Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.
75 posts, 4 pages, 23,047 views
JussiS:
Ja tärkeimpänä: Pakkoko sinne takahuoneeseen on tunkea? Niis on yleensä aika tylsää, eikä musakaan kuulu.
Orfeus:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.
---
Ja vieläpä hyvin kännisiä useinmiten!
Hyzenthlay:välillä oon kiinnittänyt huomiota siihen, että (mm. nosturilla) dj:n takana hengaa kauhee määrä porukkaa.
patis:
Miten musta tuntuu että useimmiten ne bäkkärillä hengailevat ylimääräiset on just dj:n/artistien kavereita.
Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
Hyzenthlay:
muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
Hyzenthlay:
Paha mun on sanoa, ovatko ne ihmiset siellä tarkoituksella vai ei muistuu vaan mieleen yks hallmark, missä joku äijä meni heilumaan tupin kanssa sinne dj:n taakse. Tai oikeastaan se ei heilunut, vaan seiso ja joi sitä bisseänsä
JussiS:
---
Hyzenthlay:
---
Kuiteski Haba :)
a:Haba on kai oillu abso siitä lähtien ku juotin sille pullollisen Bacardii, tai ehkä se on täs parin vuoden sisään parantanu tapansa .)