JussiS:
Viime viikonloppuna erään dj:n levyt varastettiin bäkkäriltä. Eikös nyt pikkuhiljaa promoottorit saisi aikaiseksi sellaista systeemiä, ettei siellä takahuoneessa / lavalla hengailisi aina turhaa porukkaa. Itse oon omissa bileissäni ollut välillä hyvinkin ilkeä poistaessani ylimääräisiä ihmisiä takahuoneista, mutta kun sen pääasiallinen tehtävä on olla ”varasto” jossa artisti voi huoletta säilyttää tavaroitaan. Voisko ne ”vippihuoneet” pitää tästä lähtien erillään? Onko narikkakaan sen turvallisempi paikka kun takahuone?
Iteltä on kans viety bäkkäriltä vaikka mitä: Kännykkä, röökit ja muutamia levyjäkin vohkittu Ja sellanen kyllä ottaa nuppiin... kun vähän tutkii asiaa niin bäkkäreiltä kuulee mitä ihmeellisimpiä selityksiä ja ihmisiä!
”Mä oon ton yhen blokkarin poikaystävän naapurin serkku” VITTU!!!
Paras järjestely bäkkärille missä minä olen ollut/nähnyt oli kyllä ylivoimaisesti ”Synchronicity” Pienellä aukolla oli aina portsari jos ei 2 portsaria ja he tarkistivat jokaiselta jokaisella kerralla taskulampulla ”VIP” kortin joten vaikka naamasi olikin tullut tutuksi portsarille mies kuitenkin tarkisti kortin kerta toisensa jälkeen perusteellisestii...
Aina pitäisi hommata joku ovelle vahtimaan tulioita ja menijöitä ja hommata kaulaan ripustettavat bäkkäri kortit... Ei ole kyllä vaikeeta tehdä... Ja vaikka ei olisikaan mahdollista laittaa portsaria ovelle niin jos jokaisella roikkuu vippi kaulassa niin henkilö jolla ei ole erottuu joukosta kyllä äkkiä...
Jone:
Tätä ollaan usein naureskeltu; keskimäärin ihmiset kun tuntuvat kuvittelevan, että bäkkärillä on jotain maagista tyyliin Shamppanjaa, mansikoita ja alastomia naisia mutapainimassa.
Tällänen kuva on tainnut tulla ulkomailta ja näistä ”Uncovered Ibiza” ohjelmista... Kaverini esim. kävi viime kesänä nykissä kuuntelemassa Ferry Corstenia ja bäkkärillä oli kuulemma tosiaan laatikollinen skumppaa, toistakymmentä ns. mallityttöä ja Dj kopin ovien ulkopuolella jonotti vähintään 3 kertaa sama määrä naisia että pääsis edes hetkeks bäkkärille... Eikä ollut pelkästään kuulopuhetta vaan kaveri myös kuvasi tapaukset