Klubbaajan berliini

542 posts, 28 pages, 434,417 views

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#421 • • kuilu ja kummitus
Tänään balkansaundia Lidossa, mukana mm Rotfront ja dj Borzin! Ja Arenassa mm Kiki, Zander VT, Andres Bucci LIVE, Jeremy P Caulfield.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

jthki

Posts: 2

#422 • • jthki
Moi
Onko tietoa mistä saisi tilattua ennakkolippuja klubeihin Berliinissä uudeksi vuodeksi? Viimeksi hankkinut ennakkolippuja v. 1994 love-paraden iltabileisiinbileisiin, joten varmaan paikalliset tiketit ym. systeemit vähän muuttuneet ;) Kaikki paikat eivät nähtävästi myy ennakkoja ollenkaan, vaan sisään mennään vain jonottamalla..?
trustus

Posts: 178

#423 • • trustus
Tj 26 Berliiniin =)
daffy

Posts: 737

#424 • • daffy duck and cover

Replying to Klubbaajan berliini:

jthki, 17.11.2009 21:13:
Onko tietoa mistä saisi tilattua ennakkolippuja klubeihin Berliinissä uudeksi vuodeksi? Viimeksi hankkinut ennakkolippuja v. 1994 love-paraden iltabileisiinbileisiin, joten varmaan paikalliset tiketit ym. systeemit vähän muuttuneet ;) Kaikki paikat eivät nähtävästi myy ennakkoja ollenkaan, vaan sisään mennään vain jonottamalla..?


Riippuu ihan paikasta, jotkut saattaa myydä etukäteen baaritiskiltä, toisiin ei saa ollenkaan. Sisään jonottamalla tai sit tyylikkäämmin odottamalla että väsyneemmät lähtee kotiin ja siirtymällä klubille vasta aamun tunteina (bileet jatkuu joka tapauksessa seuraavaan iltaan monessa paikassa). Muutenkaan ei tee mieli puolenyön aikaan liikuskella ulkosalla kun kaupunki on sotatilan vallassa. =)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

JR Ewing

Posts: 985

#425 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
vähän pelottaa tuo, kun en oo uuttavuotta ennen Berliinis viettäny. Kuulemma hieman villimpää kuin tääl Stadis. Isompia pommeja yms. Varmaan oon sit neljän seinän sisällä koko yön *hikoil*
JR Ewing

Posts: 985

#426 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
onks kukaan käyny The Villa-nimisessä paikassa? Kuilu?
Kon-tiki

Posts: 1,936

#427 • • Kon-tiki The Unsinkable
Blue 1 aloittaa 1.3.2010 jälleen suorat lennot Berlin Tegeliin. Vain tänään (ke 16.12.) näkyilis olevan joulukalenteritarjouksena 1.-31.3. lennot alk. 75e. Tosin äsken kun testasin, Blue1:n ihan perusnettivarauksesta sai menon + paluun seuraavana päivänä kaikkineen 120e.

Harmi, ettei maaliskuussa ole menoa tonne.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#428 • • kuilu ja kummitus

Replying to Klubbaajan berliini:

JR Ewing, 5.12.2009 15:18:
onks kukaan käyny The Villa-nimisessä paikassa? Kuilu?


Ihan nasta venue, profiloitunu vähän sellaseks greisibailaus-elektro mestaks, mut toki kandee zekkaa, et mitä siel on.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

JR Ewing

Posts: 985

#430 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
tänään Richie Hawtin ja Steve Bug Weekendissä *aplodit*
turquoise

Posts: 732

#431 • • turquoise e-ra2co
Bärliini kutsuu parin viikon päästä *jiihaa* En viitsi selata koko ketjua läpi mahdollisten vanhentuneiden tietojen takia, joten voisitteko suositella mulle jotain kivaa, "epäkaupallista" bilemestaa? Psyke ja freeformi nyt lähinnä kiinnostavat ja mitä UG:mpi, sitä parempi.

Entäs jotain hyviä kirppareita tai psykevaateliikkeitä? Jotain muuta mielenkiintoista?

Oletteko kokeneet Berliinin turvalliseksi kaupungiksi? Oon menossa yksin ja järki varmasti pysyy kädessä, mutta mietimpähän vain.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

turquoise

Posts: 732

#432 • • turquoise e-ra2co
No, vastakkaas ny joku Tietäväinen. Miten mä löydän jotain UG-bileitä tuolla? Meenkö karkeesti vaan utelemaan vastaantulevilta hörhöiltä, tsekkailenko roskakorien pintoja vai kuinka? Goabasesta ei löytynyt oikein mitään infoa psykebileistä. Entäs onko keskiviikko ihan leimi reivauspäivä Berliinissä?

