Arctic Mystery - Left Behind UUTTA MATSKUA TARJOLLA!!!

31 posts, 2 pages, 9,102 views

MaybeDifK

Posts: 6

#21 • • MaybeDifK
Erittäin tykki biitti vaikkei kaiken nopein mahdollinen. Taustat groovaa eteenpäin tavalla, jolla koko pituus 8min jää huomaamatta. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi pianomelo jää kesken. Ehkäpä se onkin juju.
*aplodit**aplodit**aplodit*
Priest

Posts: 86

#22 • • Priest Mitnick
Tämä on ihan päällikkö eli toimii mun kohdalla aika loistavasti.
Ei ehkä mitn rankkaa tavaraa mutta hehkua löytyy kuitenkin. *super*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

Viltsu

Posts: 2,010

#23 • • Viltsu noname
Taitaa L-Vee:n matsku maistua ;)
sen verran vahvat mielleyhtymät tuli tuosta basslinestä.
paras demo-trance-vedätys mitä oon ehkä ikinä kuullu :)
haenpas sen vanhemmankin biisin vielä käsiini.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Cress

Posts: 405

#24 • • Cress
Alku oli heti AAAaivan loistaavaa *jiihaa* kappale alkoi hywin kokoilemaan tarvittavia aineita loistavaan raitaan *joo* Kyllä tässä miun pallo pää alkaa heilumaan ja jalkaa nostaa.. Voi Q toi piaano oon kaaunis! ja sen jälkeinen lähtö ...(uudestaa samaan kohtaan) ja saman tie ripiitti hela raidalle *joo*

Jaa matka jatkuuu *hymy* Loistava! Kyllä! tommonen pehmeä ja lämmin syleilevä ääni!! osuvia tommoset pikku kohina tuolla takana *hymy* tämmöset raidat soitetaa LUJAA!!!
*joo*

Loistava *jiihaa* *aplodit*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se

Viltsu:

paras demo-trance-vedätys mitä oon ehkä ikinä kuullu :)



Mä oon Viltsu sun kanssa ihan samaa mieltä.. *joo* *hymy*
Sun on pakko tulla säteisiin fiilistelee mun kanssa tätä... *vink*
KaveriTavara

Posts: 440

#26 • • KaveriTavara pyryharakka
Ei ole oikeen minun tyylistä musiikkia mut ihan hyvin potkii kun sitä täällä kaverin luona on kuunneltu.. *hymy**piis*

--
hyvässä lihassa ei harmita

lumen

Posts: 2,398

#27 • • lumen lumelääke
kyl täytyy sanoo et tossa oli syvyyttä tossa saundissa ja uppoo ainaki muhun ku löyly kiukaalle *nauru**plur**pihkassa*

ja se säteen live-setti *pihkassa* voi luoja, tanssin siel aivoni pihalle *piis**jiihaa**lmao**aplodit*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

UnityF

Posts: 15,721

#28 • • UnityF joo just se

lumen:

ja se säteen live-setti *pihkassa* voi luoja, tanssin siel aivoni pihalle *piis**jiihaa**lmao**aplodit*



meitä oli sitten kaksi... mie risuin jopa kengät jalasta et pystyin tanssii ihan uppoutuneena pelkästään tähän musiikkiin... tää biisi kun tuli niin kyyneleet vieri poskille ja hymy oli enemmän kuin korvissa... oi sitä tunnelmaa.. *sydän*

kiitos arctic mystery.... jään odottaan mielenkiinnolla lisää musiikkia.. *sydän*




*piis**plur**piis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#29 • • hrdkvr KURGO
jostain jääny mieleen että käytät aikalailla reasonia. onko tässä kappaleessa reasonilla osaa? jos on niiiiiin vieläisompi hatunnosto tai onpa hyvin masteroitu jälkeenpäin, sillä soundit oli tosi kirkkaat ja hyvänkuuloiset. muutenkin oli tosihyä. mulla oli tää samaan aikaan imutuksessa paocalan biisin kanssa ja kuuntelin että kylläpäs se alec taas on hyvän mutta erilaisen viisun saanut aikaan mutta kun huomasin että tämä olikin sun niin ei se mitään .. pistetään nimi muistiin

--
-keep it hard-

Arctic Mystery

Posts: 80

#30 • • Arctic Mystery
Kiitos...=)))

Reasonia olen käyttänyt elämässäni noin tunnin verran ja siitäkin on aikaa varmaan parivuotta...tossa raidassa saundit on revitty mistä milloinkin ja tosiaan reasonia siin ei oo yhtään....Kiva kuulla et uppoo!!!*iloinen*