Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

178 posts, 9 pages, 46,732 views

RAVE4EVER

#101 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
no niin liput on haettu eli täällä ollaan*jiihaa*

tulee varmaan kaikesta päätellen aika uskomattomat pippalot ..*aplodit*

toivottavasti meikäpapan kunto kestää*nauru**super**super*

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

liikkuva muna

#102 • • liikkuva muna an egg on the move
Ton flaierin mä haluun nähä livenä *nauru* näyttää ihan simon isolta. *hihu*

[muokattu 8.7.2004 14:54]
Jone

#103 • • Jone Archibald Haddock
Ei se kyllä ole milliäkään isompi kuin aikaisemmatkaan. Takapuolelle vaan tuli tällä kertaa sattuneesta syystä poikkeuksellisen paljon tavaraa. *vink*

Julistekin samasta aiheesta on tosin tehty. *joo*
Aeryn

#104 • • Aeryn
Mjooh, tänne on kyllä pakko yritää päästä tulee, näyttää nimittäin sen verran herkulliselta tapahtumalta, että huh huh! *jiihaa* *aplodit* *hih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

BUTCHER-KK

#105 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry

efo:
Oon sopivasti kreikassa*dissaa**nyyh*

*muhaha* mut meikäläinen lähetee sopivasti Kreikkaan pippaloiden jälkeen sunnuntaina *jiihaa* *aplodit* *jiihaa*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

sasu

#106 • • sasu
Onks kellään tiedossa soittojärjestystä? *jiihaa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Piiuzki

#107 • • Piiuzki
*jiihaa* vähän yli viikko enää..Meikä ei pysty enää oottaa *aplodit* Bileitä oon oottan jo kuukauden ainaki *hymy* Sade* kävi ostaas tänää liput meille, nii nyt ainakin on varmaa et me ollaa bileisiin tulossa *plur* *sydän* *sydän*
#108 • • RINY Guest

Piiuzki:
*jiihaa* vähän yli viikko enää..Meikä ei pysty enää oottaa *aplodit* Bileitä oon oottan jo kuukauden ainaki *hymy* Sade* kävi ostaas tänää liput meille, nii nyt ainakin on varmaa et me ollaa bileisiin tulossa *plur* *sydän* *sydän*

JEP, liput on taskussa!! Ei sitten muuta ku bileitä veinaileen *sydän* Piiuzki, sit pidetään kans hauskaa!! *jiihaa*
Piiuzki

#109 • • Piiuzki

Sade*:
---
Piiuzki:

---

JEP, liput on taskussa!! Ei sitten muuta ku bileitä veinaileen *sydän* Piiuzki, sit pidetään kans hauskaa!! *jiihaa*

No siis todellakin *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* Sade* *hali* kiitos ku majotat mut teille et pääsen bileisiin *kiitollinen* *hih*
#110 • • RINY Guest

Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

No siis todellakin *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* Sade* *hali* kiitos ku majotat mut teille et pääsen bileisiin *kiitollinen* *hih*

Ole hyvä vaan mussu *sydän* *sydän* *hali* Oot tervetullut meijän kämppään ihan millon vaan tarttet!
Piiuzki

#111 • • Piiuzki

Sade*:
---
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

---

Ole hyvä vaan mussu *sydän* *sydän* *hali* Oot tervetullut meijän kämppään ihan millon vaan tarttet!

Sittenhän mä vaikka muutan teille *vink*
#112 • • RINY Guest

Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:
---
Sade*:
---
Piiuzki:

---

---

---

---

Sittenhän mä vaikka muutan teille *vink*

Jos vuokrasta päästään sopuun! *vink*
Jussi Soro

#113 • • Jussi Soro choon!

sasu:

Pikkulinnut kertoi, että huomenna pitäis tulla.

Meikäläiseltä kuullaan täällä hiukkasen normaalia tiukempi setti, hollantimeininkii jne.

[muokattu 14.7.2004 22:46]
Zimeon

#114 • • Zimeon
Tänne on pakko tulla! tänään ostaa lipun jos saan itseni liikkeelle xD
Pablo

#115 • • Pablo

sasu:

Kun koitin kysellä soittojärjestystä niin ei kuulemma ole tehty vielä. :)

May-B:
juu, tänne tullaan *joo*

Hienoa! *hali*

[muokattu 15.7.2004 13:01]
Klubi

#116 • • Klubi
Soittoajat alustavasti Mättöareenalle ja jatkoille. Vaihtoehtopuolen aikataulu seuraa pian perässä...

16.00-17.15 Mayah & Orfeus
17.15-18.45 RX & E-nrg & Octan
18.45-19.30 Pain of creation LIVE
19.30-21.00 Neon & Friik & Triton
21.00-22.00 Carbon Based LIVE
22.00-23.15 Sebastian ft Kris Kylven on drums
23.15-01.00 LADY BIANCA
01.00-02.00 Alek Szahala LIVE
02.00-03.30 Proteus

05.00-06.30 Sasha F
06.30-08.00 RX
08.00-09.30 Tom Cruel
09.30-11.30 Karri K
#117 • • RINY Guest
*odottaa jo* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa*
Kävelevä katastrofi

#118 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
FAK!!!nää kemut jäi sitte väliin,niinku aika monet muutkin....nilkka poikki*nyyh*sanat eivät riitä kertomaan miten shokissa olen kaikesta...pitäkää kivaa ja tampatkaa huolella!!*plur*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Klubi

#119 • • Klubi
Ja tässä alustava aikataulu vaihtoehtoiselle puolelle..

16.00-18.00 Jazka & Henkka K
18.00-20.00 Liebherr
20.00-22.00 Nemes
22.00-00.00 JussiS
00.00-02.00 Gismo
02.00-03.30 Ateah Fall
Maihku

#120 • • Maihku neiti hankala
tää olis kyl helmi*sydän*