musiikki on vain itsessään mulle täydellinen kokonaisuus
sitä on jotenki vaikea selittää
sitä on mukava tehdä varsinki jos joku biisi onnistuu niin että siitä tulee fiiliksiä niin se on jo
aika hieno tunne ja toinen jos saa samoja fiiliksiä muiden biiseistä
pitää arvostaa kaikkia jotka treenailee tota musan vääntämistä koska se ei oo iha niin helppoo että joo tässä taas hitti keksin n.3 minuutissa ... kyllä se biisin rakentaminen on vaikeaa ja aikaa vievää sekä vaatii todella paljon keksittymistä ja hermoja mutta sitten kun biisi on valmis voiolla tyytyväinen
mutta välillä on vain semmone fiilis ettei jaksais tehä musaa ja sitten vaan aletaan miksailla
tai vääntää jotain settiä huvikseen se on kivaa jos kattoo vaan että joo toi biisi seuraavaksi
ja jos samalla kaikki onnistuu siitäkin saa hyviä kiksejä
musa on niin laaja käsite mitä enemmän sitä on harrastanu tai kuunnellu sitä monimutkaisemmaksi se muuttuu
ite oon tehny jotai 9 vuotta musaa
ja joka päivä pitää kuunnella musaa on se niin ihana tunne kun heti aamulla on hyvä sää lämmintä ja laitat soimaan jotakin mistä pidät sillä hetkellä todella paljon
ehkä jotakin kevyttä eikä niinkään mollipohjaista se on hyvä amerikkalaisena aamuna
ja jos sataa aamulla jo kun heräät laita jotakin melankolista soimaan jotakin hidas tempoista
ja jos sataa lunta jotakin rauhallista missä on pehmeät soinnut jotaki euforista...
täytyy vielä sanoa jos kukaa ei ymmärtäny niin musa on ollu ja aina tulee olemaan koko mun maailma (tai ainakin melkein...)
koneella on settejä ja biisejäkin yhteensä 872 ja 104 tuntia 44 minuuttia 42 sekuntia musaa
en oo varma onko tossa edes kaikki mutta tässä nykyisessä listassa on noi kaikki...
musiikki kyllä vaikuttaa tunteisiin ja toisin päin ite oon huomannu jos oon kuunnellu omii biisejä
että koska olen ollut surullinen koska iloinen koska vihainen...
kyllä sen huomaa...en tiedä onko se hyvä jos otan omia tunteita mukaan omiin biiseihi
mut iha sama.....
sori taas tämmöisestä pienestä viestistä mutta musa on ja pysyy mun elämäs
ainakin kaikki koneella tehty...ja pitää arvostaa kaikkea muutaki esimerkiksi bändejä sekä
klassista...ps.kannattaa perehtyy vivaldii se on iha sairaa hyvä tai siis oli...
vivaldi ja kaikki muut sinfonia sekä ooppera säveltäjät oli sen ajan DJ:tä
nehän heitti kans settejä
sekä yhdisteli muiden pätkiä omilla vaihdoilla...joo nytten menee yli
mä meen sipoon mettää ettii jellonia....