RUSH - Winter Mayhem, 3.12.04

254 posts, 13 pages, 55,919 views

Sucy

#181 • • Sucy
Oli kivaa*jiihaa* Tosin jossain vaihees alko tulla väsy ja jalat ei oikeen tahtonu kestää*uuh* Paska kunto... yoji oli mitä oli....mut yleisesti ottaen kyllä menoa riitti*jiihaa**aplodit*
Kiitos kuitenki ihanille kavereille kutka piristi iltaa*hali**hymy*
Mellu-

#182 • • Mellu-

faarao:
---
alek száhala:
Carbonit ja Proteus pelasti *joo*. Yoji oli ikävä kyllä pettymys, odotin mieheltä paljon enemmän *hmph*

---

Oon kyllä just samaa mieltä.. *ding* Odotukset oli kai liian korkealla *uuh*
Mutta Carbonit *plur* *jiihaa*

*joo* *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Grimsmeer

#183 • • Grimsmeer
Ihan mukavat bileet oli kyl. Proteukselta tosiaan melko tyypillinen setti muttei todellakaan vetänyt ainakaan meikäläistä hiljaseks. Biomehanikalta olisin odottanut enemmänkin. Alotti vähän rennommalla meiningillä mutta onneksi tempo nous loppua kohden.

Jännää oli kyl se, että jossain vaiheessa bion setin alkua kaikki muut äänet paitsi basso puuroutu ja siinä yhessä vaiheessa tais levariki sanoa työsopimuksen irti...*nauru*

Mutta kaikin puolin erittäin hyvät bileet *jiihaa**aplodit*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

Villéy

#184 • • Villéy
TYKKÄSIN *jiihaa*

Taisin unohtaa itteni heilumaan koko ajaks enkä nähny näitä lävistysjuttuja, onneks. *eiei* Yoji oli hiukkasen vaisumpi kuin odotin, mutta silti ilta oli yhtä hymyä.
kipzu

#185 • • kipzu
yhdyn edelliseen!!! carboni oli kyl ihan TÖRKEEN hyvä!!!
p3T0

#186 • • p3T0 häslä
Jeps... Odotukset oli ihan liian korkeella Yoji suurimmilta osin täysi pettymys :( no mutta tulipahan nähtyy *joo*
ihmiset oli kyl ihania kaikki hymyili niin kivasti! *aplodit* hjuuva fiilis kumminki *iloinen*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

PuuhaOsku

#187 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

INFIANA:
yoji oli paska... tai paskempi mitä odotin...

Minä olen tosta aivan samaa mieltä!

Cb oli aivan loistava*plur*

Muutenkin koko iltama oli etkoista lähtien aivan mahtava!
Pablo

#188 • • Pablo
Yoji ja CB oli hyvät! Välillä tuntui kun olisi ollut Hallmarkeissa kun Rusheissa on tottunut 'hieman' rankempaan musiikkiin kun mitä Yoji soitti. Mutta tykkäsin ja tuli tanssittua aika pirusti *hymy*
fosforic

#189 • • fosforic
Kohtuu hyvät bileet..Yoji oli uusi tuttavuus,mut ei niin erikoinen mun mielestä*eiei*.
Kiitokset bileiden järjestäjille ja tietty kavereille ja uusille tuttavuuksille..*iloinen**hymy*

--
reality sucks!

(5) (3)

#190 • • (5) (3) -no rest for the evil-
ääh... pitkästä aikaa polkkkkka bileissä... ja nyt kyl pysyn pois pidempään. oon kai jotenki liian vanha tjtn ku ei polkka enää tanssita.

kiitos hei ja ei. *taputapu*

--
theworldismine

Shaz

#191 • • Shaz team Wittupäät
Ei kyl voi sanoo muuta ku et wau! *aplodit* Meininki oli ihan mahtava ja ai että proteus oli taas tules *jiihaa* Tuli tampattuu vissiin vähä liikaakin, ku ei meinannu aamuissa jaksaa aluks. (joojoo, offtopiccii hilusti..) Yoji ja Proteus oli kyllä ihan törkyhyvii *sydän* *jiihaa* Kiitokset ihanalle Karviselle joka lähti sinne mun kanssa *sydän* ja muille kavereille sekä muutamalle uudelle tuttavuudelle. *hymy*
*hali* kaikille.

-- Ja faarao, kiitti ku pidit mun röökei *nauru*
Claquesous

#192 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Olin iha saatanmoisessa soseessa, ku olin tullu suoraa duunin pikkujouluis.... mut kyl ilmane viina on _hyvää_. Ei siis tullu paljoo tampattua ku kunto ei antanu periksi ja laskuhumalakin iski siin klo01 paikkeilla.. No tuli kuitenki häröiltyä iha vitust ja oli iha hyvää muzaquee ymsyms.

