The Cruise!!! Peach-cruise - Sisävesiristeily! 3.7.2004 @ Kuopio

90 posts, 5 pages, 13,017 views

Wulan

#41 • • Wulan
Oli kyllä aikas mukava veneretki*hymy*
Toivottavasti saadaan vastaavia laivabileitä tulevaisuudessa lisää!
Tytti

#42 • • Tytti
Kiitokset järjestäjille ja dj:ille hienoista bileistä. Ihmisiä oli juuri sopiva määrä (tiedä sitten taloudellisuudesta..) ja koko reissu vaikutti sujuvan loistavasti, lukuunottamatta tätä jo mainittua uimanäytöstä (tosin silloin se kyllä nauratti, mutta joo..). Vannoutuneen sääpurnaajan mieltä ilahdutti kovasti vallinnut sää, mutta olisihan se ollut aika hienoa siellä kannella chillata :) Painkillerin setti jäi harmittavan lyhyeksi, olisin niin mielellään nähnyt herran myös jatkobileissä...

Kellarissa tamppaajat kasautuivat vähän hassusti toiselle laidalle, siitäköhän mahtoi johtua tunne laivan lievästä kallistumasta toiselle puolelle..? *hihu* Miellyttävän merimatkan ja nautitun nesteen yhteisvaikutuksesta jäi ainakin minulle mukava, joskin onneksi lyhytaikainen, matkamuisto; maan kamaralla asfaltti keinui kummasti...*ding*

Kiitos myös tutuille mukavasta seurasta! :D ensi vuotta odotellessa...
blender

#44 • • blender Arcade | KAIKU

gr:
laiva oli p0p !
ens vuonna uusiks eiks je ?

-> The Cruise menneet tapahtumat osios *ding*
-Santtu-

#45 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Hyvähyvähyvä! *aplodit*

Kiitos järjestäjille kivasta päivästä. *hali*
Oli hauska nähdä kaikkia kivoja ja pitää hauskaa teidän kanssa. Onneks se aurinko sitten paistoi vaikka alussa satoi, ei se myrsky päässy yllättämään meitä. Keinu se laiva kuiteski ihan tarpeeks, että tanssimiseen tuli uusia ulottuvuuksia. *nauru*

Kiitän myös tietysti mun ihanaa matkaseuruetta joka mahdollisti sen että pääsin tänne *kiitoskiitos*

Oon niin univeloissa että ei liiku päässä mitään järkevää mut eihän mulla yleensäkään liiku.. *muhaha*

Jänskää. Kivaa kesää kaikille ja nähdään taas.

[muokattu 5.7.2004 12:24]
Bishop Henrik

#46 • • Bishop Henrik
Bileet oli ihan kivat, mutta joillakin ei liiku päässä mitään... tämän meidän Jani Sievisen takia saatiin aika huonoa mainetta laivayhtiön silmissä!!!!

Kiitoksia kuitenkin kaikille.

--
fucking hostile...

Chatte

#47 • • Chatte Team Teknolipat :)

BMT:
Bileet oli ihan kivat, mutta joillakin ei liiku päässä mitään... tämän meidän Jani Sievisen takia saatiin aika huonoa mainetta laivayhtiön silmissä!!!!

Kiitoksia kuitenkin kaikille.

Noh, se oli ajattelematonta kyseiseltä Sieviseltä, muttei mielestäni toki mikään katastrofi. Ja yhden ihmisen tempun takia tuskin voidaan - ainakaan järkiperustein - leimata koko joukkoa, koska muutenhan risteily sujui varmasti aivan laivahenkilökunnankin käsikirjoituksen mukaan. Mielestäni jengi kuitenkin käyttäytyi varsin hyvin - esimerkiksi voisi kuriositeettina vaikka verrata johonkin vastaavaan määrään keski-ikäisiä tms. risteilijöitä... *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Roope Ankka

