Skenepistelaskuri™

501 posts, 26 pages, 188,034 views

Orfeus

Posts: 5,872

#161 • • Orfeus

Vice:
Nyt pitäis pistää ne scene-passit painoon.. Ja sitten jokainen pistää oman passin kaulaan bileissä niin tietää kelle kumartaa*nauru**joo**plur*


Kyl kyl! Kiireesti nyt painamaan!
patis

Posts: 1,158

#162 • • patis 10

akir0:
http://www.osasto.org/skenepistelaskuri/skenepistelaskuri.html

- tuolla webbiversio, pitäs olla about bugivapaa. Pistelaskuvirheistä raporttia kiitos. ~1h tunnissa väsätty samalla irkaten. ?Helpotin? tota biisitunnistuskohtaa, koska olin laiska...



Tuli parisenkymmentä pistettä enemmän, eli 96. Tosin en välttämättä ois saanu paria biisiä oikein ellen ois tehny tän testin just vähän aikaa sitte.
toma

Posts: 2,009

#164 • • toma Tototoototo
Pfft 135 :D

Tohon olisi voinut keksiä vaikka mitä kivaa vielä :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

noemi

Posts: 535

#165 • • noemi
94 pistettä rapsahti...paremmin mä tos testis pärjäsin ko yo-kirjotuksis... *enkeli*

--
Oikeutta koneille!

Miika

Posts: 893

#166 • • Miika
Klassikoita en tunnistanut, enkä vaivautunut arvuutelemaan.

#110.
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#167 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

kilobitti:

Se mikä mielestäni oli vähän väärin oli toi vinyylien painoarvo, soitetaanhan nykyään paljon cd:illäkin, ja mielestäni musiikin arvostus ei ole formaatista kiinni. Tai no, onhan se ehkä skenempää vispata vinyyliä*hih*



Niin, enpä tiedä onko se sen skenempää. Ajat muuttuvat ja uudet laitteet lisäävät mahdollisuuksia (mm. Final Scratch, tosin vinyyliähän siinäkin vispataan...) Mutta itse olen sitä mieltä, että vinyyli on se ainoa aito oikea niin kuin hartwalin jaffa. Vinyylissä on kuitenkin se touchi ja masakin sanoo että jokainen touchi on kosketus ja sitä kosketusta kun ei cd:stä saa.*plur*

Save the vinyl!! *joo*

Ja pisteet... 74 *blush* Underwolrd oli ainoa klassikko, joka oli täysin oikein. Muissa se jäi viimeistään labeliin. Tosin ei mulla ole koskaan ollut tarvetta kuulua ”skeneen”*hymy* I just do my own thang*piis*

[muokattu 13.5.2004 00:41]
karkki

Posts: 241

#168 • • karkki

mikkihiiri:
---
annabel:

Biisien yhdistelytehtävästä 0 poäng. Oonkohan ees kuullut niitä.. *iloinen*


---


Mä en kans tunnistanut yhtään (venasin, et joku toinenkin tunnustaa, etten olisi yksin vanabiyteni kaa).. Oon mä aika turisti



ilmoittaudun joukkoon*iloinen*
Janne

Posts: 1,330

#169 • • Janne kipee ukkeli
101. Aika monesta tuli täydet, mutta sitten vastaavasti aika monesta ihan nollat. Onneksi olen sentään siirtynyt MP3:sta nettiradioiden pariin, ettei sentään miinuksia tarvinnut ottaa. *hymy*

Pääsenkö mä vielä Halluihin ja Illuihin, jos lupaan opetella pari biisin nimeä (Solarcoasterin ja Strange Worldin lisäx *vink*) ja lupaan muutenkin käyttäytyä? *pliiiis*
Fyrisch

Posts: 4,525

#170 • • Fyrisch
64 *voiei* nyt en voi enää käydä bileis *hahjust*
anqqa

Posts: 4,035

#172 • • anqqa tirehtööri

Janne:
101. Aika monesta tuli täydet, mutta sitten vastaavasti aika monesta ihan nollat. Onneksi olen sentään siirtynyt MP3:sta nettiradioiden pariin, ettei sentään miinuksia tarvinnut ottaa. *hymy*



pyh, nettiradiot on pääsääntöisesti ymmärtääkseni mp3 striimiä, eli ainaki ite otin suosiolla ne miinuspisteet kun kuuntelen 95% nettiradioita.. tulosten kaunistelua ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Auacusha

Posts: 1,097

#173 • • Auacusha Koneradio
57 pistettä.
no nyt ei tullut skene uskottavuutta mutta ilman sitä on biletetty ennen niin tehdään myös jatkossa. *jihaa*
ja yhtään biisiä en kyl tunnnistanut *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Janne

Posts: 1,330

#174 • • Janne kipee ukkeli

anqqa:
---
Janne:
101. Aika monesta tuli täydet, mutta sitten vastaavasti aika monesta ihan nollat. Onneksi olen sentään siirtynyt MP3:sta nettiradioiden pariin, ettei sentään miinuksia tarvinnut ottaa. *hymy*
---
pyh, nettiradiot on pääsääntöisesti ymmärtääkseni mp3 striimiä, eli ainaki ite otin suosiolla ne miinuspisteet kun kuuntelen 95% nettiradioita.. tulosten kaunistelua ;)



Radio kun radio. Ja ajattelin, että ne miinuspisteet tulevat ehkä laittomasta biisien liiskailusta ja levittämisestä. Nettiradiotahan voi kuunnella ilman tätä moraalista ongelmaa. Levittäväthän DJ:tkin miksauksensa MP3-muodossa, ja se tuskin laskee heidän suvereeneja pisteitään.
Avatar
#175 • • pinjuzska Guest
112...
oiskohan se jo aika hankkia muutakin elämää...*igor*
DiamonDie

Posts: 676

#176 • • DiamonDie mediahippi
59 pistettä. Takana n. 60 bileet, mutta en oikeastaan juuri ketään tunne enkä kovin kauas jaksa bileiden takia vaivautua. Biisitehtävästä osasin yhdistää kaksi artistia biiseihin ja yhden artistin labeliin, mutta täysiä rivejä ei tullut yhtään.
or_neon

Posts: 598

#177 • • Edited or_neon mr2090
Voi paska.. 35.. vielä.. HUOM. vielä.. *hih* <- Joskus..

Jes!*iloinen* Nyt on jopa 61 *nauru* nooo... kyl tää tästä.
Ja olin viel rehellinen*hymy*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

nigel

Posts: 792

#178 • • nigel
tulipa tarkistettua pisteet ja tehtyä huolella tällä kertaa ettei vaan missään nimessä ois liian vähän pisteitä merkattu. :)

151.
Avatar
#179 • • Dorka Guest
hmm... 101 *taputapu*
Cassu

Posts: 634

#180 • • Cassu Vieras omassa elämässä
61.....mut kaikki on asenteesta kiinni.....ei millää testillä voi nähdä miten tätä skeneä itse pitää arvossa ja kuinka syvällä siinä on*joo*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.