48 posts, 3 pages, 9,825 views
Käväisin eilen Coronan alakerrassa Club Siliconissa, on muuten aika pähee mesta..
terraluna:
Mutta enpä tiedä mihin Kerman jälkeen. Hyvissä bileissä toimii aina kolme asiaa: musiikki, tekniikka ja tila. Kermassa kaksi ensin mainittua toimivat, tiloissa talvipuutarhaa lukuunottamatta toivomisen varaa.
Mun mielestä talvipuutarha oli nimenomaan Kerman heikko lenkki jos musiikkia ajatellaan - ei toiminut tanssitilana ollenkaan, chillailussa tosin pätevä.
terraluna:
unohtamatta tietenkään hengenvaarallista kynnystä. Siihen on allekirjoittanutkin ollut kompastua lukemattomat kerrat!
Angelus:
---
Eiköhän se ole Oujee, koska ymmärtääkseni se on Lil\' Tonyn uus mesta ja mietin et vois olla tsekkaamisen arvoinen
[muokattu 16.5.2004 22:19]
Dives:
kermassa ON kolme tanssilattiaa.. se on vain asennekysymys.. kyllä kaikkialla tanssitaan jos on oikea meininki.. ja kermassa on lisäksi se hyvä puoli että siellä on todellakin vaihtelevuutta.
Anime:
---
Janne:
Ai sä olit sielläkin? Mut ei ollut Systemissäkään hullumpaa, ainakaan musan puolesta!
---
Mjoo mä oon aika liukas liikkuja System on kans aika jees, ainaki toimii Player's Clubin kanssa Propsit Mintulle ja kumppaneille..
Steven Hoaks:
Minä en siirry minnekkään... kahlitsen itseni Kerman Dj pöytään...
Kuolen marttyyrinä!
---
Puistokemisti:
Saaks mä pitää sun potkulaudan?