kerma menee kiinni tämän kuun lopussa, minne siirryt?

48 posts, 3 pages, 9,825 views

Janne

#21 • • Janne kipee ukkeli

Howdy:
Eip väliä kermasta .. sitäpaitsi vaikka jokin paikka sulkeekin niin ei mun elämä klubien ympärillä pyöri.

Hähä, mä kyllä tiedän minkä ympärillä se pyörii *igor* *possu*
Howdy

#22 • • Howdy Oldie

Janne:
---
Howdy:
Eip väliä kermasta .. sitäpaitsi vaikka jokin paikka sulkeekin niin ei mun elämä klubien ympärillä pyöri.

---

Hähä, mä kyllä tiedän minkä ympärillä se pyörii *igor* *possu*

*vink**iloinen**joo*

--
Käpy vailla vertaa

terraluna

#23 • • terraluna Agentti
Anime kirjoitti:

Käväisin eilen Coronan alakerrassa Club Siliconissa, on muuten aika pähee mesta..

Tilana Coronan alakerta on erittäin mun makuun, mukavan intiimi ja vailla kitschiä muovista kimallusta. Viimeksi olin uutenavuotena junkkabileissä siellä ja kaikessa yksinkertaisuudessaan paikka oli musta verrattain vähine ja hillittyine dekotuksineen todella hienon näköinen. Toki siitä saa vaikka millaisen diskoluolahelvetin ken tahtoo.. *nauru*

Mutta enpä tiedä mihin Kerman jälkeen. Hyvissä bileissä toimii aina kolme asiaa: musiikki, tekniikka ja tila. Kermassa kaksi ensin mainittua toimivat, tiloissa talvipuutarhaa lukuunottamatta toivomisen varaa. Toivoa sopii, että Kermalle löytyisi seuraaja, jossa laadukas musiikki on hianoja laasereita tärkeämpää. *vink*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Steven Hoaks

#24 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Minä en siirry minnekkään... kahlitsen itseni Kerman Dj pöytään...

Kuolen marttyyrinä!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anthocyan

#25 • • anthocyan Kohti valoa...
Jaa-a... On kyl aika perseest tää juttu! *hmph* Mut pitää vaa toivoo et tulee joku yhtä hyvä mesta Kerman tilalle *hymy* Mut sitä ennen esim. Maestros on iha hyvii kemui *iloinen* Ja nyt ku on kerran kesä, ni metsäs voi aina hiippailla *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Unik

#26 • • Unik
Kermassa tullut käytyä toisinaan jopa 4-5 kertaa viikossa ja aina ollut hyvät bileet.
Maestrossa tuskin tulee olemaan useammin kuin 1-2 kertaa kuukaudessa bileet, joten missä meinaatte viettää muun ajan?
anthocyan

#27 • • anthocyan Kohti valoa...
Niinpä... No Maestros on kyl aika harvoin bileit... Mut siis mä en muutenkaan käy esim. 4 kertaa viikos bileis ni sillai... Laatu korvaa määrän. Tai ainaki nyt pitää siirtyy sellaseen periaatteeseen *nauru* Täytyy tehä ilmeisesti jotain muuta ku käydä bileis... *hmph* Toisaalt iha hyväki ni vähä rauhottuu tää tahti ja poikaystävä ja muut frendit ei oo niin huolissaan... *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

#28 • • anthocyan Kohti valoa...
hmm... ai miten niin vähä sekava mielipide mulla? *nauru*

--

kilobitti

#29 • • kilobitti 1-2-3 techno

terraluna:
Mutta enpä tiedä mihin Kerman jälkeen. Hyvissä bileissä toimii aina kolme asiaa: musiikki, tekniikka ja tila. Kermassa kaksi ensin mainittua toimivat, tiloissa talvipuutarhaa lukuunottamatta toivomisen varaa.

Mun mielestä talvipuutarha oli nimenomaan Kerman heikko lenkki jos musiikkia ajatellaan - ei toiminut tanssitilana ollenkaan, chillailussa tosin pätevä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

#30 • • greenie Guest
Harmi, että Kerma menee kiinni.

Eiköhän tilalle tule kuitenkin jotain uutta, jos kysyntää riittää. Ehkä aika olikin kypsä jollekin uudelle. Mitä luovaa tilalle? Vanhasta bensa-asemasta klubi? Stella Starin osto? :)
terraluna

#31 • • terraluna Agentti
Kilobitti kirjoitti:

Mun mielestä talvipuutarha oli nimenomaan Kerman heikko lenkki jos musiikkia ajatellaan - ei toiminut tanssitilana ollenkaan, chillailussa tosin pätevä.

