Assembly '04

141 posts, 8 pages, 21,838 views

Dueno

#81 • • Dueno klubbarin rumin

akir0:
---
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.

---

Katsomossa voi kyl hyvin nukkua muutenki ku istuma-asennossa, eli makuullaan. Makuupussi ny on kuitenkin ihan pop juttu olla mukana.

Katsomossa ei saa nukkua. Makuupussi + alusta kannattaa ottaa, käytävällä on tilaa nukkua ihan hyvin. Muistan lekendan ku olin heränny ja joku jamppa oli käytäväl kelaamas et meniskö nukkuu, sit muisti perkele ei oo makuupussia, ainii vittu jäi alustaki himaa. Otti kengän pään alle ja rupes goisimaa käytävälle

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

akir0

#82 • • akir0 idleRPG champion 2009

Dueno:
Katsomossa ei saa nukkua.

Hymm, tässä tais olla joku ihmesääntö, että johonkin aikaan saa, ja johonkin aikaan ei. Ainakin toissavuonna meidät tultiin herättämään aina joskus klo 10.00 aamulla, mut yöllä sai vedellä zetoria..
Fentae

#83 • • Fentae

akir0:
---
Dueno:
Katsomossa ei saa nukkua.

---

Hymm, tässä tais olla joku ihmesääntö, että johonkin aikaan saa, ja johonkin aikaan ei. Ainakin toissavuonna meidät tultiin herättämään aina joskus klo 10.00 aamulla, mut yöllä sai vedellä zetoria..

Eikö? *ding* Itse olen aina nukkunut siellä... Toisaalta nukuin aina about 05-08 aamulla joten... Pöydän alla ei ainakaan saa nukkua paloturvallisuuden takia tai jotain vastaavaa.*ding*
#84 • • helmot Guest
Aikasempina vuosina katsomossa ei oo saanu nukkua. Nyt osa katsomoista on varattu nukkumiseen, ja muutenkin on varattu lisää tilaa missä loikoilla.

Jeh, Assyille menossa. Tällä kertaa töihin.
Foxmagon

#85 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
juujuu siellä taas ollaan tapamme mukaan (taitaa olla viides kerta). tavoittaa juoksemassa käytävillä ja hallissa, mitä luultavammin läppäri sylissä ja kainalossa pieni blondi *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Keniro

#86 • • Keniro

akir0:
---
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.

---

Katsomossa voi kyl hyvin nukkua muutenki ku istuma-asennossa, eli makuullaan. Makuupussi ny on kuitenkin ihan pop juttu olla mukana.

En mä tiedä että jaksanko ees ottaa makuupussia sillä sit ku väsymys ottaa voiton nukahdan varmasti näppiksen päälle tai sit vaan vitusti kahvia ja savukkeita niin pysyy hereillä..
Fentae

#87 • • Fentae

Keniro:
En mä tiedä että jaksanko ees ottaa makuupussia sillä sit ku väsymys ottaa voiton nukahdan varmasti näppiksen päälle tai sit vaan vitusti kahvia ja savukkeita niin pysyy hereillä..

Ei muuten kannata nukkua näppiksen päällä. Testasin kerran ja selkä meni ihan romuks vaikka loikoilin siinä vain tunnin... Kyllä siellä kannattaa nukkua ainaki parisen tuntia per päivä koska muuten on sellaisesa zombi kunnossa että huh huh... *nukkuu**igor*

Mutta jos on pakko valvoa niin apteekista haet Koefeiini tabuja. On tullu valvottua parisen LAN:ia niillä. Tehoaa varmaan 10x paremmin kuin ED, Battery ja Red Bull yhteensä! Eikä tarviste mennä vessaan joka 10min. *nauru*
Keniro

#88 • • Keniro

Fentae:
---
Keniro:

---

Ei muuten kannata nukkua näppiksen päällä. Testasin kerran ja selkä meni ihan romuks vaikka loikoilin siinä vain tunnin... Kyllä siellä kannattaa nukkua ainaki parisen tuntia per päivä koska muuten on sellaisesa zombi kunnossa että huh huh... *nukkuu**igor*

