Klubbaajan berliini

542 posts, 28 pages, 432,545 views

serotonot

Posts: 3,137

#481 • • serotonot Paul Easy

Replying to Klubbaajan berliini:


Ja periaate lienee siis se, että Berghainiin ja Tresoriin turha edes yrittää roudata mitään kameraa sisään? Mites tuollaiset vähän pienemmän profiilin mestat, jotkut random hallibileet jossain niin onko samaan tapaan?


Joo jätähän kamera vaan suosiolla kotiin tai ainakin hotellille. Enpä tiedä mitään mestaa missä toi ois millään tasolla suotavaa tai kannustettavaa.

Ja pitäkäähän lystiä!
golem

Posts: 1,395

#482 • • golem Golem

Replying to Klubbaajan berliini:


---

Ja periaate lienee siis se, että Berghainiin ja Tresoriin turha edes yrittää roudata mitään kameraa sisään? Mites tuollaiset vähän pienemmän profiilin mestat, jotkut random hallibileet jossain niin onko samaan tapaan?
---

Joo jätähän kamera vaan suosiolla kotiin tai ainakin hotellille. Enpä tiedä mitään mestaa missä toi ois millään tasolla suotavaa tai kannustettavaa.

Ja pitäkäähän lystiä!



Mistä Berliinin Sessions2 löytää sisältöä? :(
Amnesia

Posts: 888

#483 • • Edited Amnesia

Replying to Klubbaajan berliini:



Joo jätähän kamera vaan suosiolla kotiin tai ainakin hotellille. Enpä tiedä mitään mestaa missä toi ois millään tasolla suotavaa tai kannustettavaa.

Ja pitäkäähän lystiä!



Jepjep, tuo kun vaihtelee maailmassa ihan kaupungeittain, niin parempi varmistaa niin ei tarvitse arpoa *nauru* Ja kiitos samoin, hyviä bileitä Helsinki-klinikoihin *pepsodent*
longshort

Posts: 180

#484 • • longshort silmiäni usko en...
moi amnesia millasta musaa on tuolla tresorissa selailin vähän sivuja mutta konemusatyyliä en sattunut löytää.

ja tiedätkö tosta berghainista kun se on jo loppuunmyyty et onko sinne silti mahdollista päästä sisälle jos menee jonottaan ajoissa (sä olet menossa jo aamupäivällä) ?
Amnesia

Posts: 888

#485 • • Edited Amnesia

Replying to Klubbaajan berliini:

moi amnesia millasta musaa on tuolla tresorissa selailin vähän sivuja mutta konemusatyyliä en sattunut löytää.

ja tiedätkö tosta berghainista kun se on jo loppuunmyyty et onko sinne silti mahdollista päästä sisälle jos menee jonottaan ajoissa (sä olet menossa jo aamupäivällä) ?



En nyt pahemmin ole perehtynyt line-upissa olevien tyyppien musalinjauksiin, mutta Tresor on konseptina aina ollut "underground technoa"... Jeff Mills, Surgeon, suomalaisista Leo Laker, siihen tyyliin.

Mistä tieto, että Berghain loppuunmyyty? Mä siis pikemminkin olen menossa "vasta aamupäivällä" kuin "jo aamupäivällä", 1.1. siis. Jos ei pääse sisään niin sitten ei, vaihtoehtoja riittää...mutta sen kummemmin mitään tietoa minulla ei ole kuin että ennakot olleet myynnissä vain "paikan päältä".
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#486 • • kuilu ja kummitus
Kulutusvinkki!

Rotkäppchen skumppa 2,79€/0.75l @ Kaiser's!

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

dj upi

Posts: 1,835

#487 • • dj upi

Replying to Klubbaajan berliini:


---
moi amnesia millasta musaa on tuolla tresorissa selailin vähän sivuja mutta konemusatyyliä en sattunut löytää.

ja tiedätkö tosta berghainista kun se on jo loppuunmyyty et onko sinne silti mahdollista päästä sisälle jos menee jonottaan ajoissa (sä olet menossa jo aamupäivällä) ?
---


En nyt pahemmin ole perehtynyt line-upissa olevien tyyppien musalinjauksiin, mutta Tresor on konseptina aina ollut "underground technoa"... Jeff Mills, Surgeon, suomalaisista Leo Laker, siihen tyyliin.