#48 • • Roope Ankka

koska muutenhan risteily sujui varmasti aivan laivahenkilökunnankin käsikirjoituksen mukaan. Mielestäni jengi kuitenkin käyttäytyi varsin hyvin - esimerkiksi voisi kuriositeettina vaikka verrata johonkin vastaavaan määrään keski-ikäisiä tms. risteilijöitä... *hymy*

No enpähän nyt ihan menisi täysin ylistämään laivan henkilökuntaa. Meinaan vaikka bileet olivat hyvät ja alkoholijuomat takavarikoitiin myöhempää noutoa varten, mikä oli vielä ymmärrettävää, jäi yksi asia vähän kypsyttämään.
Unohdin juomat laivalle ja menin hakemaan niitä tunnin kuluttua maihin saapumisesta. Toinen banaanisalmiakkilikööripulloista löytyi laivan takaosasta ja luulin jo jonkun matkailijan nyysineen toisen pulloni. No toinen pullo löytyi henkiökunnan 4 naisen pöydästä, jossa he kuulemma ihailivat pulloani. Kaikessa kiireessä en tsekannut pulloa ennen kuin keskustassa, jossa satuin ottamaan juuri ko. pullon repusta, ilman sinettiä ja viidesosa kulutettuna... *kivatsulle*

eli ihan hyvä että joku hyppäsi ja laivan henkilökunnalle tuli paha mieli.

Musiikki oli parempaa laivalla kuin jatkoilla Clonessa, mutta sain ihan kuningasnaurut loppuhetkillä.

Hakiessani takkia narikasta tuli sellainen parikymppinen mimmi istuskelemaan portaille ja sanoi jollekulle alakerrassa: ”Oootko sinä ihan varmasti joku huippu DJ, etten minä nollaa itseäni?”
Tuon sanomalla mimmi varmisti jälkimmäisen osan toteutumisen lauseestaan jo ennen bändäriksi päätymistään...

Kuka pojista tunnustaa? Olitko se sinä Ness? Vai kävikö tuuri jollakin levyjä kantaneella roudarilla? *hahjust*

Ymmärrän hyvin poikia, jotka käyvät Kuopiossa soittamassa, ovathan he lopulta vain uroksia. Myönteisten kokemusten saattelemana Kuopioon tulee lisää tapahtumia uudestaan, koska ainakin DJ:tä kohdellaan hyvin.
*aplodit*
Dives

#49 • • Dives I see the light
tosta dj kohtelusta voi sanoa jotain ihan muuta kuin että kohdellaan hyvin.. clonessa valitettiin koko ajan äänentasosta liiasta strobosta ja liiasta savusta.. niin se ei mielestäni todellakaan ole hyvää kohtelua..

pujonsarvessa sentään osataan ottaa asia paljon rennommin ja ammattitaitoisemmin.. clone on vähän niinkus P*ska.
henkkat

#50 • • henkkat

Dives:
tosta dj kohtelusta voi sanoa jotain ihan muuta kuin että kohdellaan hyvin.. clonessa valitettiin koko ajan äänentasosta liiasta strobosta ja liiasta savusta.. niin se ei mielestäni todellakaan ole hyvää kohtelua..

pujonsarvessa sentään osataan ottaa asia paljon rennommin ja ammattitaitoisemmin.. clone on vähän niinkus P*ska.

näin on närhen shägit ! ja muutenkin puikkari soveltuu bailu paikaks paremmin. on paljon isompi ja menevämpi !

*joo*
alphamagic

#51 • • alphamagic
kivaa oli, ekaa kerta biletin vetten päällä ja vähänhän se askellus meinas välillä seota, kiitos aaltojen... *iloinen* mutta eipä se mitis. *plur* aurinko oli ihku ja palas kuvioihin mukaan vaikka herra kaatosade meinas viedä voiton. hähää, ei aurinkoa kukaan voi voittaa!! *muhaha*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Dovra Yukas

#52 • • Dovra Yukas
ongelmia alkaa tulla siinävaiheessa kun asianosattomat ottavat homman haltuunsa ja puhaltavat paikan niin täyteen savua ettei tiskillä töissä olevat näe enää tehdä töitä.

