Konemetsä Open Air 9.-11-2004 9.7.2004 @ Marttila

166 posts, 9 pages, 25,400 views

Lucky-13th

#101 • • Lucky-13th
kovasti oon tehny töissä pitkiä päivä ja juossu aamu viideltä rautatieasemalle jotta ehtisin junalla duunii ja palkkapäivä onkin vasta näiden bileiden jälkeen*eiei*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

or_neon

#102 • • or_neon mr2090
Jessss... Enää viikko jäljel!! Sit vaan bilettää sinne!!!!!*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Kalle Karvanen

#103 • • Kalle Karvanen
X-Rust osallistuu Konemetsä kemuihin omalla panoksellaan. X-Rustin soittopiste sijaitsee Konemetsän alueen sisällä, sijainti selviää täältä: http://www.konemetsa.net/pp_partymap.php

X-Rustin pisteellä soitto alkaa perjantaina 9.7.2004 klo 18 ja jatkuu tauotta seuraavat 42 tuntia aina sunnuntaihin 11.7 klo 12:sta asti. Tervetuloa nauttimaan hyvästä musiikista joka kulkee linjalla tekno, elektro, house, acid, italo, detroit, chicago, disco, funk jne jne...

Lisää infoa itse Konemetsä tapahtumasta löytyy täältä: http://www.konemetsa.net

Alla X-Rustin soittopisteen soittajat ja suuntaa antava soittoaikataulu, muutokset mahdollisia:

1800-2000 DR. SOLOMON (Viidakkorumpu, Tku)
2000-2200 MERO (X-Rust, Tku)
2200-0000 TONI AALTO (Hytky, Hki)
0000-0200 CRC (Definition Records, Fak Records, X-Rust, Hki)
0200-0400 ALKEMIST (Symptom Records, Metrotraks, X-Rust, Hki)
0400-0600 JAGU (Entropy, Hki)
0600-0900 MIKA H (Tre)
0900-1400 KUMI & LAD B2B (X-Rust, DJST, Hki/DJST, Hki)
1400-1600 MARVIN JAXXON (X-Rust, Hki)
1600-1700 RASMUS HEDLUND *LIVE* (Iron Box Music, Tku)
1700-1900 GRANO (LMI Hotmix, Pihaus, Lahti)
1900-2100 BURDOCK & VAPOR B2B (Betoni, Biosphere, X-Rust/X-Rust, Tku)
2100-0200 J-P PARIKKA & SHUFFLE B2B VUO~RECORDS SPECIAL! (Poker Flat, Tre/Vuo Records, Tre)
0200-0400 KALLE KARVANEN (RBMA, X0X Records, X-Rust, Tku)
0400-0600 MOLEMAN (Electric Rockers, Tku)
0600-0800 CRASH (System Attack!, Vaasa)
0800-0900 WYVERN (X-Rust, Schimanski Media, Tku)
0900-1200 BURDOCK & VAPOR B2B (Betoni, Biosphere, X-Rust/X-Rust, Tku)

[muokattu 4.7.2004 20:35]

[muokattu 4.7.2004 21:05]
Displacer

#104 • • Displacer
Eikö Desert Stagella ole kukaan soittamassa lauantai päivänä vai puuttuuko sivujen lineupista vielä soittajia? Tai Chillillä la-su välisenä yönä?
Entropy

#105 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Entropyn bussikuljetuksen ilmoittautumiskilke on päivitetty. Uudet Helsingistä matkaan lähtevät bilehörhöt voivat nyt ilmoittautumisen yhteydessä valita sekä lähtö- että paluuajan. Jo ilmoittautuneiden ei tarvitse tehdä mitään, Entropystä otetaan yhteyttä lähtöajan selvittämiseksi.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

quile

#106 • • quile Kävelevä banneri.

Displacer:
Eikö Desert Stagella ole kukaan soittamassa lauantai päivänä vai puuttuuko sivujen lineupista vielä soittajia? Tai Chillillä la-su välisenä yönä?

Mä oon kans ihmetelly tota samaa.. *ding*
#107 • • RINY Guest
Tänne kyllä tekis mieli tulla. Pitää vielä varmistaa toi matka ja muut tsydeemit niin voi ollakin että tänne raahaudun. Vesisade+metsä ei ole mun mielestä vaan kaikkein ihanin yhdistelmä. *nauru* No pitää toivoa vaan hyviä ilmoja. *hymy*
Bio

#108 • • Bio The Bullies / Pinky
tulipas se lippu lopultakin hankittua..
mniittymaki

#109 • • mniittymaki
Millenniumit vie kyllä voiton, jja uskonpa että Elixirian 2v bileet korvaa mainiosti sen mitä näistä menettää :)