Mistä tieto, että Berghain loppuunmyyty? Mä siis pikemminkin olen menossa "vasta aamupäivällä" kuin "jo aamupäivällä", 1.1. siis. Jos ei pääse sisään niin sitten ei, vaihtoehtoja riittää...mutta sen kummemmin mitään tietoa minulla ei ole kuin että ennakot olleet myynnissä vain "paikan päältä".



sillon ku ite kävin ni tresor-puolella oli just tollasta kuvailemaas soundii mut siel isommalla lavalla setit muistutti enemmänki nopeutettua danceteriaa.
longshort

Posts: 180

#488 • • longshort silmiäni usko en...

Replying to Klubbaajan berliini:


---
moi amnesia millasta musaa on tuolla tresorissa selailin vähän sivuja mutta konemusatyyliä en sattunut löytää.

ja tiedätkö tosta berghainista kun se on jo loppuunmyyty et onko sinne silti mahdollista päästä sisälle jos menee jonottaan ajoissa (sä olet menossa jo aamupäivällä) ?
---


En nyt pahemmin ole perehtynyt line-upissa olevien tyyppien musalinjauksiin, mutta Tresor on konseptina aina ollut "underground technoa"... Jeff Mills, Surgeon, suomalaisista Leo Laker, siihen tyyliin.

Mistä tieto, että Berghain loppuunmyyty? Mä siis pikemminkin olen menossa "vasta aamupäivällä" kuin "jo aamupäivällä", 1.1. siis. Jos ei pääse sisään niin sitten ei, vaihtoehtoja riittää...mutta sen kummemmin mitään tietoa minulla ei ole kuin että ennakot olleet myynnissä vain "paikan päältä".



aa mä mielestäni katoin niitte nettisivuilta että olis ollu loppuunmyyty mut saattahan olla et katoin väärin. toi berghain kiinnostais tai sitten. sinne vois kyllä ehkä mennä jos kerta ne myyvät ennakkolippuja paikan päältä?
jossain luki että vaikka olis ennakko lippu se ei takaa sisälle pääsyä ja jos käy niin huonosti niin se hyvitetään jälkikäteen.

http://www.goatrance.de/goabase/party/details/51545
noita bileitä olen kanssa katsonut, olis psykeä ainakin. ja just uutenavuotena kahtena päivänä
tomii

Posts: 3,594

#489 • • tomii kallion herttua

Replying to Klubbaajan berliini:

Oltiin mestoilla 30.7-12.8.

Watergate: Syy miksi jouduttiin Magnetiin. Vilkkaimpaan aikaan hyvin tiukka k-21. Vähän ketutti koska oltiin kuviteltu että jos päästiin Berghainiin ja Week-Endiin naamakertoimella niin ei tänkään pitäis olla mikään ongelma. Naiselta nyt puuttu vielä hetki tosta 21:stä joten no can do. Vissiin ihan kiva mesta. :(



Itse kun kävin mimmifrendin kanssa Watergatessa kesällä, niin "tiukka k-21" tuntui olevan vilkkaimpaan aikaan pikemminkin "tiukka k-"mitä nyt ovimies keksii kullekin"". Meidän edeltä käännytettiin 2 jäbää näin: "kuin vanhoja ootte?" - "23-24, täs paperit!" - "sori, teidän pitää olla 25, sori". Että mene ja tiedä sitten. :) Meiltä ne sit vaan kysäsi "onko ikää?" - "on!" - "sisään sit!" :D

--
reivaan kunnes kuolen

Amnesia

Posts: 888

#490 • • Edited Amnesia

Replying to Klubbaajan berliini:


aa mä mielestäni katoin niitte nettisivuilta että olis ollu loppuunmyyty mut saattahan olla et katoin väärin. toi berghain kiinnostais tai sitten. sinne vois kyllä ehkä mennä jos kerta ne myyvät ennakkolippuja paikan päältä?
jossain luki että vaikka olis ennakko lippu se ei takaa sisälle pääsyä ja jos käy niin huonosti niin se hyvitetään jälkikäteen.

http://www.goatrance.de/goabase/party/details/51545
noita bileitä olen kanssa katsonut, olis psykeä ainakin. ja just uutenavuotena kahtena päivänä



Hyvältä kyl näyttää noi psykebileetkin :D Pitää funtsia jos kerkeis...
Ihan vaan tarkennuksena siis, että ei niitä Berghainin ennakoita enää viikonloppuna saa, vaan etukäteen klubista itsestään aiempina päivinä.
dj upi

Posts: 1,835

#491 • • Edited dj upi

Replying to Klubbaajan berliini:


---
Oltiin mestoilla 30.7-12.8.

