501 posts, 26 pages, 211,874 views
akir0:
http://www.osasto.org/skenepistelaskuri/skenepistelaskuri.html
- tuolla webbiversio, pitäs olla about bugivapaa. Pistelaskuvirheistä raporttia kiitos. ~1h tunnissa väsätty samalla irkaten. ?Helpotin? tota biisitunnistuskohtaa, koska olin laiska...
kilobitti:
Se mikä mielestäni oli vähän väärin oli toi vinyylien painoarvo, soitetaanhan nykyään paljon cd:illäkin, ja mielestäni musiikin arvostus ei ole formaatista kiinni. Tai no, onhan se ehkä skenempää vispata vinyyliä

Underwolrd oli ainoa klassikko, joka oli täysin oikein. Muissa se jäi viimeistään labeliin. Tosin ei mulla ole koskaan ollut tarvetta kuulua skeneen
I just do my own thang*piis*
) ja lupaan muutenkin käyttäytyä? *pliiiis*
Janne:
101. Aika monesta tuli täydet, mutta sitten vastaavasti aika monesta ihan nollat. Onneksi olen sentään siirtynyt MP3:sta nettiradioiden pariin, ettei sentään miinuksia tarvinnut ottaa.
anqqa:
---
Janne:
101. Aika monesta tuli täydet, mutta sitten vastaavasti aika monesta ihan nollat. Onneksi olen sentään siirtynyt MP3:sta nettiradioiden pariin, ettei sentään miinuksia tarvinnut ottaa.
---
pyh, nettiradiot on pääsääntöisesti ymmärtääkseni mp3 striimiä, eli ainaki ite otin suosiolla ne miinuspisteet kun kuuntelen 95% nettiradioita.. tulosten kaunistelua ;)