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

homppa

Posts: 731

#433 • • Edited homppa

Replying to Klubbaajan berliini:

sativa, 1.3.2010 20:24:
No, vastakkaas ny joku Tietäväinen. Miten mä löydän jotain UG-bileitä tuolla? Meenkö karkeesti vaan utelemaan vastaantulevilta hörhöiltä, tsekkailenko roskakorien pintoja vai kuinka? Goabasesta ei löytynyt oikein mitään infoa psykebileistä. Entäs onko keskiviikko ihan leimi reivauspäivä Berliinissä?



ei löydy niin paljoo psykee, sanoisin parit kolmet bileet viikossa max, sieltä goabasesta pitäs kyl löytyy ne...teknoo sit sitäkin enemmän, sanoisin et vähän väärä kaupunki hakee polkka tms. meininkiä...ite kun asuin siel käytin rest realität sivustoa tsekatakseni kätevästi kaikki meiningit ug:sta kaupalliseen, mut sinne tarvii kutsun enkä oikein tiedä miten se toimii sit...

...kirppareita ei niin paljoo, vintagee enemmän, yks isompi löytyy heti frankfurter allee u-bahn pysäkin vierestä

...turvallista on, ite liikuin yleensä aina itekseni kaikkiin vuorokauden aikoihin eikä koskaan sattunut mitään (tosin yleensä oli aina skedekin messissä) mitä nyt joskus sain litsarin joltain itänaapurin känniurpoilta/kuosihörhöiltä vaikka oli rauhanturvaaja-kaappi-isoveli messissä :D, tosin ehkä sukupuoli vaikuttaa tohon turvallisuuden tunteeseenkin, on siellä aika autiota ja synkän oloista välistä...
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#434 • • kuilu ja kummitus
Ihan kaikki psykebileet ei kyl oo siel Goabases. FATE klubil on joskus.

http://www.residentadvisor.net/events.aspx

tuol on kans aika hyvin bileit listattuna =)

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

homppa

Posts: 731

#435 • • homppa
ps. vittu ei ois pitäny postaa mitään, heti tuli hirvee himo päästä takas (varsinkin kun kaikki tuntuu ravaavan siellä koko ajan) , eikä vaan lomalle :E
turquoise

Posts: 732

#436 • • turquoise e-ra2co
Kiitti vastauksista. No harmi sit, jos Berliini on enemmän teknopainotteinen paikka. En ollu alunperin edes lähdössä bilettään tonne, mutta sitten tajusin että miksi en voisi harrastaa sitäkin *ding* Mennään vähän niinku maassa maan tavalla sitten. Korkkarit ja kampa vaan messiin ja toivotaan, että pääsee klubeihin sisään. Jos rei, niin sitten rötvään baarissa, eipä sekään huonompi vaihtoehto.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

homppa

Posts: 731

#437 • • homppa

Replying to Klubbaajan berliini:

sativa, 1.3.2010 21:18:
Kiitti vastauksista. No harmi sit, jos Berliini on enemmän teknopainotteinen paikka. En ollu alunperin edes lähdössä bilettään tonne, mutta sitten tajusin että miksi en voisi harrastaa sitäkin *ding* Mennään vähän niinku maassa maan tavalla sitten. Korkkarit ja kampa vaan messiin ja toivotaan, että pääsee klubeihin sisään. Jos rei, niin sitten rötvään baarissa, eipä sekään huonompi vaihtoehto.



eipä oikein muualle kuin berghainiin noista suosituista klubeista taida olla kovinkaan merkittävää ovipolitiikkaa tai dress codea (en oo tosin varma kun en kaikissa ehtiny käymään), eikä yleensä tarvii ees sikana jonottaakaan, mitä nyt et jotenkin ite olin aina niin huonoon aikaan liikenteessä et watergateen ei tullu ikinä mentyä ku ei jaksanu venaa...btw mä suosittelisin sua tsekaan raw templen alueen revaler strassella heti warschauer strassen vieressä, siellä on useampia ug-henkisiä klubeja ja varsinkin lämpimillä säillä oli itellä siellä pihamailla tapana iltaa aloitella...
golem

