Drinkeistä ja muista juomista

924 posts, 47 pages, 474,894 views

QPS

Posts: 50

#421 • • QPS Kiksulord
Juu, maito se miehen tiellä pitää *vink*!!!

--
Music is not a hobby, it's lifestyle...

Kaizu

Posts: 194

#422 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Mites sais tehtyä itse hyvän lonkeron ? Giniä ja mitä muuta ?
Usein tullut maistettua hyvää Talon lonkeroa mut ei koskaan muista mitä niissä on *hih* Valistakaa.

--
PaartiPaarti

Hansu

Posts: 481

#423 • • Hansu

Kaizu:
Mites sais tehtyä itse hyvän lonkeron ? Giniä ja mitä muuta ?
Usein tullut maistettua hyvää Talon lonkeroa mut ei koskaan muista mitä niissä on *hih* Valistakaa.


Usein tuntuu että Talon lonkerossa on pelkkää vettä, niin ovat laimeita.

Asuessani Saksassa koetin itse valmistaa lonkeroa reseptillä vähän giniä ja loput greippilimua. Kyllähän sen joi, muttei se kyllä mitään lonkeroa ollut, ts. reseptiin tarvitaan ilmeisesti jotain muutakin. Tyydyin sitten tilaamaan rafloista ginitonicia, maistui paremmalle kuin se oma sekoitus.

Tosin eihän se lonkero omaisuuksia maksa, joten kannattaa varmaan ostaa ihan suosiolla Alkosta / kaupasta ja jättää valmistaminen niille jotka sen osaavat, ts. virvoitusjuomatehtaille.
Cloud

Posts: 2,162

#424 • • Edited Cloud Game Freak

Kaizu:
Mites sais tehtyä itse hyvän lonkeron ? Giniä ja mitä muuta ?
Usein tullut maistettua hyvää Talon lonkeroa mut ei koskaan muista mitä niissä on *hih* Valistakaa.



No siis Giniä, grape limonaadia niin siinähän on perus lonkeroa.
Maku lonkeroita saa helposti, laittamalla sekaan vaikka jotain maku-siirappia, mutta itse suosin likööreitä, koska liköörit ovat minusta oikeamman ja paremman makuisia, eivätkä yleensä niin "siirappimaisia"

Esim 3c giniä, grapelimonaadia pitentäjäksi.. mausteeksi 2cl metsamaasikasta =) mansikka lonkku mmm


Avernia.. Niin no se onkin sääli.. Tosin onhan tuo taitolaji.. Katsos tässä pitääkin tehdä niin että ottaa sitä sokeria sen verta paljon että siitä saa tehtyä suuhun pallon, jonka jälkeen vetää sen viskin niiku sen pallon läpi.. jolloin siihen viskiin tulee makea maku mukaan ja heti aftertasteksi sitruunaa..

Tietty pahaa viskiä voi maustaa sitruunalle tms.. eli siis laittaa jo sitruunan viipaleita lillumaan viskiin tms.. niin että se maustaa viskiä paremmaksi.. Tosin ei tämäkään poppakonsti kaikkeen toimi. Itse vain tykkään nauttia viskin yleensä sitruunansiivun kera

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kaizu

Posts: 194

#425 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Pitääpä testailla. Totta on että maistuvat usein laimeilta, mutta se puoli on helposti korjattavissa *vink*
Kiitoksia vinkeistä *hihu*

--
PaartiPaarti

styrOx

Posts: 485

#426 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

Cloud:
---
Kaizu:
Mites sais tehtyä itse hyvän lonkeron ? Giniä ja mitä muuta ?
Usein tullut maistettua hyvää Talon lonkeroa mut ei koskaan muista mitä niissä on *hih* Valistakaa.