Tarkoitin lähinnä että talvipuutarhan ilme on viihtyisä ja tiloista onnistunein ja mielestäni se on nimenomaan lounge-tyyppisenä alueena hyvinkin pätevä. Tanssitilaksi se ei todellakaan ole omiaan: pöydät, valot ja ne kirotut rappuset/luiska (pyörätuolipotilaille? *ding*), unohtamatta tietenkään hengenvaarallista kynnystä. *iloinen* Siihen on allekirjoittanutkin ollut kompastua lukemattomat kerrat!

Soisin kyllä että nimenomaan sellaisia klubeja, joissa on useampia, musiikiltaan, tyyliltään ja tunnelmaltaan erilaisia huoneita, tulisi lisää. Jos illan mittaan iskee ryytymys jo kolmatta tuntia samanlaisena jatkuvaan paukkeeseen, voisi vaihtaa chillin tms. puolelle. En suinkaan näe heikkoutena sitä ettei Kermassa ole kolmea tanssitilaa.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Dives

#32 • • Dives I see the light
kermassa ON kolme tanssilattiaa.. se on vain asennekysymys.. kyllä kaikkialla tanssitaan jos on oikea meininki.. ja kermassa on lisäksi se hyvä puoli että siellä on todellakin vaihtelevuutta.
-P

#33 • • -P

terraluna:
unohtamatta tietenkään hengenvaarallista kynnystä. *iloinen* Siihen on allekirjoittanutkin ollut kompastua lukemattomat kerrat!

hoh, montakohan kymmentä kertaa itsekin kompastellut siihen, mitä hienoimmissa kaarissa ja alastuloissa *nauru*. Eiköhän se ole Oujee, koska ymmärtääkseni se on Lil' Tonyn uus mesta ja mietin et vois olla tsekkaamisen arvoinen

[muokattu 16.5.2004 22:19]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

*pupu*

#34 • • *pupu* nanonano

Angelus:
---
Eiköhän se ole Oujee, koska ymmärtääkseni se on Lil\' Tonyn uus mesta ja mietin et vois olla tsekkaamisen arvoinen

[muokattu 16.5.2004 22:19]

Ou jee on hauska mesta mutta sen verran snadi että sopii enempi hengailuun.*plur*
kermaa tulee kyllä ikävä, varsinkin kun tilana se toimi tosi hyvin ja se on yks niistä mestoista mistä tän bileily alkoi ja muut lempparimestat suljettiin jo vuosia sitten...*nyyh*

--
*pupu*

Karski

#35 • • Karski Pomon kätyri
Nyt voi sit jäädä Laivakoiraan dokaileen *känni*

Ei tarvi keskustasta asti kontata.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

itis

#36 • • itis Morning Star
Venatkaas vähänaikaa...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

remotion

#37 • • remotion nostatus guru

Dives:
kermassa ON kolme tanssilattiaa.. se on vain asennekysymys.. kyllä kaikkialla tanssitaan jos on oikea meininki.. ja kermassa on lisäksi se hyvä puoli että siellä on todellakin vaihtelevuutta.

Ei todellakaan ole vaihtelevuutta. paikka täynnä haussihomostelijoita ja klubituksen peruspirinaamoja. Alhaalla soi ei mikään, ylhäällä soi vuoropäivinä haussi tai sitten joku afro/soul/tuuba/juuneimit itseään toistava kevytshaisse. Chillipuolella yleensä genkiä tai vastaavaa...

Eli en jää suuremmin kaipaamaan. Poket oli aina iso + samoin baarimikot ja -maijat, isoin - miestenvessasta joka oli aivan ala-arvoinen!
Klabi

#39 • • Klabi HUGC

Anime:
---
Janne:
Ai sä olit sielläkin? Mut ei ollut Systemissäkään hullumpaa, ainakaan musan puolesta!

---

Mjoo mä oon aika liukas liikkuja *jiihaa* System on kans aika jees, ainaki toimii Player's Clubin kanssa *joo* Propsit Mintulle ja kumppaneille..

Kiitos vaan Kidi ja Janne, oli kyllä ihan jees meininki!!!!
Joukolla vaan kaikki tarkastamaan System Clubia mestana, pieni, intiimi, hikinen........

[muokattu 19.5.2004 00:14]
Steven Hoaks

#40 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Steven Hoaks:
Minä en siirry minnekkään... kahlitsen itseni Kerman Dj pöytään...

Kuolen marttyyrinä!

---

Puistokemisti:
Saaks mä pitää sun potkulaudan?

Joo kai sä sen saat... Kun ei emmikään sitä varmaan halua...

Testamenttaa mun hammasharjan Jonnelle... Voitko sitten välittää sen sille *iloinen*

Sori kun meni niin Offtopickiks

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?