Posts: 1,395

#438 • • golem Golem

Replying to Klubbaajan berliini:

homppa, 1.3.2010 21:31:
---
sativa, 1.3.2010 21:18:
Kiitti vastauksista. No harmi sit, jos Berliini on enemmän teknopainotteinen paikka. En ollu alunperin edes lähdössä bilettään tonne, mutta sitten tajusin että miksi en voisi harrastaa sitäkin *ding* Mennään vähän niinku maassa maan tavalla sitten. Korkkarit ja kampa vaan messiin ja toivotaan, että pääsee klubeihin sisään. Jos rei, niin sitten rötvään baarissa, eipä sekään huonompi vaihtoehto.

---


eipä oikein muualle kuin berghainiin noista suosituista klubeista taida olla kovinkaan merkittävää ovipolitiikkaa tai dress codea (en oo tosin varma kun en kaikissa ehtiny käymään), eikä yleensä tarvii ees sikana jonottaakaan, mitä nyt et jotenkin ite olin aina niin huonoon aikaan liikenteessä et watergateen ei tullu ikinä mentyä ku ei jaksanu venaa...btw mä suosittelisin sua tsekaan raw templen alueen revaler strassella heti warschauer strassen vieressä, siellä on useampia ug-henkisiä klubeja ja varsinkin lämpimillä säillä oli itellä siellä pihamailla tapana iltaa aloitella...



Watergatessa on vittumaiset poket, jotka käännyttää ihmisiä ihan random perustein jos pärstä ei miellytä. Nimim. 2 kertaa käännytetty ovelta (tosin kummallakaan kerralla syy ei ollut mun =D)
Jódís

Posts: 89

#439 • • Jódís

Replying to Klubbaajan berliini:

sativa, 19.2.2010 17:46:
Entäs jotain hyviä kirppareita tai psykevaateliikkeitä? Jotain muuta mielenkiintoista?


Paras kirppari on ehdottomasti Mauerparkin kirppis! Todella iso (sinne voi jopa eksyä. Oikeesti! ;)) ja sieltä aina löytyy jotain kivaa. Aika lähellä Mauerparkia, Arkonaplatzilla, on toinen pieni kirppari. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta ihan mukava. Oon ollut siellä itekin pari kertaa myymässä.
Toivottavasti tää nyt ehti vielä ajoissa ennen kun lähdet Berliinistä.

--
Und meine Seele spannte
Weit ihre Flügel aus,
Flog durch die stillen Lande
Als flöge sie nach Haus.

[Eichendorff]

turquoise

Posts: 732

#440 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to Klubbaajan berliini:

Jódís, 13.3.2010 19:51:
---
sativa, 19.2.2010 17:46:
Entäs jotain hyviä kirppareita tai psykevaateliikkeitä? Jotain muuta mielenkiintoista?

---

Paras kirppari on ehdottomasti Mauerparkin kirppis! Todella iso (sinne voi jopa eksyä. Oikeesti! ;))
- - -
Toivottavasti tää nyt ehti vielä ajoissa ennen kun lähdet Berliinistä.



Mulla meni ikävästi lennot la-la, ja ekana päivänä lähdin heti rimpsalle enkä sitten krapuloiltani sunnuntaina Mauerparkkiin kerennyt :( Kaverikin suositteli sitä tosi paljon. Ens kerralla tosin on pakko päästä.

Kaupunkina viehätyin kyllä aika paljon Berliiniin. Olo oli tosi kotoisa, tuntu jotenkin hämmentävältä lähteä sieltä pois, "kotiin" Tampereelle. Sain punkata kaverin tyhjässä asunnossa, sekin ehkä lisäsi pesäfiilistä kun ei hostellissa tarvinnut kärvistellä.

Klubbailemassa en sitten käynyt, koska jotenkin ei vain ollut semmonen olo. Baareissa tuli muutamana päivänä notkuttua. Raskasta huvia, kun niin myöhään ovat auki. Eipä toi viikko riitä ton kokosessa kaupungissa ollenkaan, mikäli haluaa sekä bailata että nähdä päivälläkin elämää. Ens kerralla siis menen kesällä ja oon vähintään kuukauden. Ich liebe Berlin *sydän*

Edit. Tacheles oli kyl siistein paikka, missä minä Bertsliinissä kävin. Kumpa vaan jättäisivät purkamatta talon.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.