Watergate: Syy miksi jouduttiin Magnetiin. Vilkkaimpaan aikaan hyvin tiukka k-21. Vähän ketutti koska oltiin kuviteltu että jos päästiin Berghainiin ja Week-Endiin naamakertoimella niin ei tänkään pitäis olla mikään ongelma. Naiselta nyt puuttu vielä hetki tosta 21:stä joten no can do. Vissiin ihan kiva mesta. :(


---


Itse kun kävin mimmifrendin kanssa Watergatessa kesällä, niin "tiukka k-21" tuntui olevan vilkkaimpaan aikaan pikemminkin "tiukka k-"mitä nyt ovimies keksii kullekin"". Meidän edeltä käännytettiin 2 jäbää näin: "kuin vanhoja ootte?" - "23-24, täs paperit!" - "sori, teidän pitää olla 25, sori". Että mene ja tiedä sitten. :) Meiltä ne sit vaan kysäsi "onko ikää?" - "on!" - "sisään sit!" :D



joo, varsinki siinä 03-05 välillä tuntu aika mielivaltaiselta tuo käännytyspolitiikka. ihan sama mikä oli syy, kunhan saivat jonon pidettyä tarpeeks lyhyenä & hallinnassa. valitettavasti ite satuttiin watergaten kohdalle just peak timeen :E tosi nopeesti se jono kuitenki meni just käännytysten takia et ehti sit jatkaa muualle helposti :D

...anyway ei se beeghainille olis kuitenkaa vetäny vertoja ;)
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#492 • • kuilu ja kummitus
bacon.jpg

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

tomii

Posts: 3,594

#493 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Klubbaajan berliini:


---

joo, varsinki siinä 03-05 välillä tuntu aika mielivaltaiselta tuo käännytyspolitiikka. ihan sama mikä oli syy, kunhan saivat jonon pidettyä tarpeeks lyhyenä & hallinnassa. valitettavasti ite satuttiin watergaten kohdalle just peak timeen :E tosi nopeesti se jono kuitenki meni just käännytysten takia et ehti sit jatkaa muualle helposti :D

...anyway ei se beeghainille olis kuitenkaa vetäny vertoja ;)



Joo toihan Berliinissä, ja muissakin isoissa kaupungeissa on bonusta, että vaihtoehtoja riittää about joka illalle, vaikka käännytettäisiin parinkin paikan ovelta. (kunhan et vain ole niin soosissa, että sut käännytettäisiin jopa koto-Suomen ovilta, koska sitten voi vaihtoehdot olla vähissä ;)

Mutta joo, itse diggailin Watergaten silloisesta musiikkitarjonnasta paljon enemmän kuin Berghainin, joskin olen ollut molemmissa vain kerran, niin siinä mielessä paha oikeasti vertailla. Mutta Berghain, no, mun mielestä se on vähän ylihypetetty. Taas pitää muistaa, että olen ollut siellä vain ja ainoastaan kerran, mutta en tiedä olenko enää koskaan menossa uudestaan sinne. Ei vain mulle ihan älyttömästi pärähtänyt, vaikka paikka itsessään on hyvinkin vaikuttava. Mutta kukin omalla maullaan. *piis* Pääasia, että vaihtoehtoja riittää useampaankin Bärliini-visiittiin. Sikahauska kaupunki nääs (vaikkei edes klubbailisi). :)

--
reivaan kunnes kuolen

longshort

Posts: 180

#494 • • longshort silmiäni usko en...

Replying to Klubbaajan berliini:


---

aa mä mielestäni katoin niitte nettisivuilta että olis ollu loppuunmyyty mut saattahan olla et katoin väärin. toi berghain kiinnostais tai sitten. sinne vois kyllä ehkä mennä jos kerta ne myyvät ennakkolippuja paikan päältä?
jossain luki että vaikka olis ennakko lippu se ei takaa sisälle pääsyä ja jos käy niin huonosti niin se hyvitetään jälkikäteen.

http://www.goatrance.de/goabase/party/details/51545
noita bileitä olen kanssa katsonut, olis psykeä ainakin. ja just uutenavuotena kahtena päivänä
---


Hyvältä kyl näyttää noi psykebileetkin :D Pitää funtsia jos kerkeis...
Ihan vaan tarkennuksena siis, että ei niitä Berghainin ennakoita enää viikonloppuna saa, vaan etukäteen klubista itsestään aiempina päivinä.



....

mutta myydäänkö niitä lippuja enää ollenkaan sinne ovelta sitten 31 iltana tai seuraavana päivänä?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#495 • • kuilu ja kummitus
Uudenvuoden lämmittelyt to 30. @ Golden Gate; Mary Jane, Rødhåd, H.Schacht, Klick, Audio is Guilty.