---


No siis Giniä, grape limonaadia niin siinähän on perus lonkeroa.
Maku lonkeroita saa helposti, laittamalla sekaan vaikka jotain maku-siirappia, mutta itse suosin likööreitä, koska liköörit ovat minusta oikeamman ja paremman makuisia, eivätkä yleensä niin "siirappimaisia"

Esim 3c giniä, grapelimonaadia pitentäjäksi.. mausteeksi 2cl metsamaasikasta =) mansikka lonkku mmm


Avernia.. Niin no se onkin sääli.. Tosin onhan tuo taitolaji.. Katsos tässä pitääkin tehdä niin että ottaa sitä sokeria sen verta paljon että siitä saa tehtyä suuhun pallon, jonka jälkeen vetää sen viskin niiku sen pallon läpi.. jolloin siihen viskiin tulee makea maku mukaan ja heti aftertasteksi sitruunaa..

Tietty pahaa viskiä voi maustaa sitruunalle tms.. eli siis laittaa jo sitruunan viipaleita lillumaan viskiin tms.. niin että se maustaa viskiä paremmaksi.. Tosin ei tämäkään poppakonsti kaikkeen toimi. Itse vain tykkään nauttia viskin yleensä sitruunansiivun kera



vodkaa ja lonkkuu sekin on ihan hyvä vaihtoehto maku riippuu sitten ihan käytetystä lonkusta......toiset parempia kuin toiset...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

hallucinogen

Posts: 8,190

#427 • • hallucinogen Edain

Kaizu:
Mites sais tehtyä itse hyvän lonkeron ? Giniä ja mitä muuta ?
Usein tullut maistettua hyvää Talon lonkeroa mut ei koskaan muista mitä niissä on *hih* Valistakaa.


Monissa paikoissa on laitettu jotain ykköslonkkua ja sit giniä sekaan

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#429 • • Cloud Game Freak

mainosjono:
ABSINTH *joo**joo**kuolaa* *nauru**nauru*



Varsinkin snifferinä mmm

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

op-

Posts: 197

#430 • • op- Negis

Cloud:
---
mainosjono:
ABSINTH *joo**joo**kuolaa* *nauru**nauru*

---

Varsinkin snifferinä mmm



Aivan! Todella hyvä tapa tehokkaaseen täsmäkänniin.
Cloud

Posts: 2,162

#431 • • Cloud Game Freak

op-:
---
Cloud:
---
mainosjono:
ABSINTH *joo**joo**kuolaa* *nauru**nauru*

---

Varsinkin snifferinä mmm

---


Aivan! Todella hyvä tapa tehokkaaseen täsmäkänniin.



Todellakin, Snifferien hyväpuoli on nopea sekaisintulo, Huonopuoli nopeasekaisin tulo. <- ei välttämättä se paras seurustelumuoto kännin vedossa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#432 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Aika kiva sekotus on pistään bissee ja reddarii sekasin. Se bissen maku kaikkonee jonkin verran ja siitä tulee sellanen pirtsakampi maku. Itävallas kuulemma juodaan tätä jonkun verran. Tamppauksen jälkeen olut ei kyl yleensä oikeen maistu, mut jos tykkää mausta ni tätä kyl! *hymy*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Cloud

Posts: 2,162

#433 • • Cloud Game Freak

Kaaottisen mukava:
Aika kiva sekotus on pistään bissee ja reddarii sekasin. Se bissen maku kaikkonee jonkin verran ja siitä tulee sellanen pirtsakampi maku. Itävallas kuulemma juodaan tätä jonkun verran. Tamppauksen jälkeen olut ei kyl yleensä oikeen maistu, mut jos tykkää mausta ni tätä kyl! *hymy*



Itse en ole vielä redarista kuullut, Mutta keskieuroopassa varsinkin on jo jonkin aikaa ollut suosittu sellainen kuin Shandy /beer shandy suosittu juoma, eli puolet lageria ja puolet spriteä. Sama idea maku tosin varmaan hivenen eri.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

op-

Posts: 197

#434 • • Edited op- Negis
Törmäsinpä tänään mielenkiintoiseen aihetta sivuavaan empiiriseen tutkimukseen oluesta:
http://www.livejournal.com/users/keefybabe/68150.html