turha valittaa jos asiasta tullaan sanomaan. =(

pahoittelen jos joku nyt pahoitti mielensä siitä että savusukellusta ei saanut harrastaa.
Dovra Yukas

#53 • • Dovra Yukas
välil ku vilasin sinne alas nii siel oli semmone savuseinä =)

vietin ite toiselpuolel enenpi aikaa.
Lyra

#54 • • Lyra
tyypit voisivat todellakin korjata hieman käytöstapojaan.

luulisi teidän jo tajuavan että eripaikoissa on erirajoitukset. puijonsarvi on kaksi kertaa isonpi ja varsinkin korkeanpi paikka. se sama savumäärä ja musiikinkovuus ei niinkään paljon haittaa kuin cloneessa, ja todellakin jäbä heitettiin valokopista aivan syystä pois siinä vaiheessa kun ei valotkaan meinanneet totella kunnolla, mutta tuskinpa kukaan osaakaan siinä vaiheessa mitään tehdä kun alkaa olla niin maistissa.
yleensä sinne valokoppiin ei todellakaan olisi päästetty ketään ulkopuolisia, ja mielestäni se käytös joka seurasi niiltä ihmisiltä jälkeenpäin ei oikein osoita hyvää makua vieraisille tulijoilta.
savukoneita oli muuallakin kuin dj:n vieressä.

clonen työntekijöistä voin sanoa että he eivät ole lähelläkään nipottajia. siinä vaiheessa kun toisellekin puolelle alkaa työntyä savua ja tärykalvot poksua rikki niin täytyy pakostikkin puuttua asiaan.
ja silloinkin siitä vain huomautettiin, kun viesti ei mene perille ja aletaan huutamaan kurkku suorana takaisin niin en todellakaan kaipaa tuollaisia tyyppejä enää kuopioon. pysykää vain helsingissä mistä olette niin ylpeitä.

kiitos vielä ihmisille jotka piristivät siltikkin iltaa :)(: ja osasivat käyttäytyä. tämä viesti ei siis todellakaan ole tarkoitettu kaikille vierailijoille.
Progress

#55 • • Progress

Dives:

mun mielestä, jos jollakin ASIAKKAALLA on jotai valittamista, kuten strobon tai jonku muun suhteen, niin onhan se ihan jeez, jos joku käy sanomassa siitä. Sääntönähän on, ettei stroboa saisi pitää päällä yli 30sek. putkeen. Mut jos asiasta mainitsee, pitää tietty osata esittää asia ystävällisesti ja asiallisesti. Purnaamisella ei saa mitään aikasex. Ei bileissä, eikä missää muuallakaa. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

blender

#56 • • blender Arcade | KAIKU
Mish: poistin tuon aikasemman viestin kun koen etten tiedä asiasta tarpeeksi siitä puhuakseni... *piis*
Steven Hoaks

#57 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Olen ollut kyllä aika monessa paikassa valoissa ja tiedän niistä jo yhtä sun toista...

1. Olin tietoinen että paikalla oli useampi savukone.

2. Jos tanssilattialla ei ole lainkaan savua mutta taas jossain baarin puolella jonne minä en nähnyt on liikaa niin sitten vika ei ole minun mielestäni valomiehen vaan paikan ilmastoinnin puutteellisuudesta ja/tai savukoneen huonosta sijainnista.

3. Kun minulle tultiin huomauttamaan savun käytöstä otin asian huomioon ja vähensin sitä kyllä tuntuvasti. En ollut tietoinen että paikalla oli jonkinlainen ”tuhotaampas hesalaisen valomiehen maine täysin, uber blasta automaattinen savun lisäys painike” Ja oli minun mielestäni kohtuutonta heittä ihminen pihalle melkeinpä väkivaltaisesti.

4. Kun minulle taas tullaan huomauttamaan äänen käytöstä niin en voi tehdä mitään muuta kun välittää tiedon eteenpäin, jonka minä tein HETI kun sain tiedon, eli menin huomauttamaan asiasta Nessille. Jos olisin lähtenyt törkkimään Nessin mikseriä kesken soiton ja himaisemaan varsinkin äänenvoimakkuus säätöä niin olisin varmaan saanut lapiosta.

