Näiden vastauksien perusteella mun levyhylly sisältää melkein pelkkää panomusaa. Löytyy hidasta ja tunnelmallista, saksofoneja, huokailevia naisvokaaleja, pehmeän hypnoottisia taustoja ja utuisia melodioita. Kyl tekee mieli sytyttää kynttilöitä ku laittaa näit soimaan, mut en mä silti sitä mikskään panomusaks miellä. Muutenkin musiikilla on mun mielestä suurempi vaikutus ns. lämppäysvaiheessa.
^ Siinä biisi joka oikeessa seurassa toimii lähes takuuvarmasti! En tiedä mikä siin biisis saa mut syttyy, mut sen vaan ku kuulee ni jos on siinä joku (tietty) ihana henkilö lähellä, se on menoa!
101 - Aamuyö
ToyBox - Teddybear
Energy 52 - Cafe Del Mar
Schiller - Dream Of You Feat. Heppner (Ayla remix) [tää biisi ny voittaa KAIKKI biisit muuteki!!]
mieluiten ilman ulkopuolista äänihäiriötä
jotain kivaa housea tms. kevyttä mikä ei paljoa häiritse voisin kuvitella kuuntelevani
paha vaan jos jää levy koko yöks repeatille niin sitä ei välttämättä "sellaisen" yön jälkeen paljoa pysty enää kuuntelemaan tai ainakin se levy saattaa jääda pitkäks aikaa pois soittolistalta.
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
hei olkaas jo riippuu niin mielentilasta ja paikasta
jos o kovalla tahtoo mennä musan tahtiin, mut muuten oo oikeestaan mitään merkitystä.. mielummin hiljemmalla että voi omaan tahtiin O_o
Mutta ei liian! Jotenkin kun tulee asuttua kerrostalossa (Kerrostalo asuminen 4life) niin vaikkei tosta voikkaan saada oikeastaan häätöä (omistuskämppä) niin ei vaan oo mukavaa jos partneri huutaa ku hinaaja.. Siinä tulee jo mulle vähän nolo fiilis ja koko juttu menee ihan löperiks. Varsinkin kun naapureina on nuoria pareja.
Noh tietty kilpa huuto seinien läpi vois olla aika Hauska kokemus, mut mut hississä vois sit taas olla naamat aika punasina