Näis ILMAISISSA mättöbileissä

vorderseitefertigzusamm.jpg

on aikas kova lineup:

Reinasseln ins Jahr 2011 ++

Freeparty im Tacheles ++
Start 1Uhr im neuen Jahr ++

Live Acts:
The Tunk [Public Noise]
Electric Kettle [PeaceOff]
insane Zombie Flesh Eater [Mind Bender rec.]
Mr. 1337 [Negativ Rekord]
Ducra [Protek]
S.T.H [x-tractor]
Alifer [Noise Squad System,IT]
Konik Polny [Joprec.]

DJs:
Spootnik [DVS,NL]
Rob [Protek]
Destrooy [Ikanani, JP]
Perlexer [Protek]
Or Ze [Freelancer]
Tekamin [Lausch!]
Christoph Fringeli [Praxis]
Evil Trust [Neuromantic Violations]
Cora S. [Mental Ind.]
Polonyum [HKS Crew]
FaTeR [Core-Board]
Gory Measure [Subotnik Kombinat]
Agent Pendergast [Old Skool Berlin]
LT [Cagliostro]
Geheimrat L. [Cyberrise]

Auf 2 Floors, mit Cocktail Bar und Anlagen von Affect und A_Sound


Ja noitten Odysseia psykebileitten

109865411110b.jpg

venue on todella päräyttävä, wanha Kindlin panimo, sisääntulo on ku Fritz Langin Metropoliksesta, isot salit maan alla, ja hyväl tsägäl se tornin baari on myös auki, mesta vetää helposti 2-3K jengii.

Pärkhainin lipuist ei tietoa.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

longshort

Posts: 180

#496 • • longshort silmiäni usko en...
onko tietoa mihin aikaan olis hyvä ilmaantua odyssee2011 bileisiin jos ei ole ennakko lippua ostanut
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#497 • • kuilu ja kummitus

Replying to Klubbaajan berliini:

onko tietoa mihin aikaan olis hyvä ilmaantua odyssee2011 bileisiin jos ei ole ennakko lippua ostanut


Kyl se jono vetää aika nopsaa. Ja eix niit lippui voi vielki poistella?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

longshort

Posts: 180

#498 • • longshort silmiäni usko en...
oli muuten iha sairaat noi odysseen bileet neljä eri "huonetta" tai mitä hiton isoja tiloja olivatkaan paras oli liekiniheittimet psyke huoneessa huh huh ! olipas kiva päästä tuommoseenkin. en ole ennen noin isoissa sisä psyke bileissä ollut ja sai polttaa sisällä ja juoda 24h. aika hedonistista muutenki meno
longshort

Posts: 180

#499 • • longshort silmiäni usko en...
nyt kattoo jos tulis vieläki jotain vastaan heh
Amnesia

Posts: 888

#500 • • Edited Amnesia

Replying to Klubbaajan berliini:

oli muuten iha sairaat noi odysseen bileet neljä eri "huonetta" tai mitä hiton isoja tiloja olivatkaan paras oli liekiniheittimet psyke huoneessa huh huh ! olipas kiva päästä tuommoseenkin. en ole ennen noin isoissa sisä psyke bileissä ollut ja sai polttaa sisällä ja juoda 24h. aika hedonistista muutenki meno



Olin mestoilla myös...aina helvetin jees tulla bileisiin iltapäivällä ja huomata että kolmessa huoneessa (+chilli) täysi meno päällä *pepsodent* Erityisesti kellarin darkkipuoli oli kovaa kamaa, dekotkin aika jees. Toki, vaikka psykebileet on psykebileet, niin ehkä vähän överiksi meni se että eräs ns. baarimikko oli niin vitun kamoissa että se touhu oli lähinnä säälittävää *igor* Venue ei ollut ihan niin päräyttävä kuin Kuilun hehkutuksissa yllä, chillihuone lähinnä oli arkkitehtuurin puolesta poikkeuksellista, muuten lähinnä "peruskamaa" mutta sellaisenaan toki toimivaa *hymy* (voi tietty olla että tuolla oli nyt tietyt osat rakennuksesta auki ja joskus jotain muuta).

Ja mitä nyt klubiarkkitehtuuriin tulee, niin jumalauta kun Tresorin "kraftwerk Mitte" oli komea Berlin-Architektur-Mitte-Weitwinkel-halle-Weitwinkelaufnahme-HeizKraftWerk-510x510.jpg . Itse ekaa kertaa Tresorissa, mutta bileinfoista sain käsityksen että tämä olisi ekaa kertaa "auki" bilekäytössä, nyt tosin vain chillout/light&sound- installaatio/show- mielessä. Saisihan tuohon tilaan varmasti vitun hienot techno-bileetkin...