Konemetsä Open Air 9.-11-2004 9.7.2004 @ Marttila

166 posts, 9 pages, 25,454 views

UzU

#142 • • UzU [33100]
Jaahas. Tänne sitä nyt sit varmasti mennään. Lippu on taskussa ja kertakäyttögrillit ostettu joten metsäpalo on taattu. ROK ROK!

Töiden jälkeen on suoraan hyvä lähteä (22.30) joten voi olla että ekana yönä kuukahtaa joskus aamusella..
thstle

#143 • • thstle neiti nenäkäs
Tänne! Varmasti! Liput on jo hankittu ja pakettiauto kysytty lainaan. Eikä ole ongelmaa sateestakaan, jos nukkuu auton takatiloissa. Olishan se tietenkin mukava, jos lauantaiksi ja sunnuntaiksi siunaantuisi hyvät kelit. Tosin, sadehan vaan mukavasti vilvoittaa kaiken jälkeen. Toivottavasti parkkipaikat ei ole muuten aivan liian kaukana.. Joo, ja toivottavasti ei-kovin-miellyttävä sää ei pelota ihmisiä pois. Voihan niistä bileistä nauttia vähän huonommallakin ilmalla, vai?
Ober

#144 • • Ober Dog shit taco
JESSS!!!!!! nyt luki ilmatieteen laitoksen sivuil et lauantain ei satais et vast sunnuntaina.!!!!!!!*grr**nauru*
UnityF

#145 • • UnityF joo just se

Ober:
JESSS!!!!!! nyt luki ilmatieteen laitoksen sivuil et lauantain ei satais et vast sunnuntaina.!!!!!!!*grr**nauru*

sataa kummiskin *pahis* *hih*
sapeli

#146 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
---
Ober:

---

Paitsi jos bilehile22 on sontikka kourassa... *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rocca

#147 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Pieni hetki vielä ni räjähtää *pahis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kalle Karvanen

#149 • • Kalle Karvanen
Jep jep, muistakaa että X-Rust aloittaa luukuttamaan musiikkia jo klo 18, kun toisilla lavoilla vasta ihmetellään mihin piuhat kuuluu kytkeä. Eli ajoissa paikalle!
Rocca

#150 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Kalle Karvanen:
Jep jep, muistakaa että X-Rust aloittaa luukuttamaan musiikkia jo klo 18, kun toisilla lavoilla vasta ihmetellään mihin piuhat kuuluu kytkeä. Eli ajoissa paikalle!

Joo ja varaa parhaimmat paikat

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hyzenthlay

#151 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ääkkh.. mä oon jo nyt väsyny *poks* kerkeiskö ottaan päikkärit...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Occu

#152 • • Occu

UnityF:
---
Ober:

---

Niin sataa =b

--
..::MOI::..

Hyzenthlay

#153 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei se ilmatieteenlaitos mun mielestä ihan varmaa sadetta lauantaiksi luvannut, sateen mahdollisuutta kylläkin :)

pidetään peukut pystyssä!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

PuuhaOsku

#154 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Occu:
---
UnityF:
---
Ober:

---

---

Niin sataa =b

Occu = Vastarannankiiski
Heiska

#155 • • Heiska
mennään jo mennään jo, mä en jaksa enää odottaa..! *jiihaa*
Sucy

#156 • • Sucy

Occu:
---
UnityF:
---
Ober:

---

---

Niin sataa =b

Älkää hyvät ihmiset manatko!!!

Sataa tai paistaa niin siellä sitä ollaan joka tapauksessa!!!
martina

#157 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
TÄNÄÄÄÄN!!!!!! JEEEEEEEEAAAAAAHHHHHH!!!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
*plur**plur*
#158 • • Injektio Guest

martina:
TÄNÄÄÄÄN!!!!!! JEEEEEEEEAAAAAAHHHHHH!!!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
*plur**plur*

Haha ja mä luulin et oon ainut ketä tääl on jo fiiliksis ku kaikki valittaa tost säästä *nauru*

Jees.
POLKKAA TAIKKA KUOLE TAIKKA POLKKAA TAIKKA POLKKAA JA KUOLE!
#159 • • polve Guest
Klo 00.00 *jiihaa*
or_neon

#160 • • or_neon mr2090
Jessss!!!! Tänään räjähtäää!! Marttila konemetsä!! SINNE!! Ja sielt sit ku sunnuntaina lähetään ni maanantaina sit suoraan kaverin kans inttiin!!*jiihaa**joo*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]