Arctic Mystery - Left Behind UUTTA MATSKUA TARJOLLA!!!

31 posts, 2 pages, 9,107 views

Arctic Mystery

Posts: 80

#1 • • Arctic Mystery
Left Behind
192mp3
8.05
136bpm

Nyt olis kuunneltavissa uusimmasta päästä olevaa matskua Humanityn jatkeeksi....
Tyylinä edelleen trance jossa on ehkä pykälän verran rankempi fiilis...tai no edelleen kukin saa itse kuunnella ja päätellä miltä kuulostaa....

http://www.kolumbus.fi/k.maukonen/au/LeftBehind.mp3
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
alkaa erittäin nätisti ja hillitysti, jopa mun laitteilla kuulostaa hyvältä, miksaus mun mielestä enemmän kuin kohdallaan, pienet äänet taustalla nättejä ja toimivia, en löydä pahaa sanottavaa tästä, vaikka ei enään ihan sitä mitä kuuntelen pääasiassa niin kuiteskin uppoo, en tiiä mistä johtuu, hyvä tää on, en mä muuta osaa sanoa *hymy* pianot nätit, melodiat just sopivia, ei liian vieraita eikä liian ”massaa” äänet erottuu hyvin toisistaan jne... loistava biisi mutta tiedän Am:ltä yhden vielä paremman biisin joka on kyllä oma suosikkini, mutta ei tarkoita ettenkö tästä tykkäisi... :)
*piis* *hymy*
vielä kolmatta kertaa soittoon näin putkeen :)

[muokattu 26.4.2004 23:21]
blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU
hyvä idea laittaa ”jotain” jakoon viel enne bileit *hymy* taidanpa tehdä saman tempun... mut palaute sit kuhan saan kuunneltuu
Kaizu

Posts: 194

#4 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Ehdottomasti hyvä biisi ! Diggailin tääl himas ihan täysillä (tai niin täysillä kuin ajankohta antaa myöten). Lisää vain tällasta, mukavan rentouttavaa ja samalla ahh niin tanssittavaa *slurps*

--
PaartiPaarti

nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Kaizu:
Ehdottomasti hyvä biisi ! Diggailin tääl himas ihan täysillä (tai niin täysillä kuin ajankohta antaa myöten). Lisää vain tällasta, mukavan rentouttavaa ja samalla ahh niin tanssittavaa *slurps*


jep, ja mieti että am:llä on vielä ylitse muiden oleva biisi joka on parasta mitä oon suomen ”trance-puolella” kuullut, tämä on mun oma mielipiteeni mutta se biisi on semmoinen että mikään muu ~140bpm:n biisi saanut semmoisia fiiliksiä mulle :]
mutta tää sama biisi soi vieläkin *piis*
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
mixaus kyl perkeleen kohillaan, humanity oli ehket parempi, tässä vois olla ehket säväyttävämpi melodia mut menee kyl näinkin vaikken tällästä kauheasti kuuntele... mut varmasti la uppoo ku ei jaksa enää polkata niin vauhdil *hymy*
DagO

Posts: 1,066

#7 • • DagO häröö
Mä tykkään: helvetin hieno rallatus. Mixaus oli enemmän kuin kohdallaan, Vaihteli tarpeex ettei missään kohti tehnyt mieli kelata. Eli varsin onnistunut tuotos!!! Jatka samaan malliin.
Andy

Posts: 1,019

#8 • • Andy
...ei tää biisi oo viel mitää XD fiilistellyy nähnykkää..tainnu henkuli jättää ihanimmat palat liveillaxi... :) ..piin teer antil neibour knocked :D

[muokattu 27.4.2004 01:58]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Avatar
#9 • • astaroth Guest
Komea kappale, tykkäsin oikein paljon. Valitettavasti maallikkona en osaa antaa teknistä palautetta, mutta kuulijan korvaan oli oikein hyvää kiksua! Tällaista vain kehään Säteissä!=)=)=)
UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
Mä suljen simäni ja alan tuntemaan kuinka eri äänet alkaa vaikuttamaan kehossani ne saa mut hymyilemään ja tuntemaan kylmiä väreitä ne saa mut leijumaan.. tanssimaan johonkin paikkaan tuntemattomaan jossa on vain minä ja musiikki.
Tässä kappaleessa on sitä jotain joka saa kylmiä väristyksiä aikaan... Ja toi PIANO *sydän* mä oon aina ollu piano pimputus fani ja tässä se korostuu oikeen hyvin mut antaa tilaa kaikille muilekkin äänille.. nää kaikki äänet korostaa ja tukee toisiaan... tosi harmooninen melodia joka vie mut ainakin taivaisiin.
Henkilökohtaisesti tunnen et tämä on surullinen mut jossa selvitään voittajana.. tää on semmoinen ”toivon” biisi jossa kaikki kääntyy parhampaa päin.
tätä kun kuuntelen niin muu maailma unohtuu.*sydän*
äänet on tosi selkeet puuroisuutta ei todellakaan ole.. Tämä on loistava.. *sydän*

Lauantain säteitä odotellessa soi tämä varmaan reapitilla aika hiton monta kertaa.. ja sen jälkeen tulee soimaan ja fiilistelen sit säde iltaa.. *hymy*
Ja näin etukäteen onnea keikalle... Odotan sitä innolla. *piis*
okiru

Posts: 709

#11 • • okiru Outo Hervantalainen
Huh kuinka järkyttävän kaunis biisi :o

Pidän erittäin paljon. Tälläsitä kiksun pitää imo olla. UnityF taiskin fiiliksen puolesta tuossa kuvata erittäin hyvin omia mietteitä.
Kiitos tästä ja jatkakaa samaan malliin. Tuntuu homma olevan teillä hanskassa.

