86 posts, 5 pages, 11,128 views
Mayah:
esim. jokin aika sitten keskustelua herättäneet H&M-ketjun (correct me if I´m wrong..) alusvaatemainokset ei mielestäni olleet mitenkään pahoja.
ella_:
mistäköhän tämä propagandalainaus on?
Individual:
Ja onomatopoeia...
Onhan se noin, mutta minkäs teet.
onomatopoeia:
---
ella_:
mistäköhän tämä propagandalainaus on?
---
Olli Tammilehdon kirjoitus: Kapitalismista demokratiaan
Odottaisin myös muunlaista kritiikkiä, kuin ainoastaan propagandaksi leimaamista.
---
Individual:
Ja onomatopoeia...
Onhan se noin, mutta minkäs teet.
---
Lopeta kuluttaminen, lopeta työssä käynti, muuta maalle, tuota itse ravintosi.
Tai jatka kuluttamista, älä luovu mistään, koska pidät omaa etuasi kaikkein tärkeimpänä, oikeuta toimesi vaikka sillä että köyhätkin hyötyy rikkaiden rikastuessa.
Tai jotain näiden väliltä.
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
Individual:
Niin...tätähän kokeiltiin vaihtelevalla menestyksellä mm. Kamputseassa Pol Potin hallituskaudella. Tuloksena kansanmurha ja yli 1000 000 kuollutta.
Tres:
---
Individual:
Niin...tätähän kokeiltiin vaihtelevalla menestyksellä mm. Kamputseassa Pol Potin hallituskaudella. Tuloksena kansanmurha ja yli 1000 000 kuollutta.
---
Ihmiset tuskin kuoli vain maallemuuton takia.
Onomatopoeia taisi viitata yksilön tekemään
valintaan, ei siihen että totalitaristinen hallinto
pakottaisi kansalaiset muuttoliikkeeseen
Individual:
Mutta samanlaisista ihanteistahan sekin systeemi siellä lähti, ehkä vähän jyrkemmin kyllä, mutta silti.
Kommunismi on utopia, eikö siitä nyt ole tarpeeksi esimerkkejä. Yksilön tekemät valinnat ovat tietysti asia erikseen, mutta mä alan olemaan niin skeptinen tätä Yksikin ihminen voi muuttaa maailman ajattelua kohtaan.
Tres:
Ihmiset tuskin kuoli vain maallemuuton takia.
Onomatopoeia taisi viitata yksilön tekemään
valintaan, ei siihen että totalitaristinen hallinto
pakottaisi kansalaiset muuttoliikkeeseen
Individual:
Oletko sinä kenties jo muuttamassa sinne maalle ja raivaamassa sinne itsellesi asuinsijan ja elannon maasta...
Individual:
Voi kiesus, että alkaa välillä kiehumaan sappi näitten idealistien kanssa...Huudellaan muille ja neuvotaan, mutta mistä ollaan sitten itse valmis luopumaan, onkin eri juttu...
Individual:
Kommunismi on utopia, eikö siitä nyt ole tarpeeksi esimerkkejä. Yksilön tekemät valinnat ovat tietysti asia erikseen, mutta mä alan olemaan niin skeptinen tätä Yksikin ihminen voi muuttaa maailman ajattelua kohtaan.
onomatopoeia:
Muutos kuitenkin lähtee yksilöstä, ei se itsestään tapahdu. Jos sinä haluat elää ajattelematta omien toimiesi seurauksia se on sinun valintasi.
onomatopoeia:
Lopeta kuluttaminen, lopeta työssä käynti, muuta maalle, tuota itse ravintosi.
Tai jatka kuluttamista, älä luovu mistään, koska pidät omaa etuasi kaikkein tärkeimpänä, oikeuta toimesi vaikka sillä että köyhätkin hyötyy rikkaiden rikastuessa.
Tai jotain näiden väliltä.
Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
Nymfiana:
Jos ei mainontaa ois, ni kaikki ois ihan ulalla...