166 posts, 9 pages, 25,500 views
Pinski:
en oo ite varma et oonko tulossa vai en.. kyyti kyllä löytyis mut innostus on vähän lopahtanu sään takia ku ei oo oikein mikää kesäfiilis, et vois lähtee jonneki metsää bailaa!
Parkkialue tosin 1,5kilsan päässä bilemestasta.Ja ei siellä nukuta, 36h menee mainiosti kunhan kunto riittää, riittääkö??Eihän se sade paljoa, mutt jos tulee sateen takia mutaista niin ehkä se rasittaa hieman, kuteet ku ei oo ainakaan ittellä mitään hirveetä rymyämistä varten. Mukana kuitenkin ehdottomasti ku eihän tämmösii ihan joka vkl ole.Noh, få ses hur vädret ska bli??Elwira:
Mä ootan ja mä ootan et pääsisi jorailemaan niiiiiiin paljon. Onneksi viiden hengen teltta ja noh! Joudun kavereiden kanssa nukkuu samassa. Toivottavasti ei kuorsaa. Kiva olla ainoo tyttö noh! mut enköhän mä sit autoon mee nukkuu jos menee hermo.
T-mu:
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/il/index.html?neito=3
toivotaan nyt et meterologiolgit on arvannu säät kohdalleen...
+22
Hyzenthlay:
---
T-mu:
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/il/index.html?neito=3
toivotaan nyt et meterologiolgit on arvannu säät kohdalleen...
+22
---
ooh, mä oon positiivisesti yllättynyt ennusteesta
Sade*:
En oo tulossa. Ei oo kyytä eikä seuraa.
oNki:
---
Sade*:
En oo tulossa. Ei oo kyytä eikä seuraa.
---
Seuraa?
Kyllä tulisi olemaan.
Occu:
Ahdistaa vain jos sataa, muuten kyllä oltaisiin tulossa sinne...
Osaako joku sanoa varmasti että huomenna ei sada? :)
Toisaalta kyllähän sinne voi tulla jos varustautuu oikein ja ottaa tarvittavat varusteet mukaan...
Mut vituttaa vaan jos siel sataa, ei tekis yhtään mieli rämpiä missään mudassa 24h. putkeen tai istua autossa ja polttaa körssiä ku ulos ei viitsi mennä...
Occu:
Toisaalta kyllähän sinne voi tulla jos varustautuu oikein ja ottaa tarvittavat varusteet mukaan...
Mut vituttaa vaan jos siel sataa, ei tekis yhtään mieli rämpiä missään mudassa 24h. putkeen tai istua autossa ja polttaa körssiä ku ulos ei viitsi mennä...
PuuhaOsku:
---
Occu:
---
Se kasvattaa luonnetta jos siel vaan sataa vettä!
Toivottavasti ei tarvii luonnetta kasvattaa!