-mika
andi--

Posts: 1,381

#12 • • andi-- lunttu
Oih, tykkään kovasti näin ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen... Parin seuraavan kerran jälkeen varmasti vielä enemmän. *joo* Toivottavasti ei lauantaina oo ihan hirmusen heikossa hapessa perjantain jäljiltä, olis harmillista missata tällaisia kipaleita lauantaina. Fiilistelempä lisää *nuotti*

--
- RAAH -

Piiuzki

Posts: 870

#13 • • Piiuzki
uih tää o ihan pirun hyvä *plur* *sydän* tykkään kovasti =)
lumen

Posts: 2,398

#14 • • lumen lumelääke
en oo ehtiny viel kuuntelee mut oon jo valmiiks arctic mystery -fani *plur*
joten imutukseen *hih*
ja säteessä livenä *piis**jiihaa*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Philly

Posts: 506

#15 • • Philly AIM HIGH!
mielettömän kaunis melodia *sydän* enää ei malta odottaa että kuulee biisin livenä *aplodit*
hoopstar

Posts: 472

#16 • • hoopstar hoopstar
good shit *joo*
kukla

Posts: 53

#17 • • kukla
Voi että, tulin ystäväni luo ja hän laittoi tämän biisin soimaan ja humanity oli jo niin ihana kappalle ja tämä on todella hyvää jatkoa sille, et minun on pakko hakea tämä kyseinen kappale omalle koneelle heti kun pääsen kotiin.
Todella hienoo että linja on jatkunu yhtä hyvänä ellei ole menny jopa paremmaksi *vink* Tämä on todella kaunis kappale. *joo*

[muokattu 27.4.2004 18:49]
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#18 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Sanoisin että se oli aika taustamusiikki trancea. Muuten hyvän kuuloinen raita ja ihan nätisti tehty kyllä, mutta siitä puuttuu se jokin viimeinen silaus.

Muutama saundi kuulostaa jotenkin liian vanhalta/viimeistelemättömältä, kuten iskubasso ja clappi.

Vielä neljännenkin minuutin kohdalla herää ajatus ”onko tämä biisi jo alkanut?” Kappale ei oikeen missään vaiheessa tempaise mukaansa vaan sen voi kuunnella alusta loppuun samalla kun pelaa pasianssia.

Vielä kun lisäis muutaman ”maasta taivaaseen” nousun ja vähän voimakkaamman basson niin vois toimia paljon paremmin.

Biisin pitäsi olla sellainen että sä istut klubilla ja juttelet 10 kaverin kanssa ja yhtäkkiä tokaiset kaikille ”HEI! Mikä tää on? Nyt joraamaan”

Tämä menee ”täyte biisi” osastoon. Juustoa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se

Steven Hoaks:
Sanoisin että se oli aika taustamusiikki trancea. Muuten hyvän kuuloinen raita ja ihan nätisti tehty kyllä, mutta siitä puuttuu se jokin viimeinen silaus.

Muutama saundi kuulostaa jotenkin liian vanhalta/viimeistelemättömältä, kuten iskubasso ja clappi.

Vielä neljännenkin minuutin kohdalla herää ajatus ”onko tämä biisi jo alkanut?” Kappale ei oikeen missään vaiheessa tempaise mukaansa vaan sen voi kuunnella alusta loppuun samalla kun pelaa pasianssia.

Vielä kun lisäis muutaman ”maasta taivaaseen” nousun ja vähän voimakkaamman basson niin vois toimia paljon paremmin.

Biisin pitäsi olla sellainen että sä istut klubilla ja juttelet 10 kaverin kanssa ja yhtäkkiä tokaiset kaikille ”HEI! Mikä tää on? Nyt joraamaan”

Tämä menee ”täyte biisi” osastoon. Juustoa.




Mun mielestä tää on kaikkea muuta kuin juustoa. *piis*

Tää biisi on just semmoinen biisi jos mä istuisin niitten 10 kaverin kanssa niin pomppisin pöydän ylin tanssilattialle tanssimaan..*sydän*

Ja noi maasta taivaaseen nousut on just sitä perushehkutusta jota alkaa olemaan jokausessa kiksu kipaleessa ja sen takia tää iski lujemmin kun tässä ei ole sitä yyyyyyyber laskuuu ja yyyyyyyyber nousuu...*hymy*


mut mielipiteitä on monia... *piis*
Aidan

Posts: 1,524

#20 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
AIVAN LOISTO KIPALE!!

Tää ei todellakaan ole Hollanti juustoa (vaikkakin Hollanti juusto on HYVÄÄ*plur*)
Toimii todella mukavasti basso ehkä mun mielestä vähän liian ”eurotrance” kuulonen mutta ei se hirveästi haittaa!

Tän perustella tulen varmasti kuuntelemaan säteisiin *piis*

--
Hammer Zeit!