5. Stroboa en edes pystynyt käyttämään melkein lainkaan koska paikkaan oli asennettu tod. näk. liian pienet sulakkeet, sillä strobot sammui jo 5sekunnin käytöstä hyvinkin pitkäksi aikaa.

6. Muuten valot toimivat mielestäni aivan hyvin. Jos ei lasketa yhtä kertaa kun epähuomiossa suljin yhden valintaikkunan, enkä saanut sitä takaisin koska en tuntenut kyseistä valo-ohjelmaa tarpeeksi hyvin. Paikallinen valomies kuitenkin auttoi muutamassa minuutissa kun löysin hänet.

Jos jokin minun tekemäni asia joka ei kuulunut näihin kuuteen mainitsemaani asiaan kuitenkin jollakin tavalla haittasi bileitä niin olen pahoillani.

Edit: Typo

[muokattu 7.7.2004 03:14]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dovra Yukas

#58 • • Dovra Yukas
ilmeisesti kaikilla työntekijöillä on ollu huono päivä..
no en tiedä itse asiasta juurikaan joten pidän turpani kiinni.
en tiennyt että joku oli lentänyt edes ulos.
no. näitä sattuu ja näille ei vain voi mitään.
jännä sillä ei oo aiemmin käyny.
JPA

#59 • • JPA aka Sting Ray

Mish:
no en tiedä itse asiasta juurikaan joten pidän turpani kiinni

Minä taas en pidä turpaani kiinni, koska tiedän asiasta aika paljonkin. Sen verta perättömiä syytöksiä nämä ns. Helsingin herrat heittää, että en voi asiaa olla kommentoimatta.

Dives:

Itselläni on kokemusta Kuopion ravintoloista jo 18 vuoden ajalta ja Clonestakin jo yli 4 vuoden ajalta, ja voin sanoa, että harvassa paikassa dj:tä kohdellaan yhtä hyvin.

Steven Hoaks:
Olen ollut kyllä aika monessa paikassa valoissa ja tiedän niistä jo yhtä sun toista...

Kevään Illuminationissa puikkarissa sinulla ei ainakaan ollut minkäänlaista hajua paikan valo-ohjelman käytöstä.

Steven Hoaks:
Jos tanssilattialla ei ole lainkaan savua mutta taas jossain baarin puolella jonne minä en nähnyt on liikaa niin sitten vika ei ole minun mielestäni valomiehen vaan paikan ilmastoinnin puutteellisuudesta ja/tai savukoneen huonosta sijainnista.

Ai vika oli siis paikassa, ei valomiehessä. Kumma kun olen Clonessa viettänyt aika monta iltaa ja oli ensimmäinen kerta, kun siellä tanssilattian takana olevalla käytävällä oli yhdessä vaiheessa näkyvyys nollassa. Siellä on suht korkeita kynnyksiä ja jos joku siellä loukkaa itsensä sen takia, ettei näe eteensä, on ravintola korvausvelvollinen. Ne tanssilattian savukoneet muuten oli samoilla paikoilla missä normaalistikin ja tuskinpa se ilmastointi oli normaalista poikkevaa. Savunkäytöstä huomautettiin useaan kertaan, eikä viesti tuntunut heti menevän perille.

Mish:
en tiennyt että joku oli lentänyt edes ulos

Kyse taisi olla dj-kopista ulos lentämisestä.

Lopuksi vielä on kysyttävä, että luuletteko tosissaan, että täältä on helppo löytää paikkaa, jossa järjestää bileitä? Nyt jos puikkarissakaan ei voi mitään järjestää, taitaa Clone olla ainoa paikka klubitapahtumille. Senpä takia on toimittava ravintolan ehdoilla, jos mitään meinaa järjestellä. Helsingissä asiat voi olla toisin, mutta täällä on toimittava Kuopion tavalla.

[muokattu 7.7.2004 19:12]
Lyra

#60 • • Lyra
kiitos Sting Ray, osuit asian ytimeen.