Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 91,176 views

elisha

#221 • • Edited elisha Lauma
jooh..usein jopa huomaamattani..*blush*ainoo paha juttu on et oon hieman liian usein huomannut jonkun lenkkeilijän pällistelevän ikkunasta sisään just ku oon vetämässä jotain mastermovea...*ding**nauru*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

leka

#222 • • leka anteeksi olen eläin
Juu kunhan löytyy sopiva hetki... niin ja töissä pyörii tietty biisit päässä*piis*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Saara

#223 • • Saara #2970
Tuli muuten taas aamulla jorailtua kotona hieman spykettä samaan aikaan ku valmistelin aamupalaa <3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

deena

#224 • • deena tenukeppi
Ihan varmasti!! Tai nykyään vähän hiljasemmin kun on kämppis... Eeva soittaa joskus Sponge Bobin tunnaria mun teknojen päälle, Helsingintien kämppä kuulostaa niinä päivinä aika kummalliselta*nauru*
Meillä on ostoskärryt eteisessä, jotka on kokenu jo monta "koroketanssihäröilyä" yleisimpinä bilepäivinä *jiihaa*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

darkfr

#225 • • darkfr d:play
joskus kyllä tulee tanssahdeltuu, mut ei niin älyttömästi kuitenkaan. usein on niin paljon muuta meneillä ettei ajatus harhaile niin paljon että alkaisi jorailemaan, tosin joskus sitäkin sattuu.

--
4/4

Procyo

#226 • • Procyo
Tanssahtelen usein pitkin kämppää. Sessiot silloin tällöin saattavat loppua äkillisesti tajutessani vastapäisen talon asukkaiden tuijottavan kummastuneina touhuani isojen, verhottomien ikkunoitteni läpi, pohtien mahdanko tarvita ammatti-apua.*blush*...mutta se ei minua pitkäksi aikaa lannista! Pian jatkuu samat kuviot...
anis

#227 • • anis
Aina*iloinen* musiikki saa fiilikseen*hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Nightmare

#228 • • Nightmare
Mikä ettei*jiihaa* jos taustalla sattuu soimaan hyvä biisi, niin silloin ei mikään estä tanssijalkoja vipattamasta*nauru*
Jutu

#229 • • Jutu Blondi
Välillä tulee hypittii ympäri kämppää ja välillä taas ei jaksa edes jalkaansa heiluttaa. Mutta yleensä se on *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#230 • • Killer_cat Guest
Juu,juu..kyl,kyl..Joka päivä..ja lapset tamppaa mukana*jiihaa*
kinderi

#231 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Minäminä!!
Oli sitte päivä tai yö niin mä bilettelen jos siltä tuntuu..Niin harvoin pääsen mihinkään kunnolla joraamaan ni täytyyhän sitä jollain tapaa yrittää tyydyttää tanssitarve *joo*
Naapurit ei vaan ehkä tykkää ihan hirmusesti..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Gleba

#232 • • Gleba
autossa jorailu on myös yks. tosin vauhti saattaa kiihtyä liiaksi *hih*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Tarsu

#233 • • Tarsu

Gleba, 14.7.2005 12:35:
autossa jorailu on myös yks. tosin vauhti saattaa kiihtyä liiaksi *hih*

Tottis, ja se kyllä kiihtyy lähes aina :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tomu

#234 • • Tomu
Tietenkin!!*iloinen*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

Mar6

#235 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Tottakai.. Ja autossa katto auki jorailu on helvetin siistiä*plur*

--
-Where there is house there is a home-

#236 • • Cyrez Guest
luultavasti liianki moni ohikulkija on päässy ihmettelee, kuka hullu pomppii ja heiluu yksinään ikkunan takana...*iihhih*
#237 • • gnomex Guest
Minäkin tunnustan. Vahvistan vielä fiilistä strobolla *hymy*
GrimsouL

#238 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
En nyt ihan tietoisesti joraile, mutta välillä huomaamatta jos soi joku hyvä laulu alkaa pakkoliikkeet: jalka tamppaa, pää nytkyy ja kädet heiluu. Sitte nolottaa ku kaikki naapurit kattoo ikkunasta että mikä v*ttu totaki vaivaa..*blush*
Tuibbaaah

#239 • • Tuibbaaah The Great
MINÄ!!! *super*

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

yonia

#240 • • yonia
Minä, aika usein kissan kanssa *plur*