Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?

350 posts, 18 pages, 176,611 views

Claquesous

#181 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Andrei:

marssimusiikki on parasta. Pidän erityisesti panzer liedistä ja erikasta.

*nauru*

Itse pidän Frederikistä. Kuka sanoi, että aktin aikana soitettavan musiikin on pakko olla vakavasti otettavaa.

--
32. of December

Viper

#182 • • Edited Viper TEAM Kyntäjät
Kyllä ne biisivalinnat olis varmaan Aphex Twin Windowlicker ja Prodigyn Smack My Bitch Up *piis*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

anthocyan

#183 • • anthocyan Kohti valoa...
*hihu* Hitsi et progehouse toimii hyvin myös *iloinen* Sellanen letkee ja hyvin rento olo tulee. *hihu* *sydän* Mut kyl iha fiiliksest riippuu. Psyke ja trance on myös toimivia. *joo*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Lallu

#185 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Wrestling... RAW, Smackdown... what evah *muhaha**muhaha*
Rocca

#186 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

`´Ermin:
Wrestling... RAW, Smackdown... what evah *muhaha**muhaha*

*nauru* niinhän se sitten visiin on *nauru**hymy**iloinen*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Pepi

#187 • • Pepi
Tilanne ja tarve luonnollisesti ratkaisee. Mutta täytyy myöntää, että Sade:n sametin pehmeät slovarit luovat loistavasti tunnelmaa. Toinen vielä testaamaton on aaltojen murtuminen rantahiekkaan. *blush*

No joo - joo, olipa siirappia *sars*

--
.-Pepi-.
Shaz

#188 • • Shaz team Wittupäät
Eeeh. Mikään musa ei sillai sovi siihen taustalle - ainakaan mun mielestä. Tosin esim mun ja exän oli aivan pakko aina jotain metelii kehittää (muutakin ku meistä lähtevät äänet) johtuen siitä et naapurit jotain jo valittelikin jossain yhtiökokouksessa. *nauru* Jos nyt ois pakko laittaa jotain musaa soimaan seksin ajaks ni laittasin yhen poltettun mis on mm. Tieston Close To You ja jotain muuta tommosta ihkuiluu. *hihu* Telkkarii mä en siinä taustalla haluu enää ikin kuulla, taisin kerran keskittyy siihen vähän liikaakin.. Mut ei siit sen enempää! *hih* *iloinen*
sapeli

#189 • • sapeli jokukukamikä?

mikkihiiri:
Itse pidän Frederikistä. Kuka sanoi, että aktin aikana soitettavan musiikin on pakko olla vakavasti otettavaa.

Öö tota, aika moni voi ottaa sen vähän huonosti jos rupee kesken kaiken repeilemään *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Homegrove

#190 • • Homegrove Further
Gootti-meinki a'la Type O Negative, My Dying Bride, Sisters of Mercy toimii aina. Varsinkin October Rust on ihan paras.

Sitten valikoidusti Nine Inch Nails ja Marilyn Manson.

Massive Attacking Mezzanine on kyllä tosiaan tried & tested-sarjan suosikkeja.

Tanssimusiikista tribaalisynkistelymeisinki. Esim Steve Lawlerin NuBreed tai saman äijän Lights Out cd:t.

--
Forward thinking house music

t00sa

#191 • • t00sa
joku tasanen biitti...muuten tulee viel ohi lyöntei*iloinen*
oma henkilökohtainen suosikki on kyl ehdottomasti Lab4:in The Bitch siit ei tausta biisi parane*hih*kaikki eivät kuminkaan ole pitäneen kyseisestä kappaleesta aktin aikana*vink*mut se on maku asia
[Nuclear]

#192 • • [Nuclear] el aprendiz
No "SE" musiikki tietenkin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Aziz Combat Fighter

#193 • • Aziz Combat Fighter

Homegrove:
Gootti-meinki a'la Type O Negative, My Dying Bride, Sisters of Mercy toimii aina.

Mul tulee sistersin tietyistä levyistä aina yks tyttö mieleen :) First and last and always toimii, mut ei kenen tahansa kanssa.
#194 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
No "SE" musiikki tietenkin.

määrittele, eiku perustele!!! *klubitus-harava-perseessä-pilkunnussija*
Fucking Nobody

#195 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Puhutteko te tiskaamisesta? *NAURU* Musiikki sen homman aikana?!?!?!?!? Sydämen takominen ja veren kohina korvissa plus ne äänet mitä siitä partnerista lähtee...*plur*
Zyklonius

#196 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Homegrove:
Gootti-meinki a'la Type O Negative

Ditto. Slow, Deep and Hard soimaan vaan, niin eiköhän siinä petikumppani kiemurtele entistä suuremmalla raivolla. Viimeistään raidoilla I Know You're Fucking Someone Else tahi Kill You Tonight kohdalla ei pitäisi enää olla epäselvyyttä siitä, päädytäänkö ns. rukoilijasirkka-asteelle vai ei. *vink* Voi tuota Type O:n hilpeää misogyniaa! *sydän*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Homegrove

#197 • • Edited Homegrove Further
Rammstein unohtu.

Wollt ihr das bett in flammen sehen?

--
Forward thinking house music

#198 • • ALIEN Guest

Avernian:
Perinteisesti on ollut parempi ilman musiikkia, muuten mulla on ainakin suuria vaikeuksia keskittyä itse asiaan. Tai ehkä se johtuu jostain muusta... ;)

samaa mieltä.
Syder

#199 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Shaznay:
Telkkarii mä en siinä taustalla haluu enää ikin kuulla, taisin kerran keskittyy siihen vähän liikaakin.. Mut ei siit sen enempää! *hih* *iloinen*

Televisio pois päältä ja mahd kauas mestoilt mis touhuu \o/

--
Divida et impera.

Syder

#200 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ALIEN:
---
Avernian:
Perinteisesti on ollut parempi ilman musiikkia, muuten mulla on ainakin suuria vaikeuksia keskittyä itse asiaan. Tai ehkä se johtuu jostain muusta... ;)

---

samaa mieltä.

....
Eipä tuohon tarvi enään muuta lisätä, paitti tietty et tota turrican II themee pitää tesmii vaihees.

--
Divida et impera.