.m
Rocca

#110 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Nyt on sit tääki juttu varma..just väsättiin teltta tohon pihalle testauksen vuoksi luulen et olis tullu sormi suuhun ku siel oltain laitettu sitä *känni* ja lippu tuli myös tänään ostettuu niin eiköhän vaan tarvii sitten ruveta miettimään, että mitäs otan mukaan sinne, muutaku itteni*täh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

#111 • • RINY Guest
Tänne tekis kamalasti mieli lähteä ku hokasin tossa et mulla ois jopa varaa tähän. Tosin nyt seura uupuu enää. *nyyh* Noooh... Saa nyt katella mitä mietin taas huomenissa tästä. Toi säätiedote ei kauheesti mieltä piristänyt. Sataa kuulemma koko viikonlopun, perjantaista sanottiin et saattaa olla vähä aurinkoisempi. *täh*
Entropy

#112 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Turun ja Tampereen bussikyydit Konemetsään on peruttu yleisön vähäisen / liian myöhäisen innostuksen johdosta ja Helsingistä lähtee vain yksi bussikyyti perjantaina klo 18, joitakin paikkoja on vielä jäljellä.

Bus trips to Konemetsä from Tampere and Turku are canceled. There will also be only one bus going to Konemetsä from Helsinki, leaving at 18 o\'clock. There are still some places left in this bus.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

#113 • • polve Guest

Sade*:
Tänne tekis kamalasti mieli lähteä ku hokasin tossa et mulla ois jopa varaa tähän. Tosin nyt seura uupuu enää. *nyyh* Noooh... Saa nyt katella mitä mietin taas huomenissa tästä. Toi säätiedote ei kauheesti mieltä piristänyt. Sataa kuulemma koko viikonlopun, perjantaista sanottiin et saattaa olla vähä aurinkoisempi. *täh*

Ei aurinkoisempi, poutaisempi *vink*
Toi sää kyllä huolettaa minuakin, etenkin kun nyt liput on käsissä.

ps. Meidän seuraan mahtuu aina. *vink*
Plur.

[muokattu 6.7.2004 10:38]
quile

#114 • • quile Kävelevä banneri.

Rocca:
niin eiköhän vaan tarvii sitten ruveta miettimään, että mitäs otan mukaan sinne, muutaku itteni*täh*

konemetsän nettisivuilla käsketään ottamaan mukaan banaaneja webmasterille *igor**hahjust*
#115 • • ^Pinski^ Guest
en oo ite varma et oonko tulossa vai en.. kyyti kyllä löytyis mut innostus on vähän lopahtanu sään takia ku ei oo oikein mikää kesäfiilis, et vois lähtee jonneki metsää bailaa! onhan tässä vielä aikaa päättää toi asia.. *igor*
#116 • • polve Guest

Pinski:
en oo ite varma et oonko tulossa vai en.. kyyti kyllä löytyis mut innostus on vähän lopahtanu sään takia ku ei oo oikein mikää kesäfiilis, et vois lähtee jonneki metsää bailaa! onhan tässä vielä aikaa päättää toi asia.. *igor*

Tän kesän aikana oon muutamaan otteeseen todennut, että
toi sää voi heilahtaa suuntaan jos toiseen, täysin ennustuksista
riippumatta.

Sataa tai ei, meen silti *plur*
DiscoStu

#117 • • DiscoStu Team Jorma
ei se sää oo niin justiinsa! pe ainakin on luvattu hyvää säätä ja jos leirin saa pystyyn hyvässä säässä ei mikään voi pilata hyviä bileitä *kuolaa**plur*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

Bio

#118 • • Bio The Bullies / Pinky

oNki:
---
Pinski:

---

Tän kesän aikana oon muutamaan otteeseen todennut, että
toi sää voi heilahtaa suuntaan jos toiseen, täysin ennustuksista
riippumatta.

Sataa tai ei, meen silti *plur*

totta.. juhannukseksikin luvattiin paskaa ilmaa, mut ainakin turun saaristossa oli mitä mahtavin ilma.
#119 • • polve Guest

DiscoStu:
ei se sää oo niin justiinsa! pe ainakin on luvattu hyvää säätä ja jos leirin saa pystyyn hyvässä säässä ei mikään voi pilata hyviä bileitä *kuolaa**plur*

Samaa sanoin emännälle.
Pääasia, että silloin ei sada kun telttaa
kasataan.
MaSari

#120 • • MaSari space jammer

flaikku:
Millenniumit vie kyllä voiton, jja uskonpa että Elixirian 2v bileet korvaa mainiosti sen mitä näistä menettää :)

.m

Tän kanssa samalla linjalla *joo* Konemetsään piti eka tulla mut sit erinäisistä syistä peruuntuikin toi juttu ja päätettiin et Millenniumeihin.. *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*