--
32. of December

xl8r

#193 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huoh, että osaa olla paikat kipeenä... Niskat ja jalat on aivan paskana... No, kyllä se oli taas sen arvoista *vink*

Tosiaan, hirvitti asteen verran viime viikonlopun teknisen fiaskon jälkeen lähteä vetämään settiä uudemmilla ohjelmilla, mutta hyvinhän se sitten meni, ja tuntu myös ihmiset tykkäävän visuaaleistani (kiitoksia vaan taas kaikesta saamastani molemminpuoleisesta palautteesta).

Mutta asiaan:

Todella loistavaa, en oikein osaa kuvailla muuten. Kaikki esiintyjät pistivät kyllä sellaista menoa että oksat pois, mutta parhaimpana minulle sieltä nousi kyllä tuo Yoji. En varmaan koskaan kuuttlt noin uskomattoman monipuolista polkkasettiä, iski juuri minuun siltä osin todella lujaa. Hieman tuppaa tosin ihmetyttämään tuo Yojin kuulon taso, kun mies paukuttaa monitorit kaakossa (nimimerkillä vieressä istunu, toinen korva edelleen melkein kuuro) ilman korvatulppia... No, omapahan on kuulonsa, mutta maailma menettää kyllä kuuroontumisen myötä yhden maailman parhaista dj:stä Yojissa.

Kiitoksia kaikille, takasitte taas unohtumattoman illan *aplodit**plur*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Kristofer

#194 • • Kristofer Vanhuus painaa

Spiik:
---
Jone:

Vinkumista? *justjoo*

Jos laitat kuvasi julkiseen levitykseen, niin niiltä on oikeutta odottaa jo jotain laatuakin. Jos kuvista sitten suoraan näkyy panostamisen puute, niin ei mielestäni ole mitenkään kohtuutonta kritisoida sitä.

---

Otetaan sitten pois. Poistakaa kommenttinne missä osoite näkyy.

Panostamisen puute? En ole mikään valokuvaaja, siksipä en tänne klubitukseenkaan kuviani tunge.

Ihmetyttää tällainen vinkuminen. Jos on liikaa kuvia, miksi niitä pitää katsoa, saatika sitten alkaa valittamaan niistä? Itse katsoisin mielelläni monta sataa kuvaa tapahtumasta, siinä kun meneekin ihan hirveästi aikaa.

Sitten vielä toinen asia. Uppasin 10 kuvaa Rushista klubitukseen, vain 2 pääsi läpi. Karsin juuri niinkuin pitikin, eli parhaat kuvat, mutta en saa päähäni, mitä asiatonta on esim. kauniissa tytössä bailaamassa kivoissa kuteissa. Selityksiä?

--
Trance is life.

kuninkas

#195 • • kuninkas Team KarvaBallot
Olihan siistit kemut aina Sebastianin alkutahdeista Yojin lopetukseen. Diggasin, oujee!!!

--
*iloinen*HäRöPallO*iloinen*

Blue_Wabbit

#196 • • Edited Blue_Wabbit

Juhgu
Ei paljoa haitannu, mutta pistit kellonajan muistiin? *nauru* Ei nyt yksi tekninen ongelma koko settiä pilaa, eri asia sitten jos se on jatkuvaa.

No satuin just kattomaan kelloa luurista ni kai se sit jotenki jäi vaan mieleen *nauru*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

#197 • • ALIEN Guest

Jone:
---
Spiik:
98 kuvaa ja 14 videoclippiä kyseisestä tapahtumasta www.spiik.net/muut/rush

---

Päivän kaksi avainsanaa: valikoi, karsi.

pakko myöntää et paljon on rumia ihmisiä toisin, kun esim. jonen sivuilla.. mut ei haittaa. ihan mielenkiinnolla silti kävin läpi joka kuvan ;)
Rivakka

#198 • • Rivakka T2xikerien
Miksi en löydä tuolta Spiikin sivuilta niitä video clippejä??
tiipi

#199 • • tiipi

Rivakka:

ne videot löytyy siitä ku painat sitä flyerin tekstipuolen kuvaa :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Rivakka

#200 • • Rivakka T2xikerien

tiipi:
---
Rivakka:

---

ne videot löytyy siitä ku painat sitä flyerin tekstipuolen kuvaa :)

Ahaa! Kiitoksia paljon!! Yritin ettii sielt kuvien seasta... Oon oikeesti meinaa ihan uskomaton uuno tietokoneitten käytössä*hymy*