48 posts, 3 pages, 11,805 views
Käväisin eilen Coronan alakerrassa Club Siliconissa, on muuten aika pähee mesta..

Täytyy tehä ilmeisesti jotain muuta ku käydä bileis...
Toisaalt iha hyväki ni vähä rauhottuu tää tahti ja poikaystävä ja muut frendit ei oo niin huolissaan...
terraluna:
Mutta enpä tiedä mihin Kerman jälkeen. Hyvissä bileissä toimii aina kolme asiaa: musiikki, tekniikka ja tila. Kermassa kaksi ensin mainittua toimivat, tiloissa talvipuutarhaa lukuunottamatta toivomisen varaa.
Mun mielestä talvipuutarha oli nimenomaan Kerman heikko lenkki jos musiikkia ajatellaan - ei toiminut tanssitilana ollenkaan, chillailussa tosin pätevä.
), unohtamatta tietenkään hengenvaarallista kynnystä.
Siihen on allekirjoittanutkin ollut kompastua lukemattomat kerrat!terraluna:
unohtamatta tietenkään hengenvaarallista kynnystä.Siihen on allekirjoittanutkin ollut kompastua lukemattomat kerrat!
. Eiköhän se ole Oujee, koska ymmärtääkseni se on Lil' Tonyn uus mesta ja mietin et vois olla tsekkaamisen arvoinenAngelus:
---
Eiköhän se ole Oujee, koska ymmärtääkseni se on Lil\' Tonyn uus mesta ja mietin et vois olla tsekkaamisen arvoinen
[muokattu 16.5.2004 22:19]

Dives:
kermassa ON kolme tanssilattiaa.. se on vain asennekysymys.. kyllä kaikkialla tanssitaan jos on oikea meininki.. ja kermassa on lisäksi se hyvä puoli että siellä on todellakin vaihtelevuutta.
Anime:
---
Janne:
Ai sä olit sielläkin? Mut ei ollut Systemissäkään hullumpaa, ainakaan musan puolesta!
---
Mjoo mä oon aika liukas liikkujaSystem on kans aika jees, ainaki toimii Player's Clubin kanssa
Propsit Mintulle ja kumppaneille..
Steven Hoaks:
Minä en siirry minnekkään... kahlitsen itseni Kerman Dj pöytään...
Kuolen marttyyrinä!
---
Puistokemisti:
Saaks mä pitää sun potkulaudan?