Loistopurskeethan noi oli, vaikka tultiinkin kavereiden kanssa vähän turhan myöhään.. mut puol2 kun vasta tultiin niin siitä jaksoikin sit hyvin poljettaa ihan illan finaaliin saakka
..jäi vaan harmittaan ku ei ehtinyt muuton vuoksi kuulemaan wailyn häröilyä, mut ehkä ens kerralla sitten..
niin ja sorry vaan mut mun pillissä oli nyt joku vialla ja siitä pääs vähän ehkä kipeitä ääniä et jos jotakuta ärsytti niin eip' voe mitään, mä nautin ainaski ihan kybykällä!
ja ei kun lisää dyn-dyn-dyn..
[piru nyt alko harmittaa viel enemmän ettei tultu sinne jo paaaljo aikasemmin] ..ja imo se damienin setti loppuun oli ihan ok ja kivat räbäbiittivedätykset, mutta ehkä aavistuksen liiankin hektistä puristusta, ku se ei tahtonut oikein meikäläisen päkiöillä hipsittävälle ja pohkeita puuduttavalle tamppaukselle oikein sopia..
dekoja ei suuremmin ollut mutta ei ollut paljoo välikskään.. vielä kun sen lattian sais joskus niin kliiniin kuntoon et siellä tosiaan vois halutessaan tamppailla avojaloin, kun mulla on se vähän tapana.. nytkin, vaikka oli ns. känniääliötön tapahtuma, niin silti lattialtaa tarttui tahmat ja pikku sirut taas jalkapohjiin joita sitten aamuyöstä nakerreltiin leathermanin kanssa pois *iihhih*