141 posts, 8 pages, 21,749 views
alek száhala:
90-luvun alun datailumaailmaan voisi kyllä matkustaa ja jäädä loppuiäksi. Kasvattaa rumaa ponnarilla olevaa rasvalettiä ja finnejä.
alek száhala:
Mun mielestä noi compot (ja koko assyt) on vähän menettäny merkityksensä. Vanhan hyvän sceneajan neljän kilon introt ja 64kb:n demot olivat nannnaa.. namm.
akir0:
Ja Breakpoint-partyillä tässä joku aika sitten julkaistiin huikeat 11 Amiga-demoja, jotka repivät edelleen koneesta lisää tehoja irti. Toive olis, että Assemblyilläkin jotain kivaa tulis, ainakin muutama tuttu on a500-produa väsäämässä (oma introni tuskin koskaan valmistuu).
Oot vaan tullu vanhaksi, ei merkitykset oo muuttunu :P
Keniro:
Hmm, no joo munkin ois tarkotus viedä kone sinne ja kaveri puhu et mun kannattais osallistuu johki musakompoon mut en ainakaan tänävuonna oo vielä osallistumassa siihen, sieltähän saa musakompoo varten jonkun oman sample päkin ja muita sampleja ei sit saa käyttää.. Hmm, mä en o varma miten noi assyt nyt ois merkitystään menettäny mut mä en ainakaan pelaile sielä paljoo.. Suunnitelmana ois muuten vaan v ä ä n t ä ä m u s a a , irccailla, painaa netis ja tutustuu enemmän tietokoneisiin ja ihmisiin..
alek száhala:
Helvetti muuten että on tuskasta vääntää musiikkia siellä ison salin puolella, pikkuväki kun roudaa sinne sellasia vitullisia kaijuttimia ja soittaa jotain stratovariusta . Mun mielestä jossain luki ettei sinne sais tuoda mitään kovin isoja, mutta ainakin toissavuonna oli sellasia PA-pönttöjä että ööp. Onneksi itse pääsin Oldskool puolelle jossa oli huomattavasti rauhallisempi meininki.
Ja tuosta musacomposta selvennys: tavallisessa musacompossa ei ole mitään samplepakettia ja biisit voi tehdä kotonaan (ja aloittaa vaikka heti), fast music on sitten eri asia.