254 posts, 13 pages, 55,896 views
yusu:
Noni..duunistaki saatu se vapaa ..ottakaa joku vaahtosammutin mukaan! (ihan sen takii et jos oon liian liekeissä) *heiii*
MaoTse:
Saas nähdä mitä tästäkin reissusta tulee... *muhaha*
Jocular:
Tulipas tässä mieleeni, et jos ostat ovelta ja oot "Rushmember" ni pääset 22 eurolla.. Mutta, olen liittynyt jäseneksi joskus vuonna nakki.. Millä todistan olevani Rushmember? pPrinttaan mailiini tulleen vahvistuksen ja meen sitä heiluttelee jollekki örmylle pokelle, yeah right.. Asiasta tietävät asianomaiset, ottakaas kantaa..
Sebastian:
---
Jocular:
Tulipas tässä mieleeni, et jos ostat ovelta ja oot "Rushmember" ni pääset 22 eurolla.. Mutta, olen liittynyt jäseneksi joskus vuonna nakki.. Millä todistan olevani Rushmember? pPrinttaan mailiini tulleen vahvistuksen ja meen sitä heiluttelee jollekki örmylle pokelle, yeah right.. Asiasta tietävät asianomaiset, ottakaas kantaa..
---
siel on erittäin kiva mimmi myymässä lippuja, ei mikään örmyilevä poke ..... membership kortit on ollu painossa kolme viikkoa, huomen aamulla selvii saadaanko ne perjantaina jakoon
kipzu:
ei yks kaveri vaan kovasti väitti et siel olis joku toinen sali...
kipzu:
---
Sebastian:
---
kipzu:
Onks siel molemmat salit auki vai vaan se perus pikku sali?
---
mikäköhän toinen sali ...
---
aaaaa... ei yks kaveri vaan kovasti väitti et siel olis joku toinen sali... eli joooooo... ei mitään! onks sinne viel hyvin lippuja? paljon sinne mahtuu?