55 posts, 3 pages, 14,613 views
Dementation:
No en nyt ihan allekirjoittaisi tuollaista yleistystä stadilaisista.
Mutta mielipide kysymyshän tuo lähinnä on.
Tähän jo kerran laitoin vastauksen, mutta ilmeisesti missasit sen, mutta alla siis uusintana, jotta tällä kertaa näet sen.
Ei millään pahalla sinua tai ketään muutakaan kohtaan seuraava, mutta väitätkö nyt, ettei täällä ole minkäänlaista perusteetonta eriarvoisuutta, kun kuitenkin täällä aika paljon olet? Vai etkö viihdy täällä?
Keniro:
On tullut sillointällöin harrastettua ja olin tossa parivuotta takaperin helsingissä RopeCon messuilla, hauskaa oli ja mun mielestä hyvässä porukassa larppaaminen on tosi hauskaa
siveys:
Ei tämä nyt paljon luonnollisesti yksittäisen stadilaisen persoonasta kerro, mutta jos vertaa menoa stadin baarissa ja vaikka tampereen baarissa niin tuntuu toisinaan kuin olisi eri planeetalla.
Se minkä kukin katsoo olevan tarpeeksi riippuu sitten tulkitsijan subjektiivisesta näkemyksestä asioihin. Tästä on varmasti paljon erilaisia mielipiteitä itse kullakin.
Missä? Klubbarissa? Minun mielestäni klubbarissa ei ole juuri laisinkaan perusteetonta eriarvoisuutta. Jos sinun mielestäni sitä ilmenee merkittävästi niin uskoisin, että syy löytyy lähinnä omien korvien välistä.
Tropico, 15.11.2005 11:13:
Pelkääkö larppaajat siviilejä? Meinaan ku kerran tulin mestauspaikalle ilmeisesti "huonoon aikaan" lähti 20 päinen larppausväki säntämään metsän suojiin nopeammin kuin luoti keskimäärin. Ja taas saatiin hyvät naurut.