Assembly '04

141 posts, 8 pages, 21,767 views

Keniro

#1 • • Keniro
Tuli vaan mieleen että onko klubituksesta tulossa porukkaa tän vuoden assyille? Assembly tapahtumahan on toi nelisen päivää kestävä tietokonetapahtuma mis on laajalti kaikkee ohjelmaa grafiikka kompoista musiikkiin ja peleihin. Paha mennä sanoon tän vuoden musiikki tarjonnasta mutta pari vuotta sitten siel oli DJ Orkidea soittamassa. Jos jotain kiinnostaa niin käykäähän ihmeessä katsastamassa: linkki
*aplodit*
Optik

#2 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jooh.. tarkoitus olisi ainakin näillänäkymin osallistua kyseiseen tapahtumaan jopa niin että osallistuis oldschool musakompoon... Pelulamua ei minusta saa kirveelläkään

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

liikkuva muna

#3 • • liikkuva muna an egg on the move
Mun mielestä noi compot (ja koko assyt) on vähän menettäny merkityksensä. Vanhan hyvän sceneajan neljän kilon introt ja 64kb:n demot olivat nannnaa.. namm. Puhumattakaan nelikanavaisista MODeista, jotka oikeasti olivat kekseliäisyyden huipentumia. Bassot, rummut ja jotain arpeggioääniä tungettu samalle yhden nuotin polyfoniaa tukevalle raidalle ja vielä saatu kuullostamaan järkevältä.

90-luvun alun datailumaailmaan voisi kyllä matkustaa ja jäädä loppuiäksi. Kasvattaa rumaa ponnarilla olevaa rasvalettiä ja finnejä. *jiihaa*

Toisaalta, jos pelaaminen ja warettaminen kiinnostaa, assyille kannattaa mennä.
#4 • • yana Guest

alek száhala:
90-luvun alun datailumaailmaan voisi kyllä matkustaa ja jäädä loppuiäksi. Kasvattaa rumaa ponnarilla olevaa rasvalettiä ja finnejä. *jiihaa*

party like its ninenteeneigthynine!
akir0

#5 • • akir0 idleRPG champion 2009

alek száhala:
Mun mielestä noi compot (ja koko assyt) on vähän menettäny merkityksensä. Vanhan hyvän sceneajan neljän kilon introt ja 64kb:n demot olivat nannnaa.. namm.

Arsemblyillä on kuitenkin tullut viime vuosinakin ihan saakelin mageita 64k introja.

Ja Breakpoint-partyillä tässä joku aika sitten julkaistiin huikeat 11 Amiga-demoja, jotka repivät edelleen koneesta lisää tehoja irti. Toive olis, että Assemblyilläkin jotain kivaa tulis, ainakin muutama tuttu on a500-produa väsäämässä (oma introni tuskin koskaan valmistuu).

Oot vaan tullu vanhaksi, ei merkitykset oo muuttunu :P

Ja joo, en ees muista kuinka mones vuosi Assemblyillä ainakin käynti putkeen..
liikkuva muna

#6 • • liikkuva muna an egg on the move

akir0:

Ja Breakpoint-partyillä tässä joku aika sitten julkaistiin huikeat 11 Amiga-demoja, jotka repivät edelleen koneesta lisää tehoja irti. Toive olis, että Assemblyilläkin jotain kivaa tulis, ainakin muutama tuttu on a500-produa väsäämässä (oma introni tuskin koskaan valmistuu).

Mulla ollu monta vuotta aikeena tehdä joku chippibiisi tonne, tai sitten ihan puhtaasti mp3 compoon vaan. eikä mitään teknoa. Pari vuotta sitten muutama toveri teki demon tonne 64kb osastoon, siihen tein biisin.. mutta kävipä niin että koko systeemi alko kusemaan eikä saatu sitä menemään sinne, vuoden päästä koko demo näyttikin niin paskalata ettei sitä kehdannut laittaa compoon vaikka niin suunniteltiinkin.

Oot vaan tullu vanhaksi, ei merkitykset oo muuttunu :P

Voipi olla. Kaipaan kyllä vanhoja DOSsiaikoja, puhumattakaan Amigoista. *nyyh*
Keniro

#7 • • Keniro
Hmm, no joo munkin ois tarkotus viedä kone sinne ja kaveri puhu et mun kannattais osallistuu johki musakompoon mut en ainakaan tänävuonna oo vielä osallistumassa siihen, sieltähän saa musakompoo varten jonkun oman sample päkin ja muita sampleja ei sit saa käyttää.. Hmm, mä en o varma miten noi assyt nyt ois merkitystään menettäny mut mä en ainakaan pelaile sielä paljoo.. Suunnitelmana ois muuten vaan vääntää musaa, irccailla, painaa netis ja tutustuu enemmän tietokoneisiin ja ihmisiin.. *piis*
liikkuva muna

#8 • • liikkuva muna an egg on the move

Keniro:
Hmm, no joo munkin ois tarkotus viedä kone sinne ja kaveri puhu et mun kannattais osallistuu johki musakompoon mut en ainakaan tänävuonna oo vielä osallistumassa siihen, sieltähän saa musakompoo varten jonkun oman sample päkin ja muita sampleja ei sit saa käyttää.. Hmm, mä en o varma miten noi assyt nyt ois merkitystään menettäny mut mä en ainakaan pelaile sielä paljoo.. Suunnitelmana ois muuten vaan v ä ä n t ä ä m u s a a , irccailla, painaa netis ja tutustuu enemmän tietokoneisiin ja ihmisiin.. *piis*

Helvetti muuten että on tuskasta vääntää musiikkia siellä ison salin puolella, pikkuväki kun roudaa sinne sellasia vitullisia kaijuttimia ja soittaa jotain stratovariusta *dissaa*. Mun mielestä jossain luki ettei sinne sais tuoda mitään kovin isoja, mutta ainakin toissavuonna oli sellasia PA-pönttöjä että ööp. Onneksi itse pääsin Oldskool puolelle jossa oli huomattavasti rauhallisempi meininki.
Keniro

#9 • • Keniro

alek száhala:

Helvetti muuten että on tuskasta vääntää musiikkia siellä ison salin puolella, pikkuväki kun roudaa sinne sellasia vitullisia kaijuttimia ja soittaa jotain stratovariusta *dissaa*. Mun mielestä jossain luki ettei sinne sais tuoda mitään kovin isoja, mutta ainakin toissavuonna oli sellasia PA-pönttöjä että ööp. Onneksi itse pääsin Oldskool puolelle jossa oli huomattavasti rauhallisempi meininki.

Joo siel voi olla kyl tuskasta vääntää musaa kun porukka roudaa sinne jotain metrisiä lattia kaiuttimia mut minkäs teet kun ei se o varsinaiseti kielletty, se vaan on ”toivottavaa” että sinne ei tuo mitään koti studioo mukanaan. Prkl voi vähän mennä hermo jos siel tosiaan jengi popittaa jotain kikkeliheviä *hmph*
DiamonDie

#10 • • DiamonDie mediahippi
Seitsemättä kertaa olisi tarkoitus Assyille suunnata ja tällä kertaa on toivottavasti entrytettävänä yksi 64k intro ja muutama grafiikkaentry. Toivottavasti tänä vuonna on yhtä hyvät reivit kuin viime vuonna, Entropyn bileet hakkasivat kyllä Orkidean ja Proteuksen. Viime vuonna reivien yhteiskesto taisi olla yhteensä 11 tuntia kahtena yönä.

Ja tuosta musacomposta selvennys: tavallisessa musacompossa ei ole mitään samplepakettia ja biisit voi tehdä kotonaan (ja aloittaa vaikka heti), fast music on sitten eri asia.
Keniro

#11 • • Keniro

Ja tuosta musacomposta selvennys: tavallisessa musacompossa ei ole mitään samplepakettia ja biisit voi tehdä kotonaan (ja aloittaa vaikka heti), fast music on sitten eri asia.

Joo en o ite viel ihan selvil kun oon eka-kertalaisena menossa sinne mutta olis nyt kunnon reivit siel niin koko assyt menis ihan putkeen, ja kiitti tost selvennyksest, ilmeisesti olin hieman väärin ymmärtäny *piis*
Keniro

#12 • • Keniro
Torstaina 6.5 alkaa paikkojen arvonta assyille.
hrdkvr

#13 • • hrdkvr KURGO
kukahan hoitaa ravet tänävuonna. toivottavasti jotain muutakin kuin psykee...

pitäisköhän mennä kannustaa kavereita.. (tAAt, grind) aikoinaan ittekkin kuuluin tohon grindiin, mutta aika ei riittänyt... tein mä kerran musat tohon kotivideocompoo..

--
-keep it hard-

mniittymaki

#14 • • mniittymaki
Vuodesta -96 ollu aina mukana, tosin parina viime vuonna vaan käyny tsekkaamassa joitain compoja yms.

Eiköhän siellä tänäki vuonna tuu taas pyörähdettyä..

.m
Keniro

#15 • • Keniro
No ite en o ollu siel vie kertaakaan ja tarkotuksena ois alkaa käymään kaikilla tulevillakin Assyillä jos tän vuoden tapahtuma on mun mieleen. En mä kyl sinne ilman konetta menis mutta aikomuksena on roudata aina oma kone sinne..
Keniro

#16 • • Keniro

hardikaveri:
tein mä kerran musat tohon kotivideocompoo..

Joo mulki ois joskus kaukaisessa tulevaisuudessa suunnitelmana osallistua johonkin musiikki kompoon mutta taidot kun on vielä sen verran huonot niin jätän noi kompot paremmin osaaville..
Texx

#17 • • Texx ^_^
kylkyl. Jollain ilveellä ajattelin paikalle raahautua.
Kolmas kerta ois sit.

--
*piis*

#18 • • Injektio Guest
Assyyy! joo saas nähä.. Ei oo viel tullu postii et pääsis tilaa lippuja
Dueno

#19 • • Dueno klubbarin rumin
Oon ollu 2 vuotta peräkkäin nyt ja en mene enään. Ekalla kerralla oli liian kylmä scene-areenalla (boxerit + housut + paita + college + sukat + makuupussi päällä), meno oli ihan hyvä. Viime vuonna 5m päässä popitettii 500W kajareilla jotain LIMP PISKITTiä etc 24/7. Meni hermot totaalisesti siihen jannuun, bassot tuntu mukavasti alavartalossa. JA VIELÄ TÄMÄ MUKAVA 70EUROA lipusta! Ei yhtään kalliimppaa voi olla + ruoat tietysti. Ihmiset miettikää mitä sillä rahalla voi tehdä!

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Vexe

#20 • • Vexe
Liput aivan järkyttävän hintasia nykyään. Ei ne kyllä silloinkaan olleet halpoja kun kävin, mutta nykyään vielä kalliimpia. Yksi suurimmista houkuttimista aikoinaan oli kiinteä netti, jolla ei nykyään ole mitään merkitystä. Demot oli loistavia silloin, kun ei vielä kiihdytyksiä käytetty. Introjen hohto ei katoa varmaan koskaan. Se on hienoa nähdä mitä saadaan 64 kiloon laitettua, kun nykyiset demot viel hurjasti tilaa.

Viimeiset assyt messukeskuksessa oli kyl järkyttävä, kun silloin oli vielä PA laitteet sallittuja. Meidän paikkojen lähellä joku popitti eppu normaalia niin kovaa et se kuulu toiselle puolelle hallia(ilman niitäkin meteli oli uskomaton), josta sit alko vola kisat. Hullua.

Jos sais edes järkevään hintaan tuon entry-lipun, niin vois tulla katsomaan compot, muta 35e on aivan liikaa.

EDIT: typot

[muokattu 6.5.2004 21:32]