90 posts, 5 pages, 13,013 views
BMT:
Bileet oli ihan kivat, mutta joillakin ei liiku päässä mitään... tämän meidän Jani Sievisen takia saatiin aika huonoa mainetta laivayhtiön silmissä!!!!
Kiitoksia kuitenkin kaikille.
koska muutenhan risteily sujui varmasti aivan laivahenkilökunnankin käsikirjoituksen mukaan. Mielestäni jengi kuitenkin käyttäytyi varsin hyvin - esimerkiksi voisi kuriositeettina vaikka verrata johonkin vastaavaan määrään keski-ikäisiä tms. risteilijöitä...
Dives:
tosta dj kohtelusta voi sanoa jotain ihan muuta kuin että kohdellaan hyvin.. clonessa valitettiin koko ajan äänentasosta liiasta strobosta ja liiasta savusta.. niin se ei mielestäni todellakaan ole hyvää kohtelua..
pujonsarvessa sentään osataan ottaa asia paljon rennommin ja ammattitaitoisemmin.. clone on vähän niinkus P*ska.
Dives:
tosta dj kohtelusta voi sanoa jotain ihan muuta kuin että kohdellaan hyvin.. clonessa valitettiin koko ajan äänentasosta liiasta strobosta ja liiasta savusta.. niin se ei mielestäni todellakaan ole hyvää kohtelua..
pujonsarvessa sentään osataan ottaa asia paljon rennommin ja ammattitaitoisemmin.. clone on vähän niinkus P*ska.
Mish:
no en tiedä itse asiasta juurikaan joten pidän turpani kiinni
Dives:
Steven Hoaks:
Olen ollut kyllä aika monessa paikassa valoissa ja tiedän niistä jo yhtä sun toista...
Steven Hoaks:
Jos tanssilattialla ei ole lainkaan savua mutta taas jossain baarin puolella jonne minä en nähnyt on liikaa niin sitten vika ei ole minun mielestäni valomiehen vaan paikan ilmastoinnin puutteellisuudesta ja/tai savukoneen huonosta sijainnista.
Mish:
en tiennyt että joku oli lentänyt edes ulos