eiks oo scääärrrrryyy.....
203 posts, 11 pages, 42,026 views
alien:
älkää unohtako, että isoveli valvoo klubitustakin ja on jo tehnyt listan niistä, jotka eniten vastustavat poliisien uusia oikeuksia, koska heitä on syytä myös epäillä (eiks jep?=). Heidän linjojaan kuunnellaan jo...
alien:
älkää unohtako, että ”isoveli” valvoo klubitustakin ja on jo tehnyt listan niistä, jotka eniten vastustavat poliisien uusia oikeuksia, koska heitä on syytä myös epäillä (eiks jep?=). Heidän linjojaan kuunnellaan jo...
hallucinogen:
Sen takia mä pidänkin vapaapäivän ja etsin salakuunteluhärveleitä kämpästä. Täällää kävi eilen YIT:n tarkastajiksi naamioituneita kyttiä ja aivan varmasti asensivat joka kahvikuppiin mikin
a:
Tätä samaa rataa soveltaen vähän tärkeämpiinkin asioihin, kuten puhelinkuunteluun. Laittomasta puhelinkuuntelustahan mm. Sonera-jupakan yhteydessähän jaettiinkin poliisillekin isoja moitteita, joten ylilyöntejä tarkkaillaan ja niistä rangaistaan molemmin puolin. Ei jenkkilän kaltaisella kauhukuvalla ole IMO mahdollisuutta toistua Suomen kanltaisessa oikeusvaltiossa vaikka täällä pyörät kääntyvätkin vuosikausia, kun jostain on nipottamista.
desouza:
---
Roger Roger:
---
desouza:
Eiköhän se ole hyvin pieni ja valittu ryhmä, jolla on siihen puhelinkuunteluun mahdollisuus...
---
Eiks se palvelus palvelusta vastaan ole hyvä keino tehdä vaikka tuo? Olkoon se sitten kuinka laitonta tahansa.
---
Voisin kuvitella, että puhelinkuuntelun väärinkäyttö on mahdollista ilman tuota lakiesitystäkin. Vaikka puhelinkuunteluun ei tarvitakkaan rikosepäilyä, niin eiköhän siihen jokin lupa (asiakirja) kuitenkin tarvita. Okei, poliisikin vain ihminen*justjoo* ja kiusaus väärinkäyttöön saattaa olla suuri. Mutta jos väärinkäyttöä tapahtuisi, niin eiköhän se tavalla tai toisella tulisi ilmi ja päitä putoaisi.
a:
Itse asiassa siinä jaeltiin muistaakseni sakkoja ja pari viraltapidättämistäkin (ellei peräti työosastolta siirtoa), mut jos tätä väitän ja oon vääräs ni joku alkaa nipoo siitä_kin_ .)
a:
En mä näe tuon huom. useamman vuoden saatossa _mahdollisesti_ uuden lain olevan mitenkään erityisen hyvä juttu. Se ei silti tarkoita sitä, että se olisi mun mielestä erityisesti huonokaan juttu, saati saisi mua näkemään salaliittoja joka nurkassa vastoin erinäisiä tähän keskusteluun osallistujia .)
a:
Mä näen vain hyvänä, että mm. lapsiprostituutiota ja ihmiskauppaa huumekaupan ohella käyviä, kansainvälisiä rikollisjärjestöjä vastaan toimitaan esim. em. kaltaisen lain turvin. Mä en näe hyvänä, että esim. paikalliseen mp3-treidausporukkaan tai bileiden aamujatkoille soluttautuu sivari, koska 20 hengen ryhmästä muutama sihauttelee parvekkeella. Toisen mahdollistamiseksi ja toisen estämiseksi luodaan raamit lainsäädännössä. Täten lainsäädäntö on se, johon tulee ensisijaisesti vaikuttaa.
siveys:
Ei se mun mielestäni niin hirveä ajatus ole, että jossakin päin maapalloa on tiukka lainvalvonta huolimatta niistä väärinkäytön riskeistä, joita se tuo. Jotkut haluaa, että asia on niin - miksi ne ei saisi elää sellaisessa paikassa. Jos ei paikallinen touhu nappaa niin aina voi muuttaa johonkin, jossa asiat ovat toisin.
siveys:
Ei se mun mielestäni niin hirveä ajatus ole, että jossakin päin maapalloa on tiukka lainvalvonta huolimatta niistä väärinkäytön riskeistä, joita se tuo. Jotkut haluaa, että asia on niin - miksi ne ei saisi elää sellaisessa paikassa. Jos ei paikallinen touhu nappaa niin aina voi muuttaa johonkin, jossa asiat ovat toisin.
onomatopoeia:
Niin. Suomi suomalaisille, muslimit pysyköön lähi-idässä ja palestiinlaiset painukoon... no johonki. Ne jotka ovat eri mieltä voivat tietenkin aina häipyä.
mikkihiiri:
Niin kuin Pohjois-Koreassa? Jos ei Kim Jong-Il olekaan pohjois-korealaisen mielestä kiva setä, ainahan sieltä voi muuttaa sitten pois.. eikö niin.
Kaiva se pää pois sieltä perseestä ja lue historiaa! Tiukkaa lainvalvontaa oli Hitlerin Saksassa, Neuvostoliitossa, DDR:ssä jne. Jokaisessa oli ihmisiä, joita miellytti se touhu, mutta loput olivatkin loukussa yksittäistä elämää halveksuvassa järjestelmässä.
siveys:
---
onomatopoeia:
Niin. Suomi suomalaisille, muslimit pysyköön lähi-idässä ja palestiinlaiset painukoon... no johonki. Ne jotka ovat eri mieltä voivat tietenkin aina häipyä.
---
Eiköhän Suomella ole tunnustettuna valtiona oikeus päättää millaiset lait Suomessa on. Sitä Suomella tuskin kutienkaan on oikeus päättää mitä Suomen ulkopuolella olevat muslimit tekevät - eikä myöskään sitä miten muut valtiot suhtautuvat siihen mitä Suomi päättää.
Jos Suomi haluaisi poliittisista sanktioista huolimatta heivata muslimit ja palestiinalaiset mäkeen niin mikäs siinä - ne jotka eivät halua elää maassa, jossa on tällaiset lait olisivat edelleen minun käsitykseni mukaan Suomesta vapaita poistumaan.
kuilu:
---
onomatopoeia:Ne jotka ovat eri mieltä voivat tietenkin aina häipyä.
---
Eli häivytkö nyt ku oot eri mieltä ku má?
Mikä ajatuksis on nii pelottavaa?
- erihymiö -
onomatopoeia:
Valtio on ihmisiä varten ja sen tulee mukautua ihmisten yleisiin mielipiteisiin.
Jos esivalta pystyy valvomaan ihmisiä _liian_ tarkasti, vääristymiä ei ehkä pystytä enää korjaamaan ja syntyy Pohjois-Korean tai DDR:n kaltaisia tilanteita.
siveys: