkaa tästä postauksesta
Juhgu, 9.5.2005 23:39:
Itseäni homoissa ei ärsytä muu kuin se raivostuttava puhetyyli
Amnesia, 19.5.2004 13:17:
---
blender:
Tosin sitä mä en vieläkää oo kässyny miks niin monet homot pitää teknosta
---
Tai lähinnä Housesta
Rivakka, 8.10.2004 15:40:
Tottakai suvaitaan! Ja ne jotka ei suvaitse homoseksuaalisuutta, ovat vain epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan*hymy*
Displacer,
---
Mun mielestä mielenkiintoinen kysymys on, että miksi useat homot käyttäytyvät niin stereotypisesti. Siis että puhuu sillein tunnistettavasti ja olemus on muutenkin sellanen... no stereotypinen. Onko se muka niin, että useat homot oikeasti ovat samantyyppisiä ihmisiä muutenkin, vai johtuuko tämä siitä että he yrittävät jotenkin sopeutua yleisesti hyväksyttyyn muottiin.
Juhgu, 10.5.2005 04:13:
---
Displacer,
---
---
Sen kun tietäisi. Löytyisipä täältä joku homo, joka vastaisi tuohon kysymykseen. Itse veikkaisin että stereotyyppinen käyttäytyminen on helppo tapa löytää toisia homoja, ulkonäkö kun ei vielä ole kovin varma tunnistuskeino.