Mutta jos on pakko valvoa niin apteekista haet Koefeiini tabuja. On tullu valvottua parisen LAN:ia niillä. Tehoaa varmaan 10x paremmin kuin ED, Battery ja Red Bull yhteensä! Eikä tarviste mennä vessaan joka 10min. *nauru*

Joo en mä uskokkaan että nukkuisin näppiksen pääl, saatan mennä katsomoon lepuuttaan silmiäni ja juoda niin pirusti kahvii, vois kyl noita kofeiini pillereitäkin kokeilla mutta en viitti ottaa riskii sen suhteen kun ne ei sovi kaikille, voi tulla pää kipeeks tai maha mennä sekasin, en viitti pilata Assyj sen takii, periaattessa niitä vois testata jo ennen messuja ja kattoo mitä tapahtuu *joo*
Fentae

#89 • • Fentae

Keniro:
Joo en mä uskokkaan että nukkuisin näppiksen pääl, saatan mennä katsomoon lepuuttaan silmiäni ja juoda niin pirusti kahvii, vois kyl noita kofeiini pillereitäkin kokeilla mutta en viitti ottaa riskii sen suhteen kun ne ei sovi kaikille, voi tulla pää kipeeks tai maha mennä sekasin, en viitti pilata Assyj sen takii, periaattessa niitä vois testata jo ennen messuja ja kattoo mitä tapahtuu *joo*

Niitä kannattaa kyllä testata aijemmin, pari kaveria jotka tunnen saa suoraan ripulin kun niitä popsii. *hih* Onneksi siedän niitä itse aika hyvin. Kun laneilla ensin valvooa 24h ja sen jälkeen alkaa popsimaan kofuja tuntuu kun ei olisi valvonut yhtään. *hymy*
Siinä 36-48 tunnin välillä alka olo olemaan jo ihan reflexi pohjainen. *känni* Esim. kerran huomasin vasta kaupassa käynnin jälkeen että olimme todella kävelleet sinne (~3km). *ding*
Fentae

#90 • • Fentae
Jess! Liput tuli! *aplodit* *jiihaa* *plur*
Nyt vaan odottelemaan. *hmph* *eiei* *grr*
Keniro

#91 • • Keniro

Fentae:
Jess! Liput tuli! *aplodit* *jiihaa* *plur*
Nyt vaan odottelemaan. *hmph* *eiei* *grr*

Noniin, varmaan nähään sit siel? *joo*
Fentae

#92 • • Fentae

Keniro:
Noniin, varmaan nähään sit siel? *joo*

Tuu vaan moikkamaan jos haluut. *hihu*
Keniro

#93 • • Keniro
joo, voin sillon ircis kirjotella ja tulla muuteski moikkaan, goddamit ku ei pysty ny 6 viikkoon tekeen mitään..
Damien

#94 • • Damien [tr3ox]

alek száhala:
Voipi olla. Kaipaan kyllä vanhoja DOSsiaikoja, puhumattakaan Amigoista. *nyyh*

Avek Alek, moriture de salutant!!!

nimim-.LISÄÄ EMS:ä, ei perkele nyt loppu conventionaali, DAMN YOU DOS4GW DAMN YOU!
Keniro

#95 • • Keniro
Assyihin enään 1 kuukausi ja 24 päivää, mä näin viime yönä niist jopa unta, siinä olin unohtanut 15metrin modeemi piuhan kotiin *hikoil*
Fentae

#96 • • Fentae

Keniro:
Assyihin enään 1 kuukausi ja 24 päivää, mä näin viime yönä niist jopa unta, siinä olin unohtanut 15metrin modeemi piuhan kotiin *hikoil*

”1 months, 23 days, 17 hours, 38 minutes until ASSEMBLY '04!”

Modeemi pihua? *täh* 10m tavallinen Cat5, RJ45 liittimillä (kai...) kaapeli sinne tarvitaan.
Se Switch on kai aina keskellä pöytää joten jos paikkoja on 18 per puoli niin pisin kaapeli mitä tarvitsee on ~7m. (80cm pöydät)
Ja vaikka se kaapeli unohtuisi (kuten kaverille kävi viime vuonna) saa niitä Verkkokauppa.comin kojusta jollain 10 eurolla.

edit: tuli just mieleen että tarkoitit varmaan ADSL modeemia. *nauru* Vai?

Onko kellään muuten tietoa ketä siellä raveissa on soittelemassa?
Keniro

#97 • • Keniro

Fentae:
---
Keniro:

---

”1 months, 23 days, 17 hours, 38 minutes until ASSEMBLY '04!”

Modeemi pihua? *täh* 10m tavallinen Cat5, RJ45 liittimillä (kai...) kaapeli sinne tarvitaan.
Se Switch on kai aina keskellä pöytää joten jos paikkoja on 18 per puoli niin pisin kaapeli mitä tarvitsee on ~7m. (80cm pöydät)
Ja vaikka se kaapeli unohtuisi (kuten kaverille kävi viime vuonna) saa niitä Verkkokauppa.comin kojusta jollain 10 eurolla.

edit: tuli just mieleen että tarkoitit varmaan ADSL modeemia. *nauru* Vai?

Onko kellään muuten tietoa ketä siellä raveissa on soittelemassa?

Niin siis tarkotan verkkokaapelia köh köh, joo ja tarkotin ADSL modua mutta siellä ei sitä modeemia tarvi ku sielä on se party verkko niin pitää ostaa vaan joku 15 metrin verkkokaapeli. Mun kaveri oli siellä viime vuonna ja mun tietääkseni sillä oli se switch pöydän päässä *täh* no joo mutta ajattelin käydä tosta läheltä ostaan sen piuhan ku tääl on noita kauppoja pilvinpimein *joo*

Mä en vittu tiedä noist reiveist vielkään sais prkl jo laittaa sen ohjelman sinne sivuille *hikoil* 'hih*
Fentae

#98 • • Fentae

Keniro:
Niin siis tarkotan verkkokaapelia köh köh, joo ja tarkotin ADSL modua mutta siellä ei sitä modeemia tarvi ku sielä on se party verkko niin pitää ostaa vaan joku 15 metrin verkkokaapeli. Mun kaveri oli siellä viime vuonna ja mun tietääkseni sillä oli se switch pöydän päässä *täh* no joo mutta ajattelin käydä tosta läheltä ostaan sen piuhan ku tääl on noita kauppoja pilvinpimein *joo*

En tarkoittanut että otat sen boxin mukaan vaan että otat sen kaapelin siitä ADSL boxista! *nauru*
Ellei sulla sit ole sitä boxia ihan siinä koneen vieressä jolloin et tarvi ku parin metrin piuhan...
Nojoo ihan sama.
Ja tiedän kyllä että siellä on party verkko, 10Mb jopa. (Seillä saa kai 100Mb peliservua varten tai jotain... *ding*)

Keniro:
Mä en vittu tiedä noist reiveist vielkään sais prkl jo laittaa sen ohjelman sinne sivuille *hikoil* 'hih*

Samaa mieltä, viime vuonna oli Entropyn järjestämä (Mun mielestä ovessa oli Entropyn juliste tai jotain...). Voihan olla että aritseja ei ole vielä buukattu.
akir0

#99 • • akir0 idleRPG champion 2009

Fentae:
Ja tiedän kyllä että siellä on party verkko, 10Mb jopa. (Seillä saa kai 100Mb peliservua varten tai jotain... *ding*)

No kyllä se verkko on kuitenki 100mbit/s. Ja kytkimien välinen liikenne sitten ainakin 1Gbit/s linkeillä. Joinain vuosina nuo tarkatkin tiedot on asmin sivuilta löytynyt, nyt ei osunu silmään.
Fentae

#100 • • Fentae

akir0:
No kyllä se verkko on kuitenki 100mbit/s. Ja kytkimien välinen liikenne sitten ainakin 1Gbit/s linkeillä. Joinain vuosina nuo tarkatkin tiedot on asmin sivuilta löytynyt, nyt ei osunu silmään.

Siis sisäinen verkko on 100Mb mutta netti on kai 10Mb?