Loco : Union of Hard Souls 23.7.2004 @ Turku

178 posts, 9 pages, 45,121 views

JanJan

Posts: 189

#81 • • JanJan
unohtui kertoa, että kakkua ja pientä naposteltavaa on myös tarjolla....*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Nemes

Posts: 2,099

#82 • • Nemes Balearium

JanJan:
unohtui kertoa, että kakkua ja pientä naposteltavaa on myös tarjolla....*jiihaa**jiihaa**jiihaa*



pistät sit kokoajan vaan paremmaks ;)))
Avatar
#83 • • karrik Guest
Mielenkiintoinen festaribäkkäri artisteille suunnitteilla ;)

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi
Nemes

Posts: 2,099

#84 • • Nemes Balearium

karrik:
Mielenkiintoinen festaribäkkäri artisteille suunnitteilla ;)

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi



näähän alkaa kokoajan kuullostaan vaan paljo paremmalta... taitaa tulla aika rok! ilta ;)))
sakin

Posts: 178

#85 • • sakin

karrik:
Mielenkiintoinen festaribäkkäri artisteille suunnitteilla ;)

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi



Kun kerran on alettu tekeemään täydellistä iltamaa niin laitetaan ne energiasäädöt kuntoon.. eiks jooo ( helvetin kova painostus jatkuu ;)


S.
efo

Posts: 1,908

#86 • • efo Laserpoint
Oon sopivasti kreikassa*dissaa**nyyh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Orfeus

Posts: 5,872

#87 • • Orfeus

Nemes:
---
karrik:
Mielenkiintoinen festaribäkkäri artisteille suunnitteilla ;)

Ja häppäri, working on it.. Anyway meillä alkaa tulevana maanantaina heinä- ja elokuun kestävä Hawaii-häppäri, jossa mm. shotteja halvalla, mutta väsään vielä jonkun energiajuomasäädön varmaan..

Karri / Klubi

---


näähän alkaa kokoajan kuullostaan vaan paljo paremmalta... taitaa tulla aika rok! ilta ;)))


Tulee tood*sydän*
Avatar
#88 • • astaroth Guest
Mulla on palkallinen kesäloma tähän aikaan. Olen niiiiin täällä. :)
Jone

Posts: 8,258

#89 • • Jone Archibald Haddock
Flaba ja tiedot lisätty ekaan viestiin.
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#91 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Saako sitiläiset street biitist ennakkoja????*täh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Winde

Posts: 336

#92 • • Winde Tuuli
Eilen tuli varmistus että tänne tulee lähtö *jiihaa* Täytyy varmaan pyytää kaveria hakemaan liput ku ei niitä näköjään helsingissä saa ostettua?*juonittel*
Jone

Posts: 8,258

#93 • • Jone Archibald Haddock

Panda:
Eilen tuli varmistus että tänne tulee lähtö *jiihaa* Täytyy varmaan pyytää kaveria hakemaan liput ku ei niitä näköjään helsingissä saa ostettua?*juonittel*



Miten niin ei saa? Kyllä mä ainakin laitoin flabaan et ”ennakot Street Beat.”
Winde

Posts: 336

#94 • • Winde Tuuli

Jone:
---
Panda:
Eilen tuli varmistus että tänne tulee lähtö *jiihaa* Täytyy varmaan pyytää kaveria hakemaan liput ku ei niitä näköjään helsingissä saa ostettua?*juonittel*

---


Miten niin ei saa? Kyllä mä ainakin laitoin flabaan et ”ennakot Street Beat.”



No hyvä jos saa ostettuu *iloinen* En mä oo ees flabaa kattonu. Tos lisäinfo-osuudessa luki vaan turun lippuostopaikat ni aattelin ettei niit muualt saa.
Jone

Posts: 8,258

#95 • • Jone Archibald Haddock

Panda:
No hyvä jos saa ostettuu *iloinen* En mä oo ees flabaa kattonu. Tos lisäinfo-osuudessa luki vaan turun lippuostopaikat ni aattelin ettei niit muualt saa.



Ahs, no se on sitten mun mokani. Kopsasin vanhat infot ja unohdin lisätä niihin SB:n, jonka kanssa joko Jani tai Karri on kyllä käsittääkseni sopinut ennakoiden myynnistä. *joo*
Loco Org.

Posts: 11

#96 • • Loco Org.
...ja infot on nyt korjattu ton suhteen. *vink*
JanJan

Posts: 189

#98 • • JanJan
Tänään saa sitten lippuja myös Streetistä.... kunhan ne saapuvat sinne... *aplodit**aplodit**aplodit*
Dynamia

Posts: 63

#99 • • Dynamia Team Raaka Raisio
lets blow the fucking roof off....