Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.
75 posts, 4 pages, 27,702 views
JussiS:
Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.
vaan sille ääliölle. Mulla ei ole takahuoneista mitään kokemuksia, mutta välillä oon kiinnittänyt huomiota siihen, että (mm. nosturilla) dj:n takana hengaa kauhee määrä porukkaa.
Orfeus:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.
---
Ja vieläpä hyvin kännisiä useinmiten!
Hyzenthlay:välillä oon kiinnittänyt huomiota siihen, että (mm. nosturilla) dj:n takana hengaa kauhee määrä porukkaa.
patis:
Miten musta tuntuu että useimmiten ne bäkkärillä hengailevat ylimääräiset on just dj:n/artistien kavereita.
muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai eimuistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
Hyzenthlay:
muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai eimuistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
JussiS:
---
Hyzenthlay:
---
Kuiteski Haba :)
a:Haba on kai oillu abso siitä lähtien ku juotin sille pullollisen Bacardii, tai ehkä se on täs parin vuoden sisään parantanu tapansa .)