Yhteenvetona siis sanottakoon että vaikka bisse sopii juomana moneen tilanteeseen ja tilaisuuteen niin rajansa kaikella.
Halokaust

Posts: 19

#435 • • Halokaust

Kaaottisen mukava:
Aika kiva sekotus on pistään bissee ja reddarii sekasin. Se bissen maku kaikkonee jonkin verran ja siitä tulee sellanen pirtsakampi maku. Itävallas kuulemma juodaan tätä jonkun verran. Tamppauksen jälkeen olut ei kyl yleensä oikeen maistu, mut jos tykkää mausta ni tätä kyl! *hymy*



Siis oikeest WTF OMG LOL vittu redbullii bissen sekaa :DDDD. Hyi vittu, vähemmästäki meinaa laatta lähtä 3 päivän dokaamisen jälkee. Ja ei tarvinnu ku ajatella, voi vaa hyi vittu makua miettiä.
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#436 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Halokaust:
---
Kaaottisen mukava:
Aika kiva sekotus on pistään bissee ja reddarii sekasin. Se bissen maku kaikkonee jonkin verran ja siitä tulee sellanen pirtsakampi maku. Itävallas kuulemma juodaan tätä jonkun verran. Tamppauksen jälkeen olut ei kyl yleensä oikeen maistu, mut jos tykkää mausta ni tätä kyl! *hymy*

---


Siis oikeest WTF OMG LOL vittu redbullii bissen sekaa :DDDD. Hyi vittu, vähemmästäki meinaa laatta lähtä 3 päivän dokaamisen jälkee. Ja ei tarvinnu ku ajatella, voi vaa hyi vittu makua miettiä.



Siis saamaa mäkin ajattelin ennen ku olin maistanu. Ei kyl kuulosta sillee ihan normaalilt toiminnalt, mut ei sen aina tarviikkaan!!

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

sapeli

Posts: 11,768

#437 • • sapeli jokukukamikä?
Oon keksiny kyl taas maailman homoimman drinkin, mut on niin nam että huh huh

Pikkutiraus metsämarja fun-light tiivistettä
vähän yli puolet mansikka kevyt olo kivennäisvettä
loput pink cattia

mmm.... *kuolaa* *plur* makeeta ja marjaista, mut ei liian kumpaakaan... meikä varmaan juopottelee tän kanssa kunnes saan tarpeekseni, ja sit on taas uusien kokeilujen vuoro! *känni*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Illustrator

Posts: 3,171

#438 • • Illustrator

sapeli:
Oon keksiny kyl taas maailman homoimman drinkin, mut on niin nam että huh huh

Pikkutiraus metsämarja fun-light tiivistettä
vähän yli puolet mansikka kevyt olo kivennäisvettä
loput pink cattia

mmm.... *kuolaa* *plur* makeeta ja marjaista, mut ei liian kumpaakaan... meikä varmaan juopottelee tän kanssa kunnes saan tarpeekseni, ja sit on taas uusien kokeilujen vuoro! *känni*

Mä oon harrastanu tota samaa, mut pink catti on korvattu kossulla. Anyway*slurps*
sapeli

Posts: 11,768

#439 • • sapeli jokukukamikä?

Illustrator:
Mä oon harrastanu tota samaa, mut pink catti on korvattu kossulla. Anyway*slurps*



Juu, ehdottomasti äijempi vaihtoehto *nauru* *uros*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hKt

Posts: 121

#440 • • hKt hökötti
Drinksuja ei tuu pahemmin kyllä harrastettua..parit absolutikat tai tequila tekee kyllä aina välillä terää. *känni*

Parasta kyllä perussuomalainen olut. *sydän*

--
*sydän*