Terrorcraft 21.5.2004 @ Helsinki

219 posts, 11 pages, 49,338 views

Lamb

Posts: 36

#201 • • Lamb Lamb
Damien oli kyllä ainoa valopilkku näissä bileissä.

--
Yesterday was a lie.

fibbe

Posts: 49

#202 • • fibbe Speed King
kaverilla taitaa olla jonkinlaisia kuvia sieltä ... pitääpä kysellä ... *juonittel*
or_neon

Posts: 598

#203 • • or_neon mr2090
Waily ja Junior kyl rymys aika hyvin.. Niiden setit oli kyl aika kovii.. Lisää tämmösii ja niit kuvii nyt jumala**a..*jiihaa*

Nii ja sit se suomiräppi kohta oli aika outo?? Kenellä se nyt tulikaan.. en oikeen muista.. Mut hyväks biisiks se sit muuttuu ainaki!!*iloinen*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Rubicon

Posts: 550

#204 • • Rubicon
loistava ilta tosissaan!
iso käsi varsinkin Galraville koska ainoastaan sen aikana tuli tanssittua...
tosin ehkä siin kohtaa vedettiin vähän tutun puolesta*aplodit*

Ja Galravin alotushan nyt oli aivan mahtava

Tassut yhteen myös Kriss G:lle joka soitti urheasti loungessa vaikka yleisö välillä katoskin muualle...*nauru**sydän*

Ja sit kritiikkiä sen verran ettei Waily onnistunu sytyttää millään tavalla,
harmi sinänsä *joo*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Kriss G

Posts: 1,492

#205 • • Kriss G Wir brauchen bass

Rubicon:

Tassut yhteen myös Kriss G:lle joka soitti urheasti loungessa vaikka yleisö välillä katoskin muualle...*nauru**sydän*



Sillon ku mä soitan, on bileet pystyssä! Oli yleisöä tai ei...

--
DESTROY ALL HIPPIES

fibbe

Posts: 49

#206 • • fibbe Speed King
ainii mä saan kaverilt kai pari video pätkää.. pitäs vaa jonnekki uppaa ne .. et jos jotai kiinnostaa ni ilmottakaa mulle *juonittel*
Dueno

Posts: 168

#207 • • Dueno klubbarin rumin

fibbe:
ainii mä saan kaverilt kai pari video pätkää.. pitäs vaa jonnekki uppaa ne .. et jos jotai kiinnostaa ni ilmottakaa mulle *juonittel*



Onko hirveen isojakin ?

Edit: hävettää jo nyt kun tiiän että oon siinä videossa *blush*

[muokattu 26.5.2004 17:05]

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

fibbe

Posts: 49

#208 • • fibbe Speed King
muistaakseni ainakin yks pätkä kestäis 10min .. en oo ihan saletti... :) äänenlaatukin videoissa oli muistaakseen aikashyvä...
Avatar
#209 • • sakk303 Guest
Loistopurskeethan noi oli, vaikka tultiinkin kavereiden kanssa vähän turhan myöhään.. mut puol2 kun vasta tultiin niin siitä jaksoikin sit hyvin poljettaa ihan illan finaaliin saakka *joo* ..jäi vaan harmittaan ku ei ehtinyt muuton vuoksi kuulemaan wailyn häröilyä, mut ehkä ens kerralla sitten..
niin ja sorry vaan mut mun pillissä oli nyt joku vialla ja siitä pääs vähän ehkä kipeitä ääniä et jos jotakuta ärsytti niin eip' voe mitään, mä nautin ainaski ihan kybykällä! *jiihaa* ja ei kun lisää dyn-dyn-dyn.. *piis*

[piru nyt alko harmittaa viel enemmän ettei tultu sinne jo paaaljo aikasemmin] ..ja imo se damienin setti loppuun oli ihan ok ja kivat räbäbiittivedätykset, mutta ehkä aavistuksen liiankin hektistä puristusta, ku se ei tahtonut oikein meikäläisen päkiöillä hipsittävälle ja pohkeita puuduttavalle tamppaukselle oikein sopia..

dekoja ei suuremmin ollut mutta ei ollut paljoo välikskään.. vielä kun sen lattian sais joskus niin kliiniin kuntoon et siellä tosiaan vois halutessaan tamppailla avojaloin, kun mulla on se vähän tapana.. nytkin, vaikka oli ns. ”känniääliötön” tapahtuma, niin silti lattialtaa tarttui tahmat ja pikku sirut taas jalkapohjiin joita sitten aamuyöstä nakerreltiin leathermanin kanssa pois *iihhih*
fibbe

Posts: 49

#210 • • fibbe Speed King
se oli hieno juttu se sun pillis :) tuli lisää fiilistä ja alko jalka vispaa vielä lujempaa :) kiitos siitä *jiihaa*