akir0:
---
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
---
Katsomossa voi kyl hyvin nukkua muutenki ku istuma-asennossa, eli makuullaan. Makuupussi ny on kuitenkin ihan pop juttu olla mukana.
Katsomossa ei saa nukkua. Makuupussi + alusta kannattaa ottaa, käytävällä on tilaa nukkua ihan hyvin. Muistan lekendan ku olin heränny ja joku jamppa oli käytäväl kelaamas et meniskö nukkuu, sit muisti perkele ei oo makuupussia, ainii vittu jäi alustaki himaa. Otti kengän pään alle ja rupes goisimaa käytävälle
Itse olen aina nukkunut siellä... Toisaalta nukuin aina about 05-08 aamulla joten... Pöydän alla ei ainakaan saa nukkua paloturvallisuuden takia tai jotain vastaavaa.

Onneksi siedän niitä itse aika hyvin. Kun laneilla ensin valvooa 24h ja sen jälkeen alkaa popsimaan kofuja tuntuu kun ei olisi valvonut yhtään. 
Esim. kerran huomasin vasta kaupassa käynnin jälkeen että olimme todella kävelleet sinne (~3km).

10m tavallinen Cat5, RJ45 liittimillä (kai...) kaapeli